Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31398)
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, ettet kelpaisi? Melkein suutun, kun kelpaat 110-prosenttisesti.
Kysyin kerran riitänkö. Et tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, ettet kelpaisi? Melkein suutun, kun kelpaat 110-prosenttisesti.
Tämä ei varmaan mulle ole, mutta ehkä se ikäero vaikuttaa eniten ja en ehkä ole ulkonäöllisesti mitä hän hakee. Luulen, että hänen tyyppiään on enemmän sellainen semi pitkä tummahko nuori nainen.
Älykkyys on iän myötä naisissa ruvennu vetoamaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varmaan mulle ole, mutta ehkä se ikäero vaikuttaa eniten ja en ehkä ole ulkonäöllisesti mitä hän hakee. Luulen, että hänen tyyppiään on enemmän sellainen semi pitkä tummahko nuori nainen.
No älykkyyttä multa löytyy, vaikka pitääkin uuvattina aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🤕
Vaikka läpi harmaan kiven?
Vie mut takas 19-vuotiaaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älykkyyttä multa löytyy, vaikka pitääkin uuvattina aina välillä.
Sit tiedät mitä pitää tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🤕
Ei vaan tyhmä (minä) hakkaa päätänsä seinään vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pöytä on puhdas vain kerran.
Voi muru, tulit siihen vastapäätä istumaan.
Olisitpa täällä.Kissasta on tullut lörppä,kun keskustelen sen kanssa asioista ja kerron kaikkea,myös sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mullekaan, mutta sanon kuitenkin, että en ole kiinnostunut semi pitkästä tummahkosta nuoresta naisesta (jonka nimi alkaa E:llä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🤕
Mulla sama. -hiljaa oven pielestä (sivuerijokumuu)
Vierailija kirjoitti:
Teit hyviä valintoja.
Leipoisitko nainen minulle leipää omin pikku kätösin?
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä kesän käytöstäsi, tuli taas mieleen.
Mikäs siinä oli niin erikoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan opettajaani. Kaipaan tarinoitasi, ääntäsi, nauruasi. Naiselta
Onko kyseessä mies vai naisope?
Miesope
Kun aivot ovat menneet jumiin tai ajatukset ovat jääneet kiertämään samaa uraa päässä, pitäisi keksiä niille uusia reittejä tai ohjata ne kokonaan pois päästä. Ajatuksissa on vain se ikävä piirre, että ne ovat mukavuudenhaluisia ja yrittävät aina palata vanhoille urille. Tietääkö joku, onko Biltemassa vaihtopäitä varaosina? Prismassa on hammasharjoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🤕
Niin minäkin. Tosin tässä suhteessa en aio luovuttaa ennen kuin hän viheltää pelin poikki.
Et vastannut pöljään päivään = Et halua suukkoa lisukkeineen tai ilman
Semmoista on kaivata mahdotonta. Ihan sama mitä tunnistetta yritän saada uskaltaakseni, sitä ei tule.