Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22859)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kirjoittaa ketjuun, vaikka runoja omasta päiväkirjaan, tai sitten sitä saatananpalvontaa. Kunhan kestää sen muidenkin kirjoittelun. Jokainen tyylillään.
Ketju menee poistoon/lukkoon heti jos erehtyy postamaan burzumia tai jotain norjalaista kirkonpoltto musiikkia. Sellainen on tämän ketjun HENKI! Heh... huomasitteko? Nyt joku tulee heti sanomaan ettei saa lausua turhaan henkeä.
Miksi postaisit terveis-ketjuihin em. musiikkia tms.? Löytyy noille samanhenkisiäkin palstoja!
Tuo on hypoteettinen juttu, tähän spammaukseen verrattuna puhdasta fantasiaa.. ironista kyllä. Ja niin, musiikki voi olla kaipuuhenkistä tai jonkun poissaolevan suosikki vaikkapa. Syitä voi olla vaikka kuin
Olisin sanonut kuvitteellinen esimerkki mutta aiheen valossa se olisi aiheuttanut lisää hämmennystä. Tuossa kun valmiiksi ojennettiin jotakuta tekemättömästä asiasta samalla kun.. äh, turha teille on mitään selitellä. Olin myös menossa, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion testata kuinka tosissas oikeesti oot.
Minä hemmetin testinukkena mua pidät?
Varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä, mutta minä ainakin niin halutessani saan nuoren naisen. Tuo että onko yhteyttä ulkomaalaisen naisen kanssa on tapauskohtaista. Ainakaan suomalaisen naisen kanssa ei tunnu olevan. Käyttäytyvät kuin pikkupojat. Ulkomaalainen nainen useimmiten käyttäytyy perinteiseen tapaan josta minä henkilökohtaisesti pidän.
Kaikki tyylillään: "liebe und lieben Lasse"
Terkkuja shemalellesi.
On joo, kaikki ulkomaalaiset naiset on leikattuja. Perus suomimamman tokaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko tavata?
Kyllä se käy, mutta en usko, että sinussa on enough kohtua ottaa yhteyttä. Ja itse en voi.
Keneen pitäisi ottaa yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun ollaan vähän etäämmällä, näet puutteeni selkeämmin. Viettäessäsi aikaa läheistesi kanssa huomaat sen, mistä jäisit kanssani paitsi kun olen niin vanha.
Höpsis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit huomenna näyttää edes pikkusen, että tykkäät?
Mutta kun en susta tykkää. En inhoakkaan, olet neutraali. Kuin kaupan kassa, tai puhelinvastaaja.
Miksi randomista täkystä mietit tiettyä neutraalia ihmistä? :0
Kun hän on tuollainen, joka kuvittelee että vaikka pakottamalla hänestä tykätään.
Aika myöhään mietit jotakuta täällä, moisen otsikon alla. Food for thought.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissakeväästä puheen ollen. Ajattelin silloin, että ootahan kuule kun päästään ensi kevääseen, en muista sinua enää. Niin oaljon uutta oli edessä, ihanaa, ihmeellistä, eksoottista. Ja täällä minä sohvan nurkassa mietin, mitä tekisin sinulle, jos varattaisiin hotelliyö. Ei hyvin mene, vaikka kukaan ei voisi minusta tätä päätellä.
Ne hotelliyöt on vihoviimeisiä ratkaisuja, vaikka miten tekisi mieli. Mut ymmärrän, mä tekisin mitä tahansa, jos vaan saisin painaa pääni kaivatun rintaa vasten ja tuntea hänen kädet mun ympärillä. Oon oottanut niin kauan. -sivusta-
Mikä vika hotelliöissä?
Tiekkö, haluan sulle ihan sitä kaikkein parasta, mitä maailma voi tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaipaatko itseäsi yli 10 vuotta vanhempaa?
Juu, 11 .
Vierailija kirjoitti:
En mut ketjua silmäillessä tuli mieleen, että täällä ei tänään ole tainnut ainakaan illalla paljoa muita olla kuin vanhoja miehiä ja lesboja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion testata kuinka tosissas oikeesti oot.
Minä hemmetin testinukkena mua pidät?
Varattuna.
Olen tosi löyhästi varattu. Ihan pian täysin vapaa. Joten aloitahan testailu pikimmiten. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Maybe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit huomenna näyttää edes pikkusen, että tykkäät?
Mutta kun en susta tykkää. En inhoakkaan, olet neutraali. Kuin kaupan kassa, tai puhelinvastaaja.
Miksi randomista täkystä mietit tiettyä neutraalia ihmistä? :0
Kun hän on tuollainen, joka kuvittelee että vaikka pakottamalla hänestä tykätään.
Aika myöhään mietit jotakuta täällä, moisen otsikon alla. Food for thought.
Joo ei kyllä vakuuta tuollaiset vakuuttelut kaipauspalstalla.
🌻🌱🐦🐥👋🏻🌠💤😍 Hyvää yötä rakkaille, tulkaa uniini, elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissakeväästä puheen ollen. Ajattelin silloin, että ootahan kuule kun päästään ensi kevääseen, en muista sinua enää. Niin oaljon uutta oli edessä, ihanaa, ihmeellistä, eksoottista. Ja täällä minä sohvan nurkassa mietin, mitä tekisin sinulle, jos varattaisiin hotelliyö. Ei hyvin mene, vaikka kukaan ei voisi minusta tätä päätellä.
Ne hotelliyöt on vihoviimeisiä ratkaisuja, vaikka miten tekisi mieli. Mut ymmärrän, mä tekisin mitä tahansa, jos vaan saisin painaa pääni kaivatun rintaa vasten ja tuntea hänen kädet mun ympärillä. Oon oottanut niin kauan. -sivusta-
Mikä vika hotelliöissä?
Sieltä huoneesta lähtee kaksi rikkinäistä ihmistä, jotka rakastavat toisiaan. Ja se hajottaa. Mut toisaalta, jos ei muualla voi edes kunnolla jutella ja halata, niin onkohan muita vaihtoehtoja.