Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (40157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöpuhelu olisi kiva tietyltä herralta, nm.
Mä en oota puhelua, puolin ja toisin sitä ei ole, mutta toivottavasti tulevaisuudessa olisi.
Mä tuun ottamaan suhun yhteyttä, oon yrittäny saada sut pois mielestäni se ei oo onnistunu!
Kohtaloaan ei voi paeta ikuisesti. Niin se vain on. Tapahtuuko se tänä vuonna? Otahan jo rohkeasti se yhteys. Sivulliselta naiselta etäältä
Ollaan oltu yhteydessä tänä vuonna. Oon vaan sellanen pelimies yleensä, mut sun kohdalla muutuin heikoksi vaikka mitä yritin!
Sellaista se on kun joku ihminen tuntuu hy
Mä en ainakaan ennen joulua kaipaa minkäänlaisia viestejä, vasta joulun jälkeen😍 -sivusta
höHÖÖÖ IFTBBQ LUMIHIUTALEPERSOONALLISUUKSIA!! HÖÖÖ! Mikä supervoima sinulla on? Muita johtava superälykkö joka syystä tai toisesta ei saa muuta aikaiseksi, kuin kirjoittaa vauvapalstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla suora palaute, siinä tapauksessa kiitos
Ai mikä?
Väärä liekki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaa'at ovat ainakin tosissaan ja oikeudenmukaisia ihmisten suhteen. Itsekkin olen ja neitsyetkin ovat mielestäni huithapeleita.
Olen samaa mieltä kanssasi.
T. Vaaka nainen
Mitä horoskooppia kaipaat?
sivusta
Kaipaan nyt vain unimattia😊
No eihän se kaukana ole. Mäki alas ja oikealle.
Mä kaipaan uniMaijaa. Sivust 🥰
Sivusta Vaaka-"Maija" ilmoittautuu. Minun Matille pusut noin 2000 km päästä tutkimusretkeltä. Kohtsillään kyllä kotiin ja sitten maalle rutistelemaan pööpöt piloille. On ikävä. On vaan tosi ikävä. Vähänkö oisin laittanut kuvaspämmiä ja esitellyt kaikkea ja vähänkö varsinkin oisin vonkunut mukaan, vaikka nautinkin yksin fiilistelystä ja siitä että saan olla ihan rauhassa hidas ja tööhötä.
Iltaa, kävin tänään entisellä kotipaikkakunnallain, entisen luokkatoverin kyyissä, tämä kävi omissa riennoissaan ja miä kasvinkumppanin luona, pikavierailut kummalakin, ehdin sukuloia par tuntia ja sitten takasin. Menomatka kiertotietä kelin vuoksi, paluumatka normireittiä nopeasti. Toivottavasti siulla ollut kiva päivä, näin siusta unta, jossa olit lapsuuen kotini pihalla ja riemastutit vanhempaa naispuolista sukulaistain. Hyvää yötä lounaaseen mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä persoonallisuustyyppi sopii ENFJ-A:n kanssa parhaiten yksiin? Ystävämielessä.
Muistaakseni INFP:n kanssa kognitiiviset funktiot ovat päinvastaiset navoiltaan. Eli INFP:n introvertti feeling on ENFJ:n ekstrovertti feeling. Eli he käsittelevät asioita täysin eri suuntiin menevillä tavoilla.
Googlasin ja kiinnostaa tuo INFP. Onko ketään sellaista ketjussa?
Täällä toinen INFP. Mitä haluaisit tietää?
Kiinnostaisi vain persoonallisuuksien yhteensopivuus lähinnä. Kukaan ei nyt innostu ENJF-A:sta. Ehkä sinä innostut? Huumori pitää ihmisen järjissään, ainakin suurinpiirtein.
Voisitko
Ehkä on parempi antaa kuitenkin vain olla. Kivaa iltaa sinulle joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla suora palaute, siinä tapauksessa kiitos
Ai mikä?
Väärä liekki
Ei ollut multa. Trollin tekosia
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisin 100-vuotias, haluan vaimon, lapsia ja oman perheen. Mitkään eronneet, karanneet ja uusioperheet eivät kiinnosta.
Tuli mieleen Senilix Asterixista, eikös sillä ollu nuori ja kaunis vaimo😀
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisin 100-vuotias, haluan vaimon, lapsia ja oman perheen. Mitkään eronneet, karanneet ja uusioperheet eivät kiinnosta.
Voi olla, en ole varma, että sinua ei sitten kukaan halua.
sivu
Suukkoja ja silityksiä sulle muru. Niitä onkin kertynyt vuosien varrella varastoon aika iso läjä. Nuku hyvin rakas.
God natt fru speciallärare från Helsingfors 💕
Saknar dig min vän 😚
Hööhöö. Olen superhassu. Sitäpä ei wannabe trollit vie pois. Otatko maa pähkinän?
Vierailija kirjoitti:
höHÖÖÖ IFTBBQ LUMIHIUTALEPERSOONALLISUUKSIA!! HÖÖÖ! Mikä supervoima sinulla on? Muita johtava superälykkö joka syystä tai toisesta ei saa muuta aikaiseksi, kuin kirjoittaa vauvapalstalle?
Haista jo pitkä ripuli vajaa-älyinen autisti! 🤬
Sinä olet kaksoisliekkini. Oikea sellainen. Tulisit jo lähelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana olla kotona yksin. Tällä paikkakunnalla ei ole yhtään normaalia vapaata miestä.
Oon yksinäinen mies aina, heikkous on se ,että silloin tällöin kaipaan naisen kosketusta.
Jos mies, jota vaimo silittää, on edelleen täällä, se vasta on todella outoa.
Voi, tällaisellakin naimisissa olevalla miehellä on joku, jota hän ikävöi
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haluta vaikka mitä, pitääkö suostua ihan er juttu.