Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ei ollut tarkoitus käyttäytyä niin nolosti miten käyttäydyin 😑😅
Hyvä alku🤗
Oliko.
Tykkäsin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin ekalla tapaamisella vain olla lähekkäin ja halailla. Sopis vaikka sängyssä vaatteet päällä, vaikka ei tuu varmaan koskaan tapahtumaan. Terkkuja rakkaalle. 😊
Oletan että oot nainen
Ei, olen mies. Kuis?
Jotenkin saanut sen vaikutelman, että miehet ovat kovia hosumaan.
Sama
Me edetään kaivatun kans hitaasti ja otetaan sit pidemmän kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoitus:
Jos joku mainitsee koronan, mikä tulee ensimmäisenä mieleen?
Koronasta voi tulla mieleen myös olut.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/juomat/oluet/ulkomaiset-oluet?t…
Yöh yksi elämäni huonoimmista valinnoista oli päästää kotiini mies joka toi Corona-oluensa mukanaan. Jätti sitten jääkaappiin sen toisen ainakin.
Täytyi olla hyvässä kunnossa kun ei kaikkea juonut!
No en tiedä. Mä en ainakaan ollut hyvässä kunnossa silloin ollenkaan. Tuskin muuten olisin tuollaista häiskää kotiini päästänytkään xD
Hyvä et tulit järkiisi,kaiken maailman juoppoja niitä seuraan näköjään eksyy.
Ei kai se juoppo ollut, muuten vaan häiskä! Ja mun huono kunto ei liittynyt siihen, että olisin ollut hirveessä humalassa tmv., vaan olin muutoin huonossa kunnossa noihin aikoihin :D Järjettömäksikin voisi varmaan kuvata, eli on tullut "järkeä" sitten onneksi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin ekalla tapaamisella vain olla lähekkäin ja halailla. Sopis vaikka sängyssä vaatteet päällä, vaikka ei tuu varmaan koskaan tapahtumaan. Terkkuja rakkaalle. 😊
Oletan että oot nainen
Ei, olen mies. Kuis?
Jotenkin saanut sen vaikutelman, että miehet ovat kovia hosumaan.
Sama
Ei ne ole, jotkut vain.
T: nainen
Miehelle, jota joskus näin töissä usein. Kerran pelaamassa. Usein ajoit myös ohitseni jossain.
Näiden vuosien varrella, kun olet saanut tietää minusta enemmän. Et mitään negatiivista. Eikö sinua koskaan nolota miten hoidit asian?
Kyllä ollaan kumpikin kypsytty. Olisimme varmaan aika tasapainoinen ja onnellinen pariskunta. Tietäisimme tarpeeksi ja ymmärtäisimme loput.
Vierailija kirjoitti:
En halua ajautua ongelmiin. Mutta en kestä tätäkään.
Mitä ne ongelmat sinulle olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HOROskooppia tärkeämpää olisi kyllä esim. seksuaalinen sopivuus! Ja tietysti muu synkkaaminen myös.
Mitä tarkoittaa seksuaalinen sopivuus? Kysyn, koska minulla ei ole paljoa kokemusta seksistä.
On kivaa, luontevaa, halukasta.
Villiä, himokasta, kiihkeää,hullua ja rajatonta ! sivusta
Rajattomalle seksille, kiitos ei.
Täysin samaa mieltä! Oksettaa ihmiset, jotka ovat rajattomia. Mielummin vähän ujo mies minulle. Yhdessä voidaan sitten pikkuhiljaa edetä. On jotain mitä od
No, minä nyt en välitä mistään golden showereista, eläinseksistä ja peräaukon nuolemisesta edes tutun partnerin kanssa.
Terveisin: Hysteerikko
Eihän se vaadi sulta mitään antaa miehelle golden shower, jos se sitä haluaa. Tai antaa miehen nuolla sun peräaukkoa, jos se sitä kiihottaa. Toisinpäin ymmärrän, ettet itse halua nuolla toisen peräaukkoa tai ottaa toiselta sitä golden showeria, koska se vaatisi sulta haluttomana osapuolena huomattavasti enemmän. Ja eläinseksi......jooh, enpä kommentoi siihen mitään. Vähän sulla lähtee mopo vauhdilla kohti rotkoa nyt tässä :D
Vierailija kirjoitti:
Arvoitus:
Se miten jumituin karanteeniin kuukaudeksi jonnekin muualle kuin kotiin ja samaan aikaan kaivatun kanssa kävi viestintä aika kuumana. Erittäin outo tilanne kaikin tavoin sillon.
Mä oliisin tarvinnut koronakeväänä jonkun koronaloverin jonka kanssa olisi voitu käydä luonnossa puuhastelemassa - tosin olisi voinut olla hieman trafiikkista, kun yhtäkkiä kaikki oli koko ajan ulkoilemassa
Hah tarkistusnumero 696!
Mitenhän sulla menee? Ei ole kuulunut ja oot täälläkin aika hiljaa taas. Onkohan tilanteesi edennyt?
Vierailija kirjoitti:
Eipähän ainakaan pääse ylpistymään kun kukaan ei anna. Huumorilla!
Kaikki eivät tietenkään muutenkaan ylpistyisi, en minkään mutta aina on hyväksi löytää positiivisia asioita kaikesta mahdollisesta.
Oman itsetunnon päälle olisi joskus hyvä löytää edes yksi ihminen, joka olisi minun puolella. Jottei aina täytyisi taistella kaikkia taisteluja yksin.
Vierailija kirjoitti:
Arvoitus:
Koronakevät ja tämän hulluuden alku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää humalaista naisista !
Sä olet Mies makuun! Jos et itsekkään juo.
Sivusta
Tää on niin humalaisen naisen viesti. Kirjoitusvirheet, huom!
Vierailija kirjoitti:
En halua ajautua ongelmiin. Mutta en kestä tätäkään.
Soita mulle.
Sit jotenkin 2020-2021 kesinä miehet oli aivan tosi hornyina, varmaan kun olivat joutuneet kökkimään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisiä tavataan orgaanisesti?
Olemalla "kiinnostava", joka miehen kohdalla tarkoittaa rahaa, statusta ja kalliita tai kilpailullisia harrastuksia.
Jos olet matalapalkkatyöläinen joka harrastaa lukkopainia, se on "aijaa".
Jos olet pikkupomo joka harrastaa lukkopainia, vastaus on "koska painitaan?"
En vain ymmärrä tuota orgaanisesti sanaa, mitä sillä haetaan tässä. Varmasti on joku parempi suomenkielinen ilmaus.
Kaasukehä auringon ympärillä. Sillä on vaikutusta myös revontuliin 🌌