Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (35513)
Vierailija kirjoitti:
Saisitte pyytää anteeksi! Kuorossa.
Niinpä. Tosin en tiedä antaisinko edes anteeksi enää. Tutha odottaa anteeksipyyntöä, jolla ei ole todellisuuskuvaa omasta käytöksestään.
Rikollisten päätä silitetään, mutta työläinen selviää aina yksin. Eikö se olekin reilua?
Hyvästi. The end.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, elinikäinen porttikielto sinuun tai lähimaillekaan. Anna olla voimassa vain, kun se sinusta on hyvä järjestely.
Ei se sitä ole. Mutta asiat pitäisi sopia, jos kesken kaiken tulee ilmi jotain, mikä kertoo muusta niin Luottamus menee.
Kesken minkä? En käsittääkseni ole härvännyt mitään laitonta missään vaiheessa. Emme ole olleet minkäänlaisessa oikeassa kontaktissa moneen vuoteen lukuunottamatta yhtä tervehdystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tosin en tiedä antaisinko edes anteeksi enää. Tutha odottaa anteeksipyyntöä, jolla ei ole todellisuuskuvaa omasta käytöksestään.
Rikollisten päätä silitetään, mutta työläinen selviää aina yksin. Eikö se olekin reilua?
Hyvästi. The end.
Ei liittynyt sinuun se alkuperäinen viesti, josta provoiduit.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi. The end.
Todellisuuskuvaa omasta käytöksestä? Mistä nyt syytetään?
Anteeksipyyntöä ei voi esittää, jos on käsketty pysyä kaukana. Ollaan sitten näin. Tästä viimeiseen korahdukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi. The end.
Sivu
Näin ne asiat vaan menee sekaisin.. Ja jos on muutakin tekemistä kuin palstailu.
Miksi kaipaatte kusettajia ja henkilöitä jotka ovat käskeneet teitä pysymään poissa? Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyyntöä ei voi esittää, jos on käsketty pysyä kaukana. Ollaan sitten näin. Tästä viimeiseen korahdukseen.
No kun se on peruttu, jotta voitais sopia asiat. En mä halua riidellä enää kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasii 😍 missä Pasi
Kalu pystyssä, tuu panee
Onko isokin? t. Arto.
Iskällä on isompi. Kyl toi oma on enemmän tyyliä katkis, mutta paksu kaivattuni tykkää. Toivoo Pasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset naiset saavat miehiltään liian vähän seksiä
Miksi tästä ongelmasta ei puhuta enemmän? Monella vanhemmalla naisella on kuukautisten ja ehkäisyn poisjäännin myötä suuremmat halut kuin nuorempana. Kurjaa jos oma mies ei "anna".
Kannattaisi panna nuorena paljon, silloin miehillä muna seisoo jatkuvasti ja pelkästä katseesta.
Kannattaa vaihtaa nuorempaan mieheen.
Jos on muuten hyvä mies, niin ei pelkän seksin vuoksi kannata varmaan vaihtohommiin alkaa, mutta voihan sitä jonkinlaisen rakastajasopimuksen neuvotella, että voi käydä jonkun nuoren milfhunterin kanssa välillä ilottelemassa, jos oma mies ei halua panna sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset naiset saavat miehiltään liian vähän seksiä
Miksi tästä ongelmasta ei puhuta enemmän? Monella vanhemmalla naisella on kuukautisten ja ehkäisyn poisjäännin myötä suuremmat halut kuin nuorempana. Kurjaa jos oma mies ei "anna".
Kannattaisi panna nuorena paljon, silloin miehillä muna seisoo jatkuvasti ja pelkästä katseesta.
Kannattaa vaihtaa nuorempaan mieheen.
Jos on muuten hyvä mies, niin ei pelkän seksin vuoksi kannata varmaan vaihtohommiin alkaa, mutta voihan sitä jonkinlaisen rakastajasopimuksen neuvotella, että voi käydä jonkun nuoren milfhunterin kanssa välillä ilottelemassa, jos oma mies ei halua panna sua.
Edellisellä ei ole miestä.
Kellä edellisellä? Vaihtohommat on aina epävarmoja muutenkin, mutta rakastajakulttuuri on osalle porukasta ihan ok. Eivät ehkä halua niitä asioita hierottavan omaan naamaansa sen kummemmin, mutta voivat ymmärtää, että maailmassa on muutakin kuin juuri mun muna tai tushu. Varsinkin, jos ei halua itse sitä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se on peruttu, jotta voitais sopia asiat. En mä halua riidellä enää kenenkään kanssa.
Peruttu vauvaketjussa? Vaikka en järjen jättiläinen olekaan, ymmärtäisin niin, että se perutaan siellä, missä on asetettukin eli oikeassa elämässä. En minäkään halua riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi. The end.
Sivu
En provoitunut siitä ollenkaan. Totesin vain. Ei muuta. Hyvä on näin🙂 en kaipaa ihmisiä, jotka eivät elämässä ole oikeastaan olleetkaan. Joten mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaatte kusettajia ja henkilöitä jotka ovat käskeneet teitä pysymään poissa? Huh huh.
Koska olen rakkausinvalidi.
Vierailija kirjoitti:
Kellä edellisellä? Vaihtohommat on aina epävarmoja muutenkin, mutta rakastajakulttuuri on osalle porukasta ihan ok. Eivät ehkä halua niitä asioita hierottavan omaan naamaansa sen kummemmin, mutta voivat ymmärtää, että maailmassa on muutakin kuin juuri mun muna tai tushu. Varsinkin, jos ei halua itse sitä antaa.
Vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Mies, ottaisin sinut syliini ja silittelisin 😊
Kaunis ajatus.Tykkään🤗sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla paranee.
No jaa, riippuu varmaan ihmisestä. Jos mä ylipäätään alkaisin jonkun kanssa, niin se jo kertoisi hyvin paljon, ja se ihminen olisi todella erityinen.
En ole kusettanut kaivattua millään tavalla. Kaivattu useampiakin.