Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24675)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän mä eksyin palstalle?
Kaipaat jotakuta?
Voi olla että kaipaankin mut, emmä sen takia palstalle menis!
No tosi hyvä ettet käy siellä, tai siis täällä
minäkään en käy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua kohdata ihminen joka tuntuu tutulta, vaikka ei edes tunneta. Sinuako olen odottanut aina?
kokemukseni perusteella siitä ei seuraa mitään hyvää, mutta voihan sitä yrittää. 🦌🗺🚶🌲🍁
Yritetään 🚶 🏃
Tuollainen tyyppi voi olla myös vaan joku tietynlainen fuckboy-tyyppi, mutta kannattaa varmaan joo katsoa ja pitää itsensä tietoisena merkeistä!
Sivusta
Niin sit itse veikkaan fuckboy ja naispuolinen fuckboy mutta mikäs siinä sitten. T. eka ap:lle vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua kohdata ihminen joka tuntuu tutulta, vaikka ei edes tunneta. Sinuako olen odottanut aina?
kokemukseni perusteella siitä ei seuraa mitään hyvää, mutta voihan sitä yrittää. 🦌🗺🚶🌲🍁
Yritetään 🚶 🏃
Tuollainen tyyppi voi olla myös vaan joku tietynlainen fuckboy-tyyppi, mutta kannattaa varmaan joo katsoa ja pitää itsensä tietoisena merkeistä!
Sivusta
Joo sain kaverilta vinkin et tääl on suomen kuumimat sinkku naiset,
Noniin, nyt olet aivan varmasti oikeassa paikassa. Muistiko mainita että henkisesti vakaimmat myös?
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja miehelle, joka puhui perjantaina aidosta positiivisesta johtajuudesta versus manipuloinnista. Olet ihan älyttömän rakas mulle.
Terveisiä vaan sinne narsistin hoviin täältäkin!
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja miehelle, joka puhui perjantaina aidosta positiivisesta johtajuudesta versus manipuloinnista. Olet ihan älyttömän rakas mulle.
😳 kuka kuulijoista olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään 🚶 🏃
Sivusta
Noniin, nyt olet aivan varmasti oikeassa paikassa. Muistiko mainita että henkisesti vakaimmat myös?
Ei,mut tähän menessä oon saanu vain Tosi hyviä vinkkejä siltä(miks mul on taas rahat lopussa)huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut. En tiedä mitä tehdä sillä tiedolla. Järki huutaa minulle että on pysyttävä kaukana, kohta pitää varmaan sitoa itsensä tuoliin. Silmät hakeutuu automaattisesti sinun silmiisi, mietin meitä yhdessä oudoissa tilanteissa. Typerä hymy huulilla.
Kerro tunteistasi hänelle.
Sille on valitettavasti syynsä, että järki sanoo "ei".
Miks se sanoo ei?
Aiheuttaisi pienen skandaalin ja seurauksia joita ei nyt olisi hyvä ottaa vastaan.
Mitä jos kaikki jäis vaa meidän väliseks?
Mikä sun etunimen alkukirjain o?
Vokaali. Anna mieluummin joku vihje joka aukenee vain meille niin kerron ymmärsinkö sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään 🚶 🏃
Sivusta
Niin sit itse veikkaan fuckboy ja naispuolinen fuckboy mutta mikäs siinä sitten. T. eka ap:lle vastaaja
Jos se on nainen niin sit se on fuckgirl tai ihan vaan QUEEN 💅🏻, koska somen Queen-kontsaa tekevät naiset kehoittaa seuraajiaan deittaamaan strategisesti eli ei munia yhteen koriin, vaan aina pitää deittailla useampaa miestä samaan aikaan ja jos on jonkun kanssa vakavissaan, niin ei alkuun seksiä - seksipuolen voi hoitaa jonkun muun/muiden deittien kanssa, joista ei ole vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään 🚶 🏃
Sivusta
Jos se on nainen niin sit se on fuckgirl tai ihan vaan QUEEN
okei
Itse epäilen vahvasti, että taisin vuosikausien tauon jälkeen törmätä ehtaan fuckboyhin.
Vierailija kirjoitti:
Itse epäilen vahvasti, että taisin vuosikausien tauon jälkeen törmätä ehtaan fuckboyhin.
Ei,kunnon kaveri
Ja siis voisin kyllä fuck, jos tietäisin että sillä on hyvä muna. Muuten ei oo worth it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan mun ruumista. Ja kaikkea itsessäni.
Toivottavasti kehoa tarkoitat
Ei mulla ole kehoa. Tunnoton ruumis jota haluan rääkätä, mutta eihän se edes tunne mitään.
oletko täällä koska kaipaat.. kehosi ja mielesi yhteyttä? Hermostoasi?
Oon ihan väärässä paikassa, niin kuin aina. Sori ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳 kuka kuulijoista olet?
Se ainoa. Juteltiin kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳 kuka kuulijoista olet?
mis nähtiin viimeks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään 🚶 🏃
Sivusta
Minkä osaston potilaita sitä ollaan?
Vierailija kirjoitti:
Koska siis tietynlaisesta fuckboy-tyypistä voi tulla sellainen olo, et joo meillä on kemiaa ja kylläpäs kiihottaa jo pelkkä lähellä oleminen.
Mutta varmaan vaan katsomalla selviää :D
Totta ja eihän sekään mitään, jos se onkin vain hetken huumaa. Ainakin saa nauttia edes hetken! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳 kuka kuulijoista olet?
mis nähtiin viimeks?
Töissä opehuoneessa
Erityisesti tänään tuli todella ikävä miestä 💗