Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31507)
Vierailija kirjoitti:
Tuon yhden kaipaajan sanoin:
Et pidä minua minään.
Oletko jo ihan kypsässä aikuisiässä? Jos, niin kantsii funtsia, miten omaa ajatteluaan muuttaisi. Jos joku ei ns. pidä minään, joko tulkitset väärin tai yrität väärän ihmisen seuraan. Itsekunnioitus paistaa muuten ulospäin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseella voi manipuloida, eleillä ja toiminnalla voi manipuloida ja sanoilla voi kieltää kaiken sen.
Miksi sulla on heti ekana noin negatiivinen suhtautuminen jos joku katsoo 🤔 Tuskin suurin osa ihmisistä on ensimmäisenä manipuloimassa katseillaan muita.
Ekana? Haloo. Minulla ei todellakaan ole ekana tuollaista suhtautumista vaan olen oppinut, että löytyy joka sortin suhmuroijaa tästä maailmasta.
Häiriköt taas lässyttämässä paskaa
laiska mode ei tee mitään
epämiellyttävä pilattu ketju
👋
moikkuuuuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon yhden kaipaajan sanoin:
Et pidä minua minään.
Oletko jo ihan kypsässä aikuisiässä? Jos, niin kantsii funtsia, miten omaa ajatteluaan muuttaisi. Jos joku ei ns. pidä minään, joko tulkitset väärin tai yrität väärän ihmisen seuraan. Itsekunnioitus paistaa muuten ulospäin myös.
Minua ei kiinnosta, miten randomit minut näkevät. Ja miksi sekaannut tähän? Saan minä surra asioita ja virhearviotani.
Vierailija kirjoitti:
Hellä halaus ihanalle naiselle tähän lähelle. Hyvää viikonloppua 🤗
Otan tämän sivusta
Ei ihme jos on paljon vihamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismi/narsisti…
Kuka nyt on narsissi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, mutta se voi kertoa ihan mitä vain eikä kukaan voi sanoa, mitä se milloinkin tarkoittaa paitsi katsoja itse. Siksi on järjetöntä tehdä päätelmiä katseista, koska mahdollisuus tulkita väärin on hyvin todennäköistä.
Nonverbaalinen viestintä on kyllä ihan perusjuttuja ihmisyydessä.
Jep, ja yleensä ennen suoraa lähestymistä on juuri sitä. Tämän ymmärtämisen puute saattaa aiheuttaa joillekin niitä ongelmia mistä avautuvat ketjussa, että lähestyvät vääriä naisia ja heidät koetaan ahdistaviksi. Ovat evoja eli eivät osaa. Sit Suomessa on varmaan myös passiivisia miehiä jonkun verran, jotka eivät osaa.
Ketäs nyt maalitetaan? Eikö se voisi jo loppua?
Sitä oikeaa nimetöntä kaivaten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, mutta se voi kertoa ihan mitä vain eikä kukaan voi sanoa, mitä se milloinkin tarkoittaa paitsi katsoja itse. Siksi on järjetöntä tehdä päätelmiä katseista, koska mahdollisuus tulkita väärin on hyvin todennäköistä.
Nonverbaalinen viestintä on kyllä ihan perusjuttuja ihmisyydessä.
Jep, ja yleensä ennen suoraa lähestymistä on juuri sitä. Tämän ymmärtämisen puute saattaa aiheuttaa joillekin niitä ongelmia mistä avautuvat ketjussa, että lähestyvät vääriä naisia ja heidät koetaan ahdistaviksi. Ovat evoja eli eivät osaa. Sit Suomessa on varmaan myös passiivisia miehiä jonkun verran, jotka eivät osaa.
Ja sinä et osaa alkeellista ketjuetikettiä, että voisit merkitä olevasi sivusta viisastelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei huijarit saa ansionsa mukaan?
Mitkä huijarit?
Tyhmyydestä sakotetaan. Maksan siitä loppuelämäni, vaikka hintaa ei voi rahassa määrittää. Kalliiksi tuli.
Vierailija kirjoitti:
Häiriköt taas lässyttämässä paskaa
laiska mode ei tee mitään
epämiellyttävä pilattu ketju
👋
moikkuuuuu
Onneksi sulla on aina otsikon mukaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan. Maksan siitä loppuelämäni, vaikka hintaa ei voi rahassa määrittää. Kalliiksi tuli.
Mitä menetit?
Hyvää iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä menetit?
rakkaus
Miksi sulla on heti ekana noin negatiivinen suhtautuminen jos joku katsoo 🤔 Tuskin suurin osa ihmisistä on ensimmäisenä manipuloimassa katseillaan muita.