Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyyntöä ei voi esittää, jos on käsketty pysyä kaukana. Ollaan sitten näin. Tästä viimeiseen korahdukseen.
No kun se on peruttu, jotta voitais sopia asiat. En mä halua riidellä enää kenenkään kanssa.
Peruttu vauvaketjussa? Vaikka en järjen jättiläinen olekaan, ymmärtäisin niin, että se perutaan siellä, missä on asetettukin eli oikeassa elämässä. En minäkään halua riidellä.
Kyllä mä mun rumia puhuvan exäni täältä tunnistan 😁. Voinko soittaa sulle joku pvä? Ja välillä tunnistan muutkin. Olen nyt aika kipeä, joten voi mennä hetki, että pääsen täältä yhtään minnekään. Enkä tosiaan halua enää riidellä yhtään kenenkään kanssa, en ole edes kiukkuinen.
Unelmahäät vauvaketjussa.Perutaan häät🤣
Vierailija kirjoitti:
Nähty: blondi
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi, kun nähdään.
🙏🏽
Kuka meinaa näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyyntöä ei voi esittää, jos on käsketty pysyä kaukana. Ollaan sitten näin. Tästä viimeiseen korahdukseen.
No kun se on peruttu, jotta voitais sopia asiat. En mä halua riidellä enää kenenkään kanssa.
Onko ilmaisu ollut juuri kyseisenlainen "pysyä kaukana"? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruttu vauvaketjussa? Vaikka en järjen jättiläinen olekaan, ymmärtäisin niin, että se perutaan siellä, missä on asetettukin eli oikeassa elämässä. En minäkään halua riidellä.
Kyllä mä mun rumia puhuvan exäni täältä tunnistan 😁. Voinko soittaa sulle joku pvä? Ja välillä tunnistan muutkin. Olen nyt aika kipeä, joten voi mennä hetki, että pääsen täältä yhtään minnekään. Enkä tosiaan halua enää riidellä yhtään kenenkään kanssa, en ole edes kiukkuinen.
En kyllä ole eksäsi, enkä kaipaa eksää.
.
Minulta 0 viestiä/
edelliset sivut.
👋Og_handu
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Olisko ollu tänään? Siiiivusta
Menen lobotomiaan. Sillä tästä paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipeä olet varmasti, jos luulet jonkun täältä tunnistavasi.
Täällä sekopäisenä kuvittelen, että jotakin on viimein tapahtumassa. Kunnes tajuan, että minähän olen kajahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Tänään
Vierailija kirjoitti:
Täällä sekopäisenä kuvittelen, että jotakin on viimein tapahtumassa. Kunnes tajuan, että minähän olen kajahtanut.
Ei sitä kajahtamista yleensä itse tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙏🏽
Kuka meinaa näin?
Minä. Kuka muu muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasii 😍 missä Pasi
Kalu pystyssä, tuu panee
Onko isokin? t. Arto.
Älä nyy Tarmo o mustis, kaikil o isompi ku sul
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙏🏽
Kuka meinaa näin?
Minä. Kuka muu muka?
Cheek
Olen järkyttävä pelkuri. Häpeän itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttävä pelkuri. Häpeän itseäni.
Kuis nyt silleen?