Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (35513)
Vierailija kirjoitti:
Musta poolo täytyy ostaa. Kiitos vinkistä ketjuun.
Ole hyvä. Kiitos jo etukäteen silmänilosta.
Vierailija kirjoitti:
Naisen osaaminen erikoisesti rakkaudessa perustuu mieheltä kopioimiseen.
Hah hah. 🐺💩 vitsi. Ei oikeastaan naurattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et arvosta etkä kunnioita saati rakasta. Retuuttaa osaat.
Kunnioitus tulee ansaita. Älä toimi räsynukkena. Tunteeni kertovat vain välittämisestä. Sinun täytyy ymmärtää minua.
Kunnioitus on lähtökohta, ei minkään ansaittava asia. Jos et ymmärrä tällaista alkeellista asiaa, ei olla samalla sivulla. Minun pitäisi ymmärtää sinua, mutta sinun ei tarvitse edes kunnioittaa. Minun tulee sitä ja tätä. Sinua on aina vaikea ymmärtää, kun et vastaa, kun kysytään.
Et ymmärtänyt, kunnioitus tulee ansaita koska sitä ei ole ansaittu alun alkaenkaan johtuen käytöksestä tai muusta ikävästä asiasta. Voisi myös sanoa joissakin tilanteissa että kunnioitusta on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut aikaa ja mahdollisuuksia, mutta ei halua.
Ei rahaa, eli mahdollisuuksia ei ole eikä luultavimmin tulekaan.
Hyvää yötä miekkoselle parin kilsan päähän, olet pussattavan näköinen 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan sydämeni ja kaivan sille kuopan. Vaihdan kivisydämeen. Sitä ei voi satuttaa.
Mutta se murtuu.
Ei se tästä enää enempää voi hajota.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se, joka uhkasi repiä mun pään irti, jos näen sitä, joka halusi ajaa mun yli?
Selkeesti peukun käyttäjä olet
Vierailija kirjoitti:
Sait tehtyä musta katkeran naisen. En voi sanoa että vastaanotto olisi enää mikään kovin positiivinen. Rakastan sua kyllä silti. Haluunko siltikään ihmistä, joka on saanut mut tuntemaan näin, joka on ollut valmis kohtelemaan mua siten kuten sä kohtelit ja jolle mun vuosia kestänyt henkinen tuska on ilmeisen vähäpätöistä.
Enpä voi sanoa että haluaisin. Haluan jonkun joka on myös mua kohtaan hyvä ja joka osaa pitää myös mua arvossa, tärkeämpänä kuin jotain jalkarättiä ja paskan elämänsä piilottamiseen käytettynä elävänä ja tuntevana sijaistoimintona.
Nää tällaset voit ohittaa. Ei oo multa
Vierailija kirjoitti:
Sait tehtyä musta katkeran naisen. En voi sanoa että vastaanotto olisi enää mikään kovin positiivinen. Rakastan sua kyllä silti. Haluunko siltikään ihmistä, joka on saanut mut tuntemaan näin, joka on ollut valmis kohtelemaan mua siten kuten sä kohtelit ja jolle mun vuosia kestänyt henkinen tuska on ilmeisen vähäpätöistä.
Enpä voi sanoa että haluaisin. Haluan jonkun joka on myös mua kohtaan hyvä ja joka osaa pitää myös mua arvossa, tärkeämpänä kuin jotain jalkarättiä ja paskan elämänsä piilottamiseen käytettynä elävänä ja tuntevana sijaistoimintona.
Sulla on lapsesi, tutkintosi ja settisi.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän torstaina illalla?
Ette tule näkemään
Pitäis erakoitua täysin. Ihmiset ovat vaan typeriä ja ahdasmielisiä laumasieluja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua. Ihania unia. 🧸🍂
Hyvää yötä. Ihania unia..😴
Vierailija kirjoitti:
🦌🎣🕊
Mitä tämän nyt pitäisi oikein tarkoittaa?
Just so you know, en flirttaillut huvikseni. Olin oikeasti kiinnostunut. Sä vaan et suostunut uskomaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis erakoitua täysin. Ihmiset ovat vaan typeriä ja ahdasmielisiä laumasieluja.
No, onneksi siellä loistaa yksi tähti.
Hani, hassua miten yksi nimi menneisyydestä voi hymyilyttää vieläkin😉