Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23306)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Mä aion näyttää sulle että pystyn siihen. Mä odotan ja näytän sen. Mä pystyn tekee sut onnelliseksi. Anna mulle se mahdollisuus.
Miksi pitää näyttää, että pystyy rakastamaan. Eikö sen pitäisi tulla ihan luonnostaan?
Ai miss juu like a dessert misses rain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on parasta pysyä kotona vain oman miehensä seurassa, muuten nainen voi harhautua pahoille teille naistennaurattajien kanssa. Nainen on helppo uhri harjaantuneelle miehelle.
Ensin tarvisi löytää se oma mies jonka kanssa voisi pysyä kotona
Mies se on joka harhautuu, eikä nainen
Rakastan sua, yöllinen ihanuus!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Mä aion näyttää sulle että pystyn siihen. Mä odotan ja näytän sen. Mä pystyn tekee sut onnelliseksi. Anna mulle se mahdollisuus.
Ajattelisipa hänkin näin, mutta...
Anteeksi kaivattuni kun suutuin sinulle tänään, vaikka en sitä näyttänytkään. Luulin, että jätit tahallaan reagoimatta kommenttiini. Vastasit kuitenkin myöhemmin, ja minua alkoi nolottaa lapsellisuuteni. Se kuva herkisti niin mieleni, että minun oli pakko kommentoida.
t. tyyppi joka ei usko kauhugallerioihin
Parasta on, kun ei ole kenellekään tilivelvollinen eikä tarvitse sietää kyttäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kamalaa pysyä vaan kotona miehen kanssa. Joskus lopetin yhden jutun heti alkuunsa mm. siitä syystä, että mies halusi olla ihan liikaa vaan kotona.
Olisin ajatellut 25v samoin. Nykyään rakastan olla kotona.
Sitä se ikä teettää. Ei baarit tai pikkujoulut kiinnosta sitten yhtään.
Ei noinkaan vois sanoa, että ei yhtään.Mä tykkään olla kotona, mut joskus taas tykkään mennäkin. -sivusta
Älä huoli, hän ei enää etsi sinua, eikä vaadi selityksiä. Hän ei enää anele sinua eikä vie sinulta rauhaa. Eikä se johdu siitä, etteikö hän enää tuntisi mitään tai että hän olisi pyyhkinyt sinut pois sydämestään. Se johtuu siitä, että hän ymmärsi, murtuneella sielulla, ettet sinä halunnut hänelle paikkaa elämässäsi. Hän ymmärsi, että siellä pysyminen tarkoitti sitä, että sait sinut tuntemaan olosi liian tärkeäksi ja hänet liian pieneksi. Ja hän päätti päästää irti, ei rakkauden puutteen, vaan itserakkauden vuoksi. Koska yksikään nainen ei ansaitse tuntea oloaan kurjaksi jonkun sellaisen vuoksi, joka ei osannut arvostaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, hän ei enää etsi sinua, eikä vaadi selityksiä. Hän ei enää anele sinua eikä vie sinulta rauhaa. Eikä se johdu siitä, etteikö hän enää tuntisi mitään tai että hän olisi pyyhkinyt sinut pois sydämestään. Se johtuu siitä, että hän ymmärsi, murtuneella sielulla, ettet sinä halunnut hänelle paikkaa elämässäsi. Hän ymmärsi, että siellä pysyminen tarkoitti sitä, että sait sinut tuntemaan olosi liian tärkeäksi ja hänet liian pieneksi. Ja hän päätti päästää irti, ei rakkauden puutteen, vaan itserakkauden vuoksi. Koska yksikään nainen ei ansaitse tuntea oloaan kurjaksi jonkun sellaisen vuoksi, joka ei osannut arvostaa häntä.
🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
En huoli, eiköhän tämä ollut tässä kaikkine BS selityksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kamalaa pysyä vaan kotona miehen kanssa. Joskus lopetin yhden jutun heti alkuunsa mm. siitä syystä, että mies halusi olla ihan liikaa vaan kotona.
Mua kiinnostaa jokainen baari ja pikkujoulut, joissa kaivattu on. Sivusta 45v.
Ootkin vielä lapsenkaltainen, tai ollut varattu nuorena ja menemiset jääneet menemättä. Toki sitten oma kategoriansa on nämä alkoholin ystävät, jotka vielä 7 kympppisenä pyörivät terasseilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan elämässä kaikkea muutakin kuin baarit ja pikkujoulut. Tuon miehen kanssa tuntui lottovoitolta, kun sai sen mukaan johonkin yölliselle kävelylle autiotaloille, tai päivällä puistoon :D Hänen vieressä sohvalla istuessa tuli sellainen suuri turhautumisen tunne kehoon, että elämä menee hukkaan tässä istuessa ja voisin tämänkin ajan olla mieluummin vaikka lenkillä kuin tässä aikaa tuhlaamassa. Samalla hän oli sillain "voisipa ajan pysäyttää" xD Että emme olleet toisillemme sopivaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ai miss juu like a dessert misses rain
Ihana biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ikään liity, kyllä osa ihmisistä pysyy rentoina ja menevinä vanhoiksi asti. Toiset sitten alkavat ylentää itseään halveksimalla kaikkea hauskaa. Eri
Joop joo.
Sä oot sitkeä ne mihinkään lopu