Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (35513)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et arvosta etkä kunnioita saati rakasta. Retuuttaa osaat.
Kunnioitus tulee ansaita. Älä toimi räsynukkena. Tunteeni kertovat vain välittämisestä. Sinun täytyy ymmärtää minua.
Kunnioitus on lähtökohta, ei minkään ansaittava asia. Jos et ymmärrä tällaista alkeellista asiaa, ei olla samalla sivulla. Minun pitäisi ymmärtää sinua, mutta sinun ei tarvitse edes kunnioittaa. Minun tulee sitä ja tätä. Sinua on aina vaikea ymmärtää, kun et vastaa, kun kysytään.
Et ymmärtänyt, kunnioitus tulee ansaita koska sitä ei ole ansaittu alun alkaenkaan johtuen käytöksestä tai muusta ikävästä asiasta. Voisi myös sanoa joissakin tilanteissa että kunnioitusta on menetetty.
Ihan sama. Eipä voi sinuakaan käytöstä reiluksi tai kauniiksi sanoa. Mutta olen sentään kunnioittanut toiveitasi pilkulleen. Mitä sain takaisin? Tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Et arvosta etkä kunnioita saati rakasta. Retuuttaa osaat.
Kenelle näin?
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän torstaina illalla?
Mitä silloin tapahtuu?
Hyvää yötä ihmenaiselle halein suukoin 30km ja rajain taakse mieheltä mitättömältä kitulasta. Huomiseen.
Mä en tuu IKINÄ oleen katkera nainen! Kamala kohtalo, enkä koskaan antaisi kenellekään sellaista valtaa. 8-)
Tässä asiassa varmaan kannattaa ottaa musta mallia, jos on tuntemusta et katkeruus voisi hiipiä... slaidailee sen ohi silleen ettei se saa kiinni, ja sitten oot vapaa etkä enää edes meinaa imeytyä mihinkään kakkafeelseihin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen osaaminen erikoisesti rakkaudessa perustuu mieheltä kopioimiseen.
Kielitaidottomuuttani kysyn että tarkoittaako (erityisesti tässä yhteydessä) erikoisosaaminen ja erikoinen osaaminen samaa asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Elä onnellisena valintojesi kanssa.
Elän, elä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Just so you know, en flirttaillut huvikseni. Olin oikeasti kiinnostunut. Sä vaan et suostunut uskomaan sitä.
Et sinäkään uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytit minua,tapan sinut jonain päivänä
Tämähän on poliisiasia.
Pikkupippelisen juttuja, aivokapasiteetti muuhun riitä kuin kriminaalijuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla koskaan?
On. Entä sulla?
Ihan milloin tahansa. Kyllä sä sen tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saisinpa sinut paijattavaksi. 🥰 Rapsuttaisin leuan alta. Rapsuti, rapsuti.
Voisin nyt asua asunnossa jonka vuokra on 600€ paikkeilla. Oon jo kahtellut potentiaalisia asuntoja jossa ajattelin asustella pidempään. Ja sinne sitten saa tulevaisuudessa koiranpennun. 😁 Mä en enää ikinä halua asua yksiössä. Tuntuu että seinät kaatuu päälle. Tarviin väljyyttä. Ja keittiö on liian pieni mulle. Tarviin kunnon tilat ruoanlaittoon. 😄 Hankin luultavasti marraskuun puolivälissä susineidille kotieutanasian. Seuraan sen vointia koko ajan. 😭
-M.K.K
Ollappa Hanipöö
voi sitä onnen määrää
Tuo ei ole enää rakkautta.