Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni vihje sulle että olis aika ottaa askelia lähemmäksi. Laittaisit ig-viestiä vaikka
Ja sen tilin nimi on mikä?
Meinasitko että täällä kerron? Ihan niin sinisilmäinen en silti ole
Tunnustan: oon ihastunut suhun, senkin hurmaava työkaveri :)
Vierailija kirjoitti:
Pieni vihje sulle että olis aika ottaa askelia lähemmäksi. Laittaisit ig-viestiä vaikka
En kehtaa enää häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on totta ja mikä ei.
Ei on totta. Ei tarua vain. Hyvää iltaa ihanalle naiselle, missä ikinä nykyisin oletkaan. Reissussa, joten nyt vasta putkahdin ketjuun. Haluaisitko pusun?
E nainen. Laita ig reels mulle
Se tunne kun kaikki tuntuu menevän päin persettä
ja sitten paikalle tupsahtaa semmosia universumin ihmeitä, ihmisiä jotka on kuin lähetetty sun polulle, herättämään, saamaan sut muistamaan
tuttuja tuntemattomien kengissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa enää häiritä.
Hän ei ole häirinnyt kyllä koskaan joten ohi
Vierailija kirjoitti:
E nainen. Laita ig reels mulle
Tämä oli joltakin toiselta. Ei edelliseltä joka oli tarkoitettu miehelle naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tottunu selviytymään asioista yksin.
Tottuisitko siihen ajatukseen, että ei tarvitsis?
Olisi mielenkiintoista kokeilla, miltä se tuntuu, ettei aina tarvitsis selviytyä yksin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko kainaloon rakas, jos tavataan? 😊
Otan jos kysyt irl?
En tiedä uskallanko.
pelkäätkö, että nostan olalle ja kannan himaan.
Sitä mä en kyllä pelkää. Monestakaan syystä.
Oon vähä kyynistyny. Mitä väliä sillä on mitä oon kokenu. Mitä väliä mun tunteilla ja olotilalla ylipäätään. Kuollaan kuitenkin. Mitä järkeä edes yrittää tai tavoitella mitään. Missään ei oo mitään järkeä.
Suljen silmät, nään aina sinut hellistä hellin mies.
Vierailija kirjoitti:
Oon vähä kyynistyny. Mitä väliä sillä on mitä oon kokenu. Mitä väliä mun tunteilla ja olotilalla ylipäätään. Kuollaan kuitenkin. Mitä järkeä edes yrittää tai tavoitella mitään. Missään ei oo mitään järkeä.
Saarnaajan kirjan settiä. Kirjan mukaan huomenna kuollaan joten tänään kannattaa nauttia hyvää ruokaa ja viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat, kuten ovat, eivätkä ne poistu ennen kuin ne on kuntoon hoidettu. Olen silti pahoillani kovista ja rumista sanoistani. Anteeksi.
Tarkoitit mitä sanoit, joten ei sun tarvitse pyytää anteeksi. Toivon vaan, että löydämme vielä toistemme luo.
Kiitos samoin.