Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22859)
Mustavalkoisen julisteen edessä eteisessä, juteltiin asumisesta ja katsoin läheltä silmiisi. Tuolloin ujostutti. Kauniita unia ihana. K
Helliä suudelmia ja haleja sinulle, rakas. Tule taas uniini. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan samanikäistä.
Minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion testata kuinka tosissas oikeesti oot.
Minä hemmetin testinukkena mua pidät?
Varattuna.
Olen tosi löyhästi varattu. Ihan pian täysin vapaa. Joten aloitahan testailu pikimmiten. Sivu
Ei vakuuta
Tule kattomaan mun elämää vierestä. Ei täällä miehiä näy. Olen ihan ilman ketään.
Hymyilin sisäänpäin, vaikka onnellisuus tahtoi pulputa valtoimenaan. Olet samalla kertaa ihan liikaa ja ihan liian vähän. Tilanne alkaa olla kriittinen. 🥴 Ihania unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä, mutta minä ainakin niin halutessani saan nuoren naisen. Tuo että onko yhteyttä ulkomaalaisen naisen kanssa on tapauskohtaista. Ainakaan suomalaisen naisen kanssa ei tunnu olevan. Käyttäytyvät kuin pikkupojat. Ulkomaalainen nainen useimmiten käyttäytyy perinteiseen tapaan josta minä henkilökohtaisesti pidän.
Kaikki tyylillään: "liebe und lieben Lasse"
Suosittelen opettelemaan saksan kieltä :D.
Rakkauden kieli on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissakeväästä puheen ollen. Ajattelin silloin, että ootahan kuule kun päästään ensi kevääseen, en muista sinua enää. Niin oaljon uutta oli edessä, ihanaa, ihmeellistä, eksoottista. Ja täällä minä sohvan nurkassa mietin, mitä tekisin sinulle, jos varattaisiin hotelliyö. Ei hyvin mene, vaikka kukaan ei voisi minusta tätä päätellä.
Ne hotelliyöt on vihoviimeisiä ratkaisuja, vaikka miten tekisi mieli. Mut ymmärrän, mä tekisin mitä tahansa, jos vaan saisin painaa pääni kaivatun rintaa vasten ja tuntea hänen kädet mun ympärillä. Oon oottanut niin kauan. -sivusta-
Mikä vika hotelliöissä?
Sieltä huoneesta lähtee kaksi rikkinäistä ihmistä, jotka rakastavat toisiaan. Ja se hajottaa. Mut toisaalta, jos ei muualla vo
Toisaalta, voi lähteä kaksi onnellisempaa myös. Hetket yhdessä piristää.
Ajattelen sinua, vaikka ketju on nyt ollut monta päivää lukematta. Turhaahan se on ollut tähänkin asti, yritän silti katsoa iltaviestit. Nuku hyvin, onnellisia unia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä, mutta minä ainakin niin halutessani saan nuoren naisen. Tuo että onko yhteyttä ulkomaalaisen naisen kanssa on tapauskohtaista. Ainakaan suomalaisen naisen kanssa ei tunnu olevan. Käyttäytyvät kuin pikkupojat. Ulkomaalainen nainen useimmiten käyttäytyy perinteiseen tapaan josta minä henkilökohtaisesti pidän.
Kaikki tyylillään: "liebe und lieben Lasse"
Ja ketähän kaipaat, kun henkseleitä paukutat terveisessäsi...
Miksei pieni paneskeluterapia hotellissa voisi maistua. Tosin hotellit on kalliita Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei pieni paneskeluterapia hotellissa voisi maistua. Tosin hotellit on kalliita Suomessa.
Raha ei ole minulle ongelma. Varattuus. Ja kun et ole lesbo.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, tänään outo päivä. Byrokratiaa ja fiskaaliasioita heti herättyä, pääsin aamiaisellw vasta iltakuudelta. Aatelna siua koko päivän. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissakeväästä puheen ollen. Ajattelin silloin, että ootahan kuule kun päästään ensi kevääseen, en muista sinua enää. Niin oaljon uutta oli edessä, ihanaa, ihmeellistä, eksoottista. Ja täällä minä sohvan nurkassa mietin, mitä tekisin sinulle, jos varattaisiin hotelliyö. Ei hyvin mene, vaikka kukaan ei voisi minusta tätä päätellä.
Ne hotelliyöt on vihoviimeisiä ratkaisuja, vaikka miten tekisi mieli. Mut ymmärrän, mä tekisin mitä tahansa, jos vaan saisin painaa pääni kaivatun rintaa vasten ja tuntea hänen kädet mun ympärillä. Oon oottanut niin kauan. -sivusta-
Mikä vika hotelliöissä?
Sieltä huoneesta lähtee kaksi rikkinäistä ihmistä, jotka rakastavat toisia
Mulla ei ole kokemusta täytyy todeta. Mut mahdettaisko me kaivatun kanssa pystyä edes juttelemaan, jos oltais samassa tilassa. Molemmat ihan ahdistuneena.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaipaatko itseäsi yli 10 vuotta vanhempaa?
Trolli vanha seitti mestari
Vierailija kirjoitti:
Sut vain haluan. Testaa jo
E?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika hotelliöissä?
Viittaa ehkä pettämiseen? (Takarivistä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut vain haluan. Testaa jo
E?
No ei
Ei vakuuta