Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31398)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos on paljon vihamiehiä.
*Vihanaisia
Miehet,miksi on niin vaikea suostua siihen kortsun käyttöön? Olen 50 vuotias ja törmännyt tähän puolet elämästä.
Eilen oli taas treffit joiden oli tarkoitus olla panotreffit,mutta mies alkoi nurista kondomista " ei muutkaan ole vaatineet"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan. Maksan siitä loppuelämäni, vaikka hintaa ei voi rahassa määrittää. Kalliiksi tuli.
Mitä menetit?
rakkaus
Mitens silleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos on paljon vihamiehiä.
*Vihanaisia
Vihahahmoja.sivust
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan. Maksan siitä loppuelämäni, vaikka hintaa ei voi rahassa määrittää. Kalliiksi tuli.
Mitä menetit?
Mm. järkeni ja ydinperheeni. Siksi ulisen täällä ketjussa mielipuolena.
Huomenta mammoille. Vielä viimeinen rutistus ja vkl alkaa.Hali ja pusu heikommille astioille.
Vierailija kirjoitti:
Miehet,miksi on niin vaikea suostua siihen kortsun käyttöön? Olen 50 vuotias ja törmännyt tähän puolet elämästä.
Eilen oli taas treffit joiden oli tarkoitus olla panotreffit,mutta mies alkoi nurista kondomista " ei muutkaan ole vaatineet"..
No miten meni. Kumpi taipui ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä menetit?
Ajattelit kostaa jollekin tämän järjestämällä pienen tilaustyön ennakkoon ennen kuin omat sotkusi tulivat ilmi?
Ihan yhtä hyvältä hän näyttää edelleen vähän "muodokkaampana" versiona minun silmissäni. Mutta niin paljon outoja sattumuksia viime aikoina, että eipä minulla ole enää minkäänlaista luottamusta ihmisiin. En aio lähestyä häntä, vastaan kyllä jos jollain muotoa minua lähestytään. Mukavaa viikonloppua!
Kun ne 800 viestiä eivät vahingoittamiseen riittäneet tai perättömät puheet? Viestit, joissa haudoit kostoa, on yhä tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa hieman arvostuksen puutteesta, jos ei toisen toivetta ota huomioon. Onhan se winwin tilanne, että suojautuu.
En oo koskaan kuvitellu että ton hullun narsistiämmän saan kii "et mahda mulle mitään" luin jostain. Se on vaan niin törkeesti aivopessy jiin ja mulla on oikeus saada oikeutta, että minä en oo ollu tekemisissä, kunhan yrittäny varottaa ja kertoo asiaa, kirjallisesti, mut mies ei vastaa...se akka on kai siskonsa vetäny soppaan mukaan? Alastonkuvat? Ei minun. Uhkailua, pelottelua, vainoamista jne. Er: teidänkun suhde on pitkälti tuhottu tän eksän toimesta...t. Irmeli
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele että sinun herkimmät paikat peitetään kelmulla ja tunnet enää ehkä 60-70% siitä, mitä paljaalla. Tämä niillä ultra thin yms. Kortsuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä menetit?
Ajattelit kostaa jollekin tämän järjestämällä pienen tilaustyön ennakkoon ennen kuin omat sotkusi tulivat ilmi?
Mielikuvitus on hieno lahja, mutta käytä sitä johonkin tarpeelliseen. En ole kostanut kenellekään enkä kosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä menetit?
Mielikuvitus on hieno lahja, mutta käytä sitä johonkin tarpeelliseen. En ole kostanut kenellekään enkä kosta.
Entäs sun vaimo?
Käyn vielä vääntämässä kunnon perjantaipaskat, sitten lähden töistä kotiin.