Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23149)
Eilen joku sanoi, että naisilla on hoivavietti joka sitten näkyy suhteessa, niin joo osalla naisista on. Samalla tavalla yleistäen miehet näyttää rakkautta teoilla, ja jos mies ei TEE mitään, niin ei se sitten rakastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on parasta pysyä kotona vain oman miehensä seurassa, muuten nainen voi harhautua pahoille teille naistennaurattajien kanssa. Nainen on helppo uhri harjaantuneelle miehelle.
Minä voisin harhautua nauravan miehen kanssa😁ihan minne vaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Kiitos kiitos, samoin sinulle 😚
Ikävä ja kaipaus ei mene pois...
Taisi olla 14.9 kun tavattiin
Vierailija kirjoitti:
Naisille on parasta pysyä kotona vain oman miehensä seurassa, muuten nainen voi harhautua pahoille teille naistennaurattajien kanssa. Nainen on helppo uhri harjaantuneelle miehelle.
Ensin tarvisi löytää se oma mies jonka kanssa voisi pysyä kotona
Mä mietin jo unille menoa, kun kaivatultakaan en viestiä ole saanut. Jotenkin tosi raskas päivä. Menettäminen ei ole helppoa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, onhan toi tosi iso riski!
Tietäen naisen seksuaalisuuden, joka vähintäänkin on hyvin laaja, ei muuta järkevää vaihtoehtoa ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä, vaikka just nähtiin. Mä oon niin ihastunut 💚
Missä näitte?
Näin hänet sattumalta avonaisesta ovesta kun käveli siitä ohitse.Töissä
Keskusteltiin?
Joo, montakin kertaa.
Ei nyt ehkä montakaan kertaa. Viestittelyä vähäsen ja lopuksi nähtiin ilitapäivällä, jolloin vähän keskusteltiin. Harmillisesti vain työasioita enimmäkseen.
Hoivaan vaan jälkeläisiä koska on pakko ja haluan tehdä niin. Silti en ole hoivaava, hedonisti kyllä.
Olisi kyllä kamalaa pysyä vaan kotona miehen kanssa. Joskus lopetin yhden jutun heti alkuunsa mm. siitä syystä, että mies halusi olla ihan liikaa vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kamalaa pysyä vaan kotona miehen kanssa. Joskus lopetin yhden jutun heti alkuunsa mm. siitä syystä, että mies halusi olla ihan liikaa vaan kotona.
Olisin ajatellut 25v samoin. Nykyään rakastan olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan kotona olemista. Mut tykkään olla myös yksin kotona, et jos se toinen lähtis ees joskus pois niin ois mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen ja paha olla
Voisitko kertoa jotain tunnistetta, koska en kestäisi jos eräs kokisi tuollaista.
Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa oli väärä mies? Ensi kerralla haistelet sen hikistä t paitaa, niin saat varmuuden sopivuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan kotona olemista. Mut tykkään olla myös yksin kotona, et jos se toinen lähtis ees joskus pois niin ois mukavaa.
Joo se on tärkeää, että saa olla välillä yksin kotona. Sekin olisi ihan pois laskuista tuollaisen miehen kanssa, joka haluaa olla ihan liikaa kotona :D
Sama
Tuli tarve vapauttaa itseni äärimmäisen nolouden kokemuksesta. En halua hautoa asiaa enää.
Olin vuosia sitten hyvin kiinnostunut eräästä naisesta. Ensi kertaa tavatessamme olin parisuhteessa ja varoin menemästä liian pitkälle, juttelimme paljon ja tykästyin vain lisää. Pitkän ajan päästä parisuhteeni oli loppumassa ja kohtasimme, vietimme kosteaa iltaa hyvässä seurassa ja viimein saimme kahdenkeskisen rauhan. Olin vaan sosiaalisen juomisen ansiosta kovemmassa jurrissa kuin vuosiin sitä ennem tai sen jälkeen. Filmi katkesi.
Heräsimme kuitenkin samasta sängystä liki alasti ja niin heräsivät halutkin. En muista mitä tapahtui yöllä. Aamulla löysimme toisemme ja kaunein pääsi käyntiin. Kun tuli aika riisua kalsarit, huomasin heikon vatsani tehneen tepposet. Lusikallinen ripulia housuissa ja sen mukainen tuoksu iski kuin märkä rätti. Mitä hittoa nyt? Muuten meni aivan kivasti, mutta pelko tapahtuneen paljastumisesta ja häpeä ja nolous haittasivat niin, että en enää osannut rentoutua ja nauttia ja jännitys lopulta sai mut tuntemaan tilanteen kiusalliseksi ja varrenkin veltostumaan.
Just hänen kanssaan kaiken odottamisen jälkeen saakeli ripuloin housuuni ja tyrin ainutlaatuisen hetken. En tiedä huomasiko hän mitään, mutta kiusaannuin niin että vielä vähän välttelin pitkään ja se kaduttaa nyt. Kai aikuinen voi täysipäiselle aikuiselle todeta että hupsis, kävi vahinko, käynpä suihkussa ja jatketaan sitten. Tai kertoa jälkikäteen ja kysellä vieläkö haluaisi tavata. Vaan ei.
Karmea kokemus. Häntä yhä mietin, hän on ihana.
Voisi olla. Mut en tiedä milloin on hänen sp.