Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24675)

Vierailija
24421/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua kohdata ihminen joka tuntuu tutulta, vaikka ei edes tunneta. Sinuako olen odottanut aina? 

kokemukseni perusteella siitä ei seuraa mitään hyvää, mutta voihan sitä yrittää. 🦌🗺🚶🌲🍁

Yritetään 🚶 🏃

Tuollainen tyyppi voi olla myös vaan joku tietynlainen fuckboy-tyyppi, mutta kannattaa varmaan joo katsoa ja pitää itsensä tietoisena merkeistä!

Sivusta 

Joo sain kaverilta vinkin et tääl on suomen kuumimat sinkku naiset,

Vierailija
24422/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän mä eksyin palstalle?

Kaipaat jotakuta?

Voi olla että kaipaankin mut, emmä sen takia palstalle menis!

No tosi hyvä ettet käy siellä, tai siis täällä 

minäkään en käy täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24423/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua kohdata ihminen joka tuntuu tutulta, vaikka ei edes tunneta. Sinuako olen odottanut aina? 

kokemukseni perusteella siitä ei seuraa mitään hyvää, mutta voihan sitä yrittää. 🦌🗺🚶🌲🍁

Yritetään 🚶 🏃

Tuollainen tyyppi voi olla myös vaan joku tietynlainen fuckboy-tyyppi, mutta kannattaa varmaan joo katsoa ja pitää itsensä tietoisena merkeistä!

Sivusta 

Niin sit itse veikkaan fuckboy ja naispuolinen fuckboy mutta mikäs siinä sitten. T. eka ap:lle vastaaja 

Vierailija
24424/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetään 🚶 🏃

Sivusta 

Noniin, nyt olet aivan varmasti oikeassa paikassa. Muistiko mainita että henkisesti vakaimmat myös? 

Vierailija
24425/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja miehelle, joka puhui perjantaina aidosta positiivisesta johtajuudesta versus manipuloinnista. Olet ihan älyttömän rakas mulle.

Terveisiä vaan sinne narsistin hoviin täältäkin! 

Vierailija
24426/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja miehelle, joka puhui perjantaina aidosta positiivisesta johtajuudesta versus manipuloinnista. Olet ihan älyttömän rakas mulle.

😳 kuka kuulijoista olet?

Vierailija
24427/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetään 🚶 🏃

Sivusta 

Noniin, nyt olet aivan varmasti oikeassa paikassa. Muistiko mainita että henkisesti vakaimmat myös? 

Ei,mut tähän menessä oon saanu vain Tosi hyviä vinkkejä siltä(miks mul on taas rahat lopussa)huoh!

Vierailija
24428/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut. En tiedä mitä tehdä sillä tiedolla. Järki huutaa minulle että on pysyttävä kaukana, kohta pitää varmaan sitoa itsensä tuoliin. Silmät hakeutuu automaattisesti sinun silmiisi, mietin meitä yhdessä oudoissa tilanteissa. Typerä hymy huulilla.

Kerro tunteistasi hänelle.

Sille on valitettavasti syynsä, että järki sanoo "ei".

Miks se sanoo ei?

Aiheuttaisi pienen skandaalin ja seurauksia joita ei nyt olisi hyvä ottaa vastaan.

Mitä jos kaikki jäis vaa meidän väliseks?

Mikä sun etunimen alkukirjain o?

Vokaali. Anna mieluummin joku vihje joka aukenee vain meille niin kerron ymmärsinkö sen.

Vierailija
24429/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetään 🚶 🏃

Sivusta 

Niin sit itse veikkaan fuckboy ja naispuolinen fuckboy mutta mikäs siinä sitten. T. eka ap:lle vastaaja 

Jos se on nainen niin sit se on fuckgirl tai ihan vaan QUEEN 💅🏻, koska somen Queen-kontsaa tekevät naiset kehoittaa seuraajiaan deittaamaan strategisesti eli ei munia yhteen koriin, vaan aina pitää deittailla useampaa miestä samaan aikaan ja jos on jonkun kanssa vakavissaan, niin ei alkuun seksiä - seksipuolen voi hoitaa jonkun muun/muiden deittien kanssa, joista ei ole vakavissaan.

Vierailija
24430/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetään 🚶 🏃

Sivusta 

Jos se on nainen niin sit se on fuckgirl tai ihan vaan QUEEN

okei 

Vierailija
24431/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen vahvasti, että taisin vuosikausien tauon jälkeen törmätä ehtaan fuckboyhin. 

Vierailija
24432/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilen vahvasti, että taisin vuosikausien tauon jälkeen törmätä ehtaan fuckboyhin. 

Ei,kunnon kaveri

Vierailija
24433/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis voisin kyllä fuck, jos tietäisin että sillä on hyvä muna. Muuten ei oo worth it. 

Vierailija
24434/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan mun ruumista. Ja kaikkea itsessäni. 

Toivottavasti kehoa tarkoitat

Ei mulla ole kehoa. Tunnoton ruumis jota haluan rääkätä, mutta eihän se edes tunne mitään. 

oletko täällä koska kaipaat.. kehosi ja mielesi yhteyttä? Hermostoasi?

Oon ihan väärässä paikassa, niin kuin aina. Sori ja näkemiin. 

Vierailija
24435/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳 kuka kuulijoista olet?

Se ainoa. Juteltiin kahdestaan. 

Vierailija
24436/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳 kuka kuulijoista olet?

mis nähtiin viimeks?

Vierailija
24437/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetään 🚶 🏃

Sivusta 

Minkä osaston potilaita sitä ollaan?

Vierailija
24438/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siis tietynlaisesta fuckboy-tyypistä voi tulla sellainen olo, et joo meillä on kemiaa ja kylläpäs kiihottaa jo pelkkä lähellä oleminen. 

Mutta varmaan vaan katsomalla selviää :D 

Totta ja eihän sekään mitään, jos se onkin vain hetken huumaa. Ainakin saa nauttia edes hetken! ap

Vierailija
24439/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳 kuka kuulijoista olet?

mis nähtiin viimeks?

Töissä opehuoneessa

Vierailija
24440/24675 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti tänään tuli todella ikävä miestä 💗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän