Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22751)

Vierailija
281/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yllytä rikokseen. Tuolla siitä selviää.

Mitä rikollista on musiikin kuuntelussa?

Älä nyt taas aloita jankutusta!

Vierailija
282/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion testata kuinka tosissas oikeesti oot.

Jos joutuu tuollaista miettimään niin antaisin olla. - sivusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion testata kuinka tosissas oikeesti oot.

Testaa niin näet. Olen niin vakavissani kuin voi olla. Mutta et sä uskalla tehdä kuitenkaan mitään? 

Vierailija
284/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kirjoittaa ketjuun, vaikka runoja omasta päiväkirjaan, tai sitten sitä saatananpalvontaa. Kunhan kestää sen muidenkin kirjoittelun. Jokainen tyylillään.

Ketju menee poistoon/lukkoon heti jos erehtyy postamaan burzumia tai jotain norjalaista kirkonpoltto musiikkia. Sellainen on tämän ketjun HENKI! Heh... huomasitteko? Nyt joku tulee heti sanomaan ettei saa lausua turhaan henkeä.

Miksi postaisit terveis-ketjuihin em. musiikkia tms.?  Löytyy noille samanhenkisiäkin palstoja!

Tuo on hypoteettinen juttu, tähän spammaukseen verrattuna puhdasta fantasiaa.. ironista kyllä. Ja niin, musiikki voi olla kaipuuhenkistä tai jonkun poissaolevan suosikki vaikkapa. Syitä voi olla vaikka kuinka mutta autistinen litanointi-spammus aivan muusta

Vai oikein hypoteettinen juttu!

Vierailija
285/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurin unelma, sinä.

Vierailija
286/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissakeväästä puheen ollen. Ajattelin silloin, että ootahan kuule kun päästään ensi kevääseen, en muista sinua enää. Niin oaljon uutta oli edessä, ihanaa, ihmeellistä, eksoottista. Ja täällä minä sohvan nurkassa mietin, mitä tekisin sinulle, jos varattaisiin hotelliyö. Ei hyvin mene, vaikka kukaan ei voisi minusta tätä päätellä.

Ne hotelliyöt on vihoviimeisiä ratkaisuja, vaikka miten tekisi mieli. Mut ymmärrän, mä tekisin mitä tahansa, jos vaan saisin painaa pääni kaivatun rintaa vasten ja tuntea hänen kädet mun ympärillä. Oon oottanut niin kauan. -sivusta-

Vierailija
287/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suurin unelma, sinä.

Olipa kaunista.

Vierailija
288/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä s💕

Vierailija
289/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, aina 💕

Vierailija
290/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä, elämäsi rakkaus kävelee kohta ikkunasi ohi mustissa housuissa ja sinisessä hupparissa. -shamaani ;)

Oukey. Tsekkaan huomenna, nyt en jaska.

Vierailija
291/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä, mutta minä ainakin niin halutessani saan nuoren naisen. Tuo että onko yhteyttä ulkomaalaisen naisen kanssa on tapauskohtaista. Ainakaan suomalaisen naisen kanssa ei tunnu olevan. Käyttäytyvät kuin pikkupojat. Ulkomaalainen nainen useimmiten käyttäytyy perinteiseen tapaan josta minä henkilökohtaisesti pidän.

Kaikki tyylillään: "liebe und lieben Lasse"

Vierailija
292/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvi enää testailla, mä tiedän tunteeni ilman testailujakin. Ei me kuitenkaan toisiamme saada kaivattuni kanssa, kun tilanne on tällainen. Ei vaikka miten sitä toivoisin.

Vierailija
293/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämellä olisi asiaa, samoin käsivarsilla. Kumpikaan ei osaa puhua. Hyvää yötä.

Ehkä ne voisivat tehdä yhteistyötä. Hyvää yötä.

294/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen edelleen sun vieressä nukkumisesta. Suukkoja ja silityksiä. Oot älyttömän rakas mulle. Nuku hyvin. 

Vierailija
295/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit huomenna näyttää edes pikkusen, että tykkäät? 

Mutta kun en susta tykkää. En inhoakkaan, olet neutraali. Kuin kaupan kassa, tai puhelinvastaaja.

Miksi randomista täkystä mietit tiettyä neutraalia ihmistä? :0

Kun hän on tuollainen, joka kuvittelee että vaikka pakottamalla hänestä tykätään. 

Vierailija
296/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntisille epäuskoville nimenomaan pitää levittää sanaa Jeesuksesta. Ei kristityille jotka jo ovat pelastaneet.

Sinä se pelastusta tarvitsisit.

Kaikki me sitä tarvitaan. Jotkut enemmän ja jotkut vähemmän.

Vierailija
297/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että aina kun ollaan vähän etäämmällä, näet puutteeni selkeämmin. Viettäessäsi aikaa läheistesi kanssa huomaat sen, mistä jäisit kanssani paitsi kun olen niin vanha. 

Vierailija
298/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suurin unelma, sinä.

Samoin, kulta!

Vierailija
299/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teistä, mutta minä ainakin niin halutessani saan nuoren naisen. Tuo että onko yhteyttä ulkomaalaisen naisen kanssa on tapauskohtaista. Ainakaan suomalaisen naisen kanssa ei tunnu olevan. Käyttäytyvät kuin pikkupojat. Ulkomaalainen nainen useimmiten käyttäytyy perinteiseen tapaan josta minä henkilökohtaisesti pidän.

Kaikki tyylillään: "liebe und lieben Lasse"

Terkkuja shemalellesi.

Vierailija
300/22751 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun ollaan vähän etäämmällä, näet puutteeni selkeämmin. Viettäessäsi aikaa läheistesi kanssa huomaat sen, mistä jäisit kanssani paitsi kun olen niin vanha. 

Et ole vanha. Ikä on vain numeroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi