Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25824)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mua varten, vaikka minä olisin sua varten. Siksi meitä ei tule.
En itse ota tosissani tällaisia. Ei ihmissuhteita missään palstalla päätetä. Sellaiset ratkeaa ihan oikeassa elämässä, joskus nopeammin, joskus ne ottavat aikaa. Usko pois.
Siksi asian täällä kirjoitankin, kun asia on ratkaistu jo kauan sitten oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin sit se tyhmä kaksikymppinen.
Ja mä hölmö kolmekymppinen.
Joo kyllä niitä hölmöjä riittää joka ikäryhmässä. Toiset ei vaan opi, tai eivät ehkä haluakaan. Nauttivat ehkä siitä draamasta ja sydänsuruissa kierimisestä, mitä hölmöydestä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen fiilis.
Jaa. Hän on tukevasti naimisissa, minä en enää kuin teknisesti.
Me ollaan tukevasti varattuja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ota tosissani tällaisia. Ei ihmissuhteita missään palstalla päätetä. Sellaiset ratkeaa ihan oikeassa elämässä, joskus nopeammin, joskus ne ottavat aikaa. Usko pois.
Siksi asian täällä kirjoitankin, kun asia on ratkaistu jo kauan sitten oikeassa elämässä.
Minä taas epäilen että tarkoituksesi on vaan negatiivissävytteinen, jatkuvasti. Jos se kerran on tarkennus, hanki muuta tekemistä kuin voivotella palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas epäilen että tarkoituksesi on vaan negatiivissävytteinen, jatkuvasti. Jos se kerran on tarkennus, hanki muuta tekemistä kuin voivotella palstalla.
*Ratkennut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitenkään mahdollista keskittyä omaan tekemiseesi?
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä niitä hölmöjä riittää joka ikäryhmässä. Toiset ei vaan opi, tai eivät ehkä haluakaan. Nauttivat ehkä siitä draamasta ja sydänsuruissa kierimisestä, mitä hölmöydestä seuraa.
Ei ollut mun järjen päätettävissä ihastunko vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mun järjen päätettävissä ihastunko vai en.
Kyse onkin siitä, ettei aikuinen ihminen ole mikään lastu lainehilla tunteidensa kanssa. Tunteitahan ei aina voi valita, mutta teot ja asenteen voi. Esim. "mä olin niin ihastunut" ei ole syy hölmöilylle, jos ihmisellä on myös järkeä päässä.
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Oonko se minä?🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan 6 viikkoa vielä, aarteeni.
Mihin? Muutat joulukuun alussa johonkin?
Lähden lomalle ihanan miehen kanssa.
Seuraava kysyy: minne suuntaatte?
Mä teen niin, että jos alkaa tulla dramaattisia aineksia kasaan, niin peräännyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen fiilis.
Jaa. Hän on tukevasti naimisissa, minä en enää kuin teknisesti.
Me ollaan tukevasti varattuja molemmat.
Mistä tiedät?
Nainen, se eilinen rakastan sua-viesti lähti vahingossa mun näppäimistöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas kaipaan sun luokse ja kainaloon. 🥰
Mikset tuu?
Ei ole semmoinen sallittua. Olisikin.
Olenko joskus kieltänyt? Aina kun olet kysynyt tapaamista, olen sen järjestänyt.
Näetkö tässä mitään mietittävää? Se että toinen kysyy ja sinä suostut ei ole ihan riittävää. Sunkin pitäisi ehkä välillä ottaa aktiivinen rooli. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Mä teen niin, että jos alkaa tulla dramaattisia aineksia kasaan, niin peräännyn.
Oletan, ettet ole itse tarjoillut sellaisia varsinkaan oikeassa elämässä tänäkään vuonna?
Sellaista se oli vaan