Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian alkaa mieskiintiö olla täysi tämän elämän osalta. Yksi avioliitto ja yksi harharakkaus.
Mulla yksi kihlaus, yksi avioliitto ja muutama ns. tulokseton ihastus. Olen alkanut sietää itseäni, niin en oikein enää edes kaipaa ketään.
Ilmankos ei ole suhteet toimineet, jos et ole itsekään sietänyt itseäsi.
Sivusta tuo viisastelija.
Olisitko valmis mut kohtaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Näin se on. Että palstalaisten mielestä pitäis elää selibaatissa ja sit kelpuuttaa se yksi tietty mies. Siinähän sitä oppii vuosien mittaan, kun on niitä parin vuoden juttuja useampi tai kymmenkunta, mitä haluaa ja mitä ehdottomasti ei. Jokainen hylätty mies vie lähemmäs sitä täydellistä tavoitetta. Mitäpä minä mistään tosin tiedän.
Voi tutustua eri miehiin menemättä sänkyyn. Ei ole kovin vaikeaa vai mitä. Ei se ihmiseen tutustuminen nyt niin hidasta ole.
Olenko numero, kenties kirjain tai ehkä kasa sanomattomia lauseita jossain laatikossa elämäsi lipastossa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä oletko sinä valmis eroamaan.
Kauniita unia kauneimmalle!
J 💙 S
Vierailija kirjoitti:
Joo. Näin se on. Että palstalaisten mielestä pitäis elää selibaatissa ja sit kelpuuttaa se yksi tietty mies. Siinähän sitä oppii vuosien mittaan, kun on niitä parin vuoden juttuja useampi tai kymmenkunta, mitä haluaa ja mitä ehdottomasti ei. Jokainen hylätty mies vie lähemmäs sitä täydellistä tavoitetta. Mitäpä minä mistään tosin tiedän.
Voi tutustua eri miehiin menemättä sänkyyn. Ei ole kovin vaikeaa vai mitä. Ei se ihmiseen tutustuminen nyt niin hidasta ole.
Ei kyllä tuo yksi viisas totta puhuu. Ihmiset rikkoo ymmärtämättä itsekään itsensä tässä jatkuvalla seksillä kyllästetyssä nollamoraalin yhteskunnassa ja sitten pohtii mikä menee pieleen. No justiinsa se ettei ne osaa elää sellaista elämää joka on hyvää ja tekee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
No niin.
Taas me siis ollaan täällä.
Eikös sen muinaisen kevään ja alkukesän voisi jo pikkuhiljaa unohtaa?
Eilisen voi unohtaa, tärkeintä ei. Pitää osata kuunnella sydäntä.
Ei viestejä minulta
paskan jankkaajat taas vauhdissa
öitä hölmöläiset
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna pitää taas esittää ettei tykkää, vaikka ihastus varmasti paistaa kilometrin päähän. Kohtalotovereita? 😁
Emme onneksi näe joka päivä. Hän tietää, että tykkään hänestä. Osaan olla niin asiallinen, että ei tiedä kuinka paljon tykkään. Joskus jopa viileäkin.
Sivusta naiselta
Kyllä sinunlaiset tunteilla leikkijät oppii tunnistamaan.
Ei sivusta.
En leiki kenenkään tunteilla. Olen ollut vuosia yksin. Minulla oli asioita, jotka piti käsitellä loppuun. Hänellä myös.
Aika näyttää miten meidän välien käy.
Hyvin meidän käy. Kun nyt vain ottaisit yhteyttä niin saataisiin tämäkin asia paketoitua loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin.
Hmm. Kuinka muinaisen? Sivusta.. :P
No sen kun puihin tuli hiirenkorvat ja pikkulinnut alkoivat mekastaa pesäntekopuuhiansa. Öisin oli vielä vilpoista vaikka päivisin aurinko paistoikin.
Jotakinhan mekin siinä kai yritettiin.
Vierailija kirjoitti:
No huomennahan se olis näin tehtävä. Sitä en tiedä tuleeko siitä kiusallista vai mitä. Jos ylipäätään olet siellä huomenna. Jos poikkeat tavoistas ja et ole niin tiedän että kiusallista luvassa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ei viestejä minulta
paskan jankkaajat taas vauhdissa
öitä hölmöläiset
👋
Paskan jankkaajat 🤣 hitto et repesin tälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin.
Hmm. Kuinka muinaisen? Sivusta.. :P
No sen kun puihin tuli hiirenkorvat ja pikkulinnut alkoivat mekastaa pesäntekopuuhiansa. Öisin oli vielä vilpoista vaikka päivisin aurinko paistoikin.
Jotakinhan mekin siinä kai yritettiin.
En halua unohtaa.
Sibusta
Oon aseksuaali mutta rakastan sitäkin enemmän. Anteeksi 😢
n -> n
Juu en missään nimessä kelpuuta aseksuaalia kumppaniksi kun en itse ole sellainen.
Aaaarghh!