Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24519)
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus niin nyt, on aika.
Aika lopettaa mielikuvien muotoilu ilmasta.Paine konkretiaan liian korkea. (Ja tiedän että se laskee päätöksen myötä).
Tämä opetti aikuisiän ihastumisen anatomiaa ja valjasti koko tunnekirjon.
Tämä oli mielen mestariteos ja sinä olit inspiraatio.
Todistusaineisto jää elämään.
Entä jos en halua olla pelkkä inspiraatio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne kuitenkaan mitään.
Minä tunnen huonommuutta enkä siksi ole yhteydessä. Rakastan silti sitä naista.
Ryhdistäydy hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ruumista saa kyllä käyttää. Voin vaikka nukkua samalla.
Älä tee noin itsellesi
Ei sillä ole enää mitään merkitystä. Ihan sama.
Mitenköhän mä eksyin palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne kuitenkaan mitään.
Minä tunnen huonommuutta enkä siksi ole yhteydessä. Rakastan silti sitä naista.
Jotkut ovat ``tasoihmisiä`` mutta eivät kaikki.Miksi tuntuu, että aikuisetkaan eivät osaa nykyään puhua tunteistaan.Kaunis tarina voi mennä hukkaan, koska sinä et uskalla olla oma itsesi ja puhua.Ainakin sen jälkeen pääset eteenpäin ,jos ei muuta.Yksi elämä jne..
sivu
Vierailija kirjoitti:
Niin et sä oo kyllä ikinä palstaillu !
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat jotakuta?
Mä vihaan mun ruumista. Ja kaikkea itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat jotain ihmistä, koet epätavallista hullaantumista, ihastumista you name it.
Tervetuloa siispä joukkoon iloiseen tai omituisten otusten kerhoon.
Pieni briiffi näin alkuun.. Täällä on muutama vakkari joita näkee harvemmin nykyään enää. Viime aikoina täällä on kaivattu Riittaa helpottamaan ummetuksesta, Pekkaan ollaan oltu pettyneitä, eri M-miehiä, yhtä Matiasta, M-naisia, yhtä Mariaa, yksi nainen kaipaa M-naista, joku kaipaa jotain P -naista sekä vielä ruotsinkielisen opettajattaren ikävöijä täältä löytyy. sitten on myös ketjun jankkaaja, poistattaja ja HÄN KENEN NIMEN ETUKIRJAINTA EMME LAUSU, ettei hän tule tänne vuodattamaan liian pitkiä sepustuksiaan jotka ei kiinnosta ketään.
pärjätäksesi täällä riittää normaalit ATK-taidot, rajoitettu empatiakyky ja huono huumorintaju. Ironian tajua ei suositella.
eiku sekaan vaan!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kehoa tarkoitat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat jotakuta?
Voi olla että kaipaankin mut, emmä sen takia palstalle menis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat jotain ihmistä, koet epätavallista hullaantumista, ihastumista you name it.
Pieni briiffi näin alkuun.. Täällä on muutama vakkari joita näkee harvemmin nykyään enää. Viime aikoina täällä on kaivattu Riittaa helpottamaan ummetuksesta, Pekkaan ollaan oltu pettyneitä, eri M-miehiä, yhtä Matiasta, M-naisia, yhtä Mariaa, yksi nainen kaipaa M-naista, joku kaipaa jotain P -naista sekä vielä ruotsinkielisen opettajattaren ikävöijä täältä löytyy. sitten on myös ketjun jankkaaja, poistattaja ja HÄN KENEN NIMEN ETUKIRJAINTA EMME LAUSU, ettei hän tule tänne vuodattamaan liian pitkiä sepustuksiaan jotka ei kiinnosta ketään.
pärjätäksesi täällä riittää normaalit ATK-taidot, rajoitettu empatiakyky ja huono huumorintaju. Ironian tajua ei suositella.
eiku sekaan vaan!
🤣🤣 en kestä 😂 miten terve itse olen? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat jotakuta?
Voi olla että kaipaankin mut, emmä sen takia palstalle menis!
No tosi hyvä ettet käy siellä, tai siis täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole kehoa. Tunnoton ruumis jota haluan rääkätä, mutta eihän se edes tunne mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua kohdata ihminen joka tuntuu tutulta, vaikka ei edes tunneta. Sinuako olen odottanut aina?
kokemukseni perusteella siitä ei seuraa mitään hyvää, mutta voihan sitä yrittää. 🦌🗺🚶🌲🍁
Yritetään 🚶 🏃
Tuollainen tyyppi voi olla myös vaan joku tietynlainen fuckboy-tyyppi, mutta kannattaa varmaan joo katsoa ja pitää itsensä tietoisena merkeistä!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole kehoa. Tunnoton ruumis jota haluan rääkätä, mutta eihän se edes tunne mitään.
oletko täällä koska kaipaat.. kehosi ja mielesi yhteyttä? Hermostoasi?
Koska siis tietynlaisesta fuckboy-tyypistä voi tulla sellainen olo, et joo meillä on kemiaa ja kylläpäs kiihottaa jo pelkkä lähellä oleminen.
Mutta varmaan vaan katsomalla selviää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pärjätäksesi täällä riittää normaalit ATK-taidot, rajoitettu empatiakyky ja h
Voisko joku alkaa tehdä säännöllisesti tällaisia viikko-yhteenvetoja maanantai-aamuisin tänne?
Terkkuja miehelle, joka puhui perjantaina aidosta positiivisesta johtajuudesta versus manipuloinnista. Olet ihan älyttömän rakas mulle.
Ai että miten hauskaa. Raisiosta löytyy halukas nainen. Tämä halukas nainen ei valitettavasti asu Raisiossa.