Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37680)
Ihanaa iltaa rakkaalle kaivatulleni !
Jotenkin katsoit mua tänään niin kauniisti ja pehmeästi. Katseesi seurasi minua varovasti, huomasin sen. Silmäsi loistivat sellaista ihailua ja lämpöä, ainakin koin sen niin. Kiitos siitä, pelastit tämänhetkisen eloni ja oloni.
Ollaan toisillemme tuntemattomat, mutta tuntui kuin oltaisiin ennenkin tavattu. Ja silti en voi uskoa, että minusta kukaan kiinnostuisi. Päivässä oli kuitenkin tänään enemmän hyvää kuin pitkään aikaan.
Hyvää yötä kaikille kaipaajille 🤗
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi luumu kuulostaa minusta söpöltä nimitykseltä 😂
Mulla tulee anoppi mieleen. Naama näyttää erehdyttävästi luumulta. Ainoa ero on se, että tykkään luumuista, mutta en anoppiluumusta.
Vierailija kirjoitti:
VAS-TAA
Älä huuda. Olen erittäin herkällä tuulella...
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi luumu kuulostaa minusta söpöltä nimitykseltä 😂
Ei se olekaan ilkeällä mielellä sanottu, vaikka toivoisin ihmisten itsensä takia olevan vähemmän luumuja. Kun siis tuskin noi henkilöt on mitenkään ansainneet jotain alhaista asemaa mitä itselleen petaavat - saati ne niiden kaivatut jotain Palvotun hemmon asemaa..
Toki tommonen Luumu ja Palvottu Hemmo varmaan ruokkivat toisiaan jollain tasolla, mutta kyllä se Luumun asema on sellainen, että ansaitsisi parempaa.
Tai sit luumujen kaivatut eivät kerta kaikkiaan välitä näistä luumuista minkään vertaa - edes egonsa pönkittäjinä. Joka tapauksessa kannattaisi kerätä luunsa ja jolkottaa valoon.
Vierailija kirjoitti:
PÖÖÖÖ VTUN PÖÖÖÖÖÖÖ
Ketju on K17.
Vierailija kirjoitti:
Huomisesta alkaen etsi toisen merkkistä vaalean ruskeaa autoa ohikiitävästä tai vastaantulevasta liikenteestä. Pidän huolen siitä että löydät mut taas, ei hätää ...i.
Hurruuttelehan varovasti 👍
Vierailija kirjoitti:
Tartu nyt noihin😊😘👍
Tartu ite vaikka käteeni.
Luumu?? 🙄 Eikö se entinen lappilainen naispoliitikko kirjoittanut omasta lemmenpesästään luumuna?
Tuota noin ... 🥹 voisiks sä jo kertoa, et tykkäät musta? Vai jatketaanko näin?
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin ... 🥹 voisiks sä jo kertoa, et tykkäät musta? Vai jatketaanko näin?
Mikset ite kerro
Vierailija kirjoitti:
PÖÖÖÖ VTUN PÖÖÖÖÖÖÖ
Meeppä nurkkaan häpeämään!
Vierailija kirjoitti:
Olitpas ollut himokkaalla tuulella tänään😈
Onko sulla lupa stalkata?
Juoksisitpa minunkin perään samalla tavalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitpas ollut himokkaalla tuulella tänään😈
Onko sulla lupa stalkata?
Mulla vissiin on. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Istun mielelläni junassa 8 tuntia, että saan nähdä teidät ja ulkoilla!
Älä suotta teitittele
Mielenkiintoinen, kuin itsereflektio vai siis mistä tuli mieleen?