Toiminnallisena miehenä en voi sietää laiskaa naista
Tosin jos nainen istuu tai makaa sohvalla samalla opiskelen tai harrastaen jotain hyödyllistä, on asia eri. Pelkkä makoilu ei riitä.
Kommentit (58)
Laiskana naisena en voi sietää toiminnallista miestä 🙃
Jos makoilee niin makoilee, mitä väliä mitä tekee samalla?
Niin se on. Joutilaat voi lakaista oven raosta ulos ja huutaa perään, että takas ei sitten ole tulemista, ellei. Perään voi keksiä jotain, mitä haluaa tehtävän.
Vierailija kirjoitti:
Laiskana naisena en voi sietää toiminnallista miestä 🙃
Mennäänkö heti naimisiin? Aletaan tuottamaan jotain riitely-realityä tai sitten vain ihan OF-sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Luterilainen arvomaailma ;)
Siinä on iso ero tuijottaako urheilua telkkarista vai lukeeko filosofiaa sohvallaan. Muitakin työkaluja on kuin lapio.
Ap. Jos tommonen nainen eimiellytä niin älä ota tommosta. Veetäkö tänne urputatat. On vain sinun asia. 😝😝😝
Joutilaisuus ja lähellä on huono elämä,
köyhyys ja vararikko, ei sukupuolella ole
merkitystä, eikä ikä asiaan vaikuta.
Peräänhuutelu / -huhuilu on turhaa,
kerran nähty aina epäiltynä - samaa potaskaa tarjoaa
kuin aiemmin. Kääntää vain pahan hyväksi.
Ja jatkoon mennään.
Minä en taas jaksa liian toiminnallista miestä.Olen mieluummin yksin ja laiskottelen!omatupa omalupa!
Kaipa tehojustiinan pystyy etukäteen haistamaan. Saa vielä itse näpeilleen...
Lika barn leka bäst.
En mäkään jaksa laiskaa miestä. Enpä mä sellaista ottaskaan, se ois pass.
Toiminnan mies sen sijaan on smash.
Itse erosin juuri kun meni järki siihen että arki ja lähes kaikki vapaat olisi pitänyt viettää kotona sohvalla somettaessa eikä missään voitu käydä eikä mitään voitu tehdä. Aina kun ehdotin jotain nii naiselta tuli että en jaksa kun olen väsynyt en jaksa, en jaksa, en jaksa. Ainoa mihin se jaksoi lähteä oli hänen perhe ja sukulaiset ja hänen ystäviä kyllä jaksoi aina nähdä. Minäkään en olisi saanu missään käydä kun minun Outi olla näkemässä myös hänen perhettä hänen sukulaisia ja hänen ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luterilainen arvomaailma ;)
Siinä on iso ero tuijottaako urheilua telkkarista vai lukeeko filosofiaa sohvallaan. Muitakin työkaluja on kuin lapio.
Peenis olis kiva yllätys. Jos sitä hysteerikkopakkooireinen mies antais ja käyttelis.
Toiminnallisena naisena en voi sietää laiskaa miestä!
Perheen päänä tehtäväsi on laittaa laiska nainen kuriin.
Ne luulee että tämä maailma on pedattu heille valmiiksi. Vaikka tosiasiassa diplomi-insinöörejä ei kiinnosta muut kuin hydrauliikkaleikit.
Vierailija kirjoitti:
Perheen päänä tehtäväsi on laittaa laiska nainen kuriin.
Juuri näin! Onhan lakiinkin kirjattuna "isännän kotikurioikeus"!
Täh? Sanovat että se olisi muka sieltä poistettu! Mihin oikeni on Maailma menossa!?
Seuraavaksi ne varmaan poistavat YlPalvOsta esimiehen aseenkäyttöoikeuden!
Jaa. Menepä sitten juoksemaan ympyrää metsään tai roplaamaan jotakin mekaanista laitetta ja jätä naiset rauhaan.