Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (34809)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näytä järin onnelliselle
Jari jätti.
Kaikki onni ei näy päälle päin. Itse en kulje kylillä typerä hymy huulillani, vain näyttääkseni random tarmo turakaiselle että voi vitsi kun oonkin onnellinen kun sain taas seisovaa kullaltani jne. Onnellisuuteni on yksityisasiani. Ja se koostuu toki muustakin kuin parisuhteen tuomista iloista.
Jostain syystä noi yliopiston proffat on aina jotenkin onnellisen oloisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan puhunut kaivatusta ikävään sävyyn.
En minäkään mun tärkeistä ihmisistä tai sydämen valitusta. Niistä saatan puhua, jotka tarjoavat ikävää puhetta tai käytöstä. Sitä saa mitä tilaa jne. Lempeys luo lempeyttä.
Voi kun maailma olisi näin yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää ei kannata kaikille esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko nyt lähteä meidän kanssa ulos?
Ettekö matkustaisin 9 tuntia luoksesi vain tunnin ulkoilun takia? Aika vaativa olet.
Johan matkustaminen kuluttaa rahaaki. Tunnin takia harva liikahtaisi 9 tuntia saati 4
Vierailija kirjoitti:
Hajamieliset ei muista🤣 Onko sukupuolella eroa. Unohdin, että ei ole sukupuolia van henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttävä pelkuri. Häpeän itseäni.
Kuis nyt silleen?
I want to.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki🤭
Vierailija kirjoitti:
Seuraava noin 23 vuoden mittainen jakso elämässäni on alkanut. Millähän tavalla sinä olet osa sitä?
Se riippuu hyvin paljon siitä mitä teet seuraavien kuukausien aikana.
Vierailija kirjoitti:
En taida kaivata ihmisjoukkoa jossa ei hymyä ja iloa näkynyt. Kurinalaista suorittamista. Ystävälliset ihmiset ovat ihania ja kultaakin kalliimpia 🤩
Kyllä ihminen voi olla samanaikaisesti ystävällinen ja surullinen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et saanut häntä tuntemaan itseään onnelliseksi ja hyväksytyksi yms. Vooisiko olla noin?
Ilmapiiri voi latistaa onnellisimmankin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ilman sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajamieliset ei muista🤣 Onko sukupuolella eroa. Unohdin, että ei ole sukupuolia van henkilöitä.
Ei ole eroa, mun havainnon mukaan systemaattisesti aika lailla kaikki ikään ja sukupuoleen katsomatta. Kai niillä on sitten erilainen katsantokanta maailmaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta poolo on seksikäs
Just käveli edestä mies mustassa poolossa😀
Musta poolo lihaksikkaan ylävartalon päällä, poolon päällä pikkutakki, ja siihen siistit housut niin onpahan komia mies. Vaaleahkot hiukset ja kehyksettömät silmälasit mmmMmmmm
Bond-leffojen pahis. Sivusta.
Jotenkin mulla tulee välillä aina semmonen olo, kuin 2 ihmistä ajattelisi mua. Ja kyllä, mua saa ajatella ja miettiä ja pohtia. Ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki🤭
Miettinyt monesti, että mitä ne siellä oikein vetää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttävä pelkuri. Häpeän itseäni.
Kuis nyt silleen?
En osaa näitä kuvioita, ja sitten olen loukannut kaivatun ylpeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari jätti.
Kaikki onni ei näy päälle päin. Itse en kulje kylillä typerä hymy huulillani, vain näyttääkseni random tarmo turakaiselle että voi vitsi kun oonkin onnellinen kun sain taas seisovaa kullaltani jne. Onnellisuuteni on yksityisasiani. Ja se koostuu toki muustakin kuin parisuhteen tuomista iloista.
Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.sivust
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta poolo on seksikäs
Just käveli edestä mies mustassa poolossa😀
Musta poolo lihaksikkaan ylävartalon päällä, poolon päällä pikkutakki, ja siihen siistit housut niin onpahan komia mies. Vaaleahkot hiukset ja kehyksettömät silmälasit mmmMmmmm
Kuullostaa epämiellyttävän hikiseltä ja kömpelöltä. Teeppari möhömahan päälle ja väljät kollarit mukavasti lepattaen on ihaninta. Sivu
En taida kaivata ihmisjoukkoa jossa ei hymyä ja iloa näkynyt. Kurinalaista suorittamista. Ystävälliset ihmiset ovat ihania ja kultaakin kalliimpia 🤩