Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25588)
Tuo on suht. yleinen ajatus joskus naisilla, että pitäisi tehdä jotain jonkun uuden miehen eteen. Ei naisen pidä tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on suht. yleinen ajatus joskus naisilla, että pitäisi tehdä jotain jonkun uuden miehen eteen. Ei naisen pidä tehdä mitään.
Puhuttiin juuri päinvastaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kun muutan, otan mukaani kapean, vanhan sängyn. Siihen ei mahdu kahta vierekkäin.
Mahtuu sit päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On selvintä, kun oikaisee, jos on ymmärtänyt väärin. Mököttäminen ei auta.
Mikset oikaise
Miten oikaisen toisen sanomisia?
Vierailija kirjoitti:
Kollarit on kamalat.
Kiinnostaapi todella mielipiteesi kollareista, oota mietin, ei. Ne ovat mukavat, kiveksiä ja kullia ei rutista mistään. Pidän siis mielelläni niitä, koska tärkeintä on oma viihtyvyys, ei randomin mielipide. Tietty jos olet nainen ja sun perse ei sovi sellaisiin, sittenhän ne ovat epämukavat sulle. Haluat siis puristaa perseesti tiukkoihin farkkuihin vaseliinin voimalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset oikaise
Miten oikaisen toisen sanomisia?
Avaat keskusteluyhteyden? -sivusta
Täällähän on taas hienot jutut, kun vihdoin ketjuun ehdin tälle päivää. Onkohan mun Iida seonnut lopullisesti. 🤔😅 No ei varmaan sentään. Täällä on varmaan oikeita pipipäitä vauhdissa. Mutta minkäs he päällensä tekevät. Pusuhalit iltaan, ihanalle Iidalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollarit on kamalat.
Kiinnostaapi todella mielipiteesi kollareista, oota mietin, ei. Ne ovat mukavat, kiveksiä ja kullia ei rutista mistään. Pidän siis mielelläni niitä, koska tärkeintä on oma viihtyvyys, ei randomin mielipide. Tietty jos olet nainen ja sun perse ei sovi sellaisiin, sittenhän ne ovat epämukavat sulle. Haluat siis puristaa perseesti tiukkoihin farkkuihin vaseliinin voimalla?
Ja näyttää hyvältä sun päällä -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muutan, otan mukaani kapean, vanhan sängyn. Siihen ei mahdu kahta vierekkäin.
Mahtuu sit päällekkäin.
Naapurit kuulee, kun vanha sänky huutaa hoosiannaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kapeat sängyt
En minä sinua sinne ole pyytänytkään.
Mulla ei ole edelleenkään sänkyä, mut nyt on sentään sohva😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu sit päällekkäin.
Eikös se ole enemmän urbaani legenda vai onko jollekin todella käynyt näin ? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole edelleenkään sänkyä, mut nyt on sentään sohva😀
Oispa mullakin sohva
Vierailija kirjoitti:
Myrkky se vain poistuu ruumiista. Siinä minun mökötykseni tältä erää. Oikaisut on väärin ilmaisseiden hommia, kirjaimellisesti. :P
Vierailija kirjoitti:
Sä katoit ne kaikki vaikka ne ois miten angstista paskaa <3
No nii-iiin.. niin katoooin.. katoooin kaikki suuuun stooorieeessiit. Mulla ei ooo elämäää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu sit päällekkäin.
Eikös se ole enemmän urbaani legenda vai onko jollekin todella käynyt näin ? -sivu
Meillä ainakin yli 100 vuotta vanha sänky narahtelee. Ja joskus oli kevyempirakenteinen uudempi sänky, joka lähti liikkumaan seksin aikana ja saattoi hakata seinää.
Käyttäydytkö niin? Sinä itse tiedät. En minä.