Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan näkee niin selvästi ja kirkkaasti, millaista ihmistä onkaan kaivannut, että kaikki tunteet kiehahtavat yli ja kuolevat.
Sen tavallaan tiesi jo entuudestaan, mutta jaksoi vielä toivoa, että toinen olisi kehittynyt matkan varrella. Enää ei ole oikein mitään tunteita häneen jäljellä. Todennäköisesti onkin kaivannut vain aiheuttamansa trauman parantumista, koska sellainen kaava tai kuvio siinä suhteessa joskus oli, eikä sitä tapahdu ikinä.
Mutta hyvä näin.
Mikä sun tunteet lopullisesti sitten tappoi?
Valehtelu ja toisen tunteilla leikkiminen, jonka tarkoituksena oli nöyryyttää ja häpäistä toista.
Niin kauan kun ei sano mitään, ei ole mitään.
En lupaa hymyillä, kun tavataan. En ehkä pysty.
Jos on tunteet kuolleet niin miksi tänne kirjoitella?
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun ei sano mitään, ei ole mitään.
Kun on käskenyt toisen olemaan hiljaa, ei voi odottaa toisen puhuvan. Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa, se on sinun valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tunteet kuolleet niin miksi tänne kirjoitella?
Kunhan totesin sellaiset terveiset entiselle kaivatulle, ehkä hän lukee näitä ja tajuaa jättää rauhaan. Hän on manipuloinut toisten tunteita täällä ja muuallakin aika pitkään. Turha haaskata aikaa toiseen enää.
Onko tää n->m vai m->n? Kerrotko miten muuten tässä ketjussa voi manipuloida toisten tunteita? Vähän kummallinen näkökulma.
Kun yrittää luoda puheyhteyttä, yritykset torpataan ja raahataan betoniporsaat eteen. Koeta päättää, mitä haluat äläkä puhu yhtä ja toimi toisin.
Yhdet terveiset tähän väliin: terkkuja rakkaalle henkilölle.n
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä on kaipaajia, jotka puhuvat kosinnoista ja naimisiinmenoista, niin miksi olette täällä? Jos siis tunteet ja tuntemukset toisesta ovat noin isoja.
Omassa tapauksessa mies meni jo naimisiin. Erota hänen piti, mutta eipä tehnyt niin. Itse erosin ja nyt olen ollut jo pitkään sinkkuna. En mä kosinnoista tai naimisiinmenoista niin ole puhunut tai kirjoittanut, mutta olisin kyllä vastannut kyllä. Ainoa mies jonka kanssa olisin voinut kuvitella naimisiin meneväni.
Dandere kirjoitti:
Huomenta! Harva sitä minusta päälle päin näkee, mutta olen sîntolainen ja se on syy moniin positiivisiin asioihin elämässäni.
Sepä onkin jo weeboilussa omaa luokkaansa. =)
Nyt on pakko tarttua kirveeseen ja puusavotta kutsuu.Tuli loimuaa uunissa, mutta ei yhtä lämpimästi kuin kaivattu. Iltaseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yrittää luoda puheyhteyttä, yritykset torpataan ja raahataan betoniporsaat eteen. Koeta päättää, mitä haluat äläkä puhu yhtä ja toimi toisin.
Oletko miettinyt miksi?
Toinen voi olla tulkinnut, että täällähän sitä asiaa on länkytetty tarkoituksella, mitään irl tapaamista ei ole ollut missään vaiheessa tulossa. Pelkkää kiusaamista vaihtelevilla kirjoittajilla tarkoituksena uhkailla toinen ylivoimalla hiljaiseksi.
Teidän on pakko olla jossain laitoksessa. Ketkään muut ei voi olla noin pelle hermanneita.
Mmm-m. Välillä vähän hirvittää sivusta lukea näitä, vaikken itsekään silloin vuosia sitten alkuun ollut immuuni palstaharhan peppuunpuraisulle. Onneksi ei tule enää usein luettua täällä. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta muruseni T.
Saanko nämä terveiset myös wa
Terveiset tuusniemelle keski-ikäiselle naiselle, oot mun mielessä ja ihastukseni😍
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö vakavien rikosten uhrin pitää suunsa kiinni asioista? Eli jos puhut näistä kenellekään, saat turpaan? Aika raskasta tuollainen, pystyisitkö siihen itse?
Sulla on nyt väärä ketju sun ränttäämiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään sellaista ei ole sieltä suunnalta tehty, uskoteltu ainoastaan, että tätä halutaan. Toinen yrittänyt ottaa yhteyttä ja sopia asiat ja pisti itsensä jo likoon. Kiusaaja iski heti puukolla selkään.
Tiedän kyllä tämän. Eli yrittää selvittää asiat mutta toinen lyö vain löylyä kiukaalle. Uhriutuu väärällä tavalla vaikka tietäisi että puhumalla voisi asiat selvittää ja puhdistaa pöydän. Tavallaan puhumattomuudellaan mahdollistaa kiusaamisen jatkumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt miksi?
Toinen voi olla tulkinnut, että täällähän sitä asiaa on länkytetty tarkoituksella, mitään irl tapaamista ei ole ollut missään vaiheessa tulossa. Pelkkää kiusaamista vaihtelevilla kirjoittajilla tarkoituksena uhkailla toinen ylivoimalla hiljaiseksi.
Teidän on pakko olla jossain laitoksessa. Ketkään muut ei voi olla noin pelle hermanneita.
Nyt kuulolla, kun kerrot teille totuuden.Nykyinen mt järjestelmä on luotu niin, että pahimmat Pelle hermannit on avohoidossa vapaalla jalalla.
Ilman sua mun elämä on tyhjää. Ei oo enää mitään järkeä jaksaa yrittää. Luovutan.