Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden leikki on toisen totinen tosi.
Näin on!
Kun vauvalaudalla kuhisee niin uskomattomasti että HUHHUH ja vieläkerran HUHHUH niin silloin vauvalaudalla kuhisee! Näin! Mitäs siihen sanotte!? Jos tuntuu että tää on ihan paskaa niin sitten ei tarvitse katsella. Ei tässä sen kummempaa. Näihin kuviin ja tunnelmiin, täältä tähän 😬👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Maailman hyvyys!
Ei helvetti miten sairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤓Vanhusmiehelle tiedoksi:
Vaikka sä jaksat heittää niitä ikivanhoja meemejä ja yrität muka löytää mun heikot kohdat ärsyttääkses mua, niin sanon suoraan, et oo niin kova jätkä kuin luulet. Eikä mä oo todellakaan niin herkkä kuin sä kuvittelet.
Sun jatkuvat provot ei oikeesti jaksa enää kiinnostaa, enkä mä jaksa jokaiseen edes vastata.🥱
Mut joskus tekee mieli vähän viihdyttää itteäni sun kustannuksella.🤭
Älä vaan kuvittele, että sua olis unohdettu. 😏
Mihin aikaan tämä meemi johon viittaat? Kuinka vanha mies?
Meme ehkä yli 5v, mies on 1979
Vanhus? Nyt ois niinku teidän lasten nukkumaanmenoaika. Tui tui.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti miten sairasta touhua.
Mikä on siis nyt sairasta touhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
We certainly had our moments. Mutta josko minä häivyn täältä kohta. Nyt kun samanikäinen kuin sinä olit silloin piirittää mua, tajuan jutun naurettavuuden. Pahoittelen kaikkea, vaikka et koskaan oikeasti tiennyt tästä jutusta.
Joku sua 15 vuotta nuorempi?
Ehkä
Okei, vaihdat lennosta kohdetta. Ei kai siinä. 😥
En. Sanoin, että joku piirittää minua. Mutta en ole vähäistäkään määrää hänestä kiinnostunut.
Parhaat kaipaukset tuli irl koko päivän odottelun jälkeen: hän on kaivannut minua taas. 👨🏻🦱👁👁🥰🥰🥰
Mä meen nyt nukkuu.. sä laitat mut kovaan kouluun. Kävelen pimeässä luolassa enkä tiedä milloin ja mihin tää päättyy.. tiedän vaan että mun on tehtävä tämä. Sun on tehtävä tämä minulle. Löydät tiesi minun luo ja minä löydän tieni sinun luo jos se on tarkoitettu. Itse uskon, että on. Päätin ja lupasin luottaa sinuun, enkä anna sen luottamuksen horjua.
hyvää yötä. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän vain itseäni.
On syytäkin.
Ketä ne eiliset porkkana ja turnipsi ovat?
No mutta terveisiä kaikille kuitenkin. Kaikki jutut ovat jo jääneet taa ja palstakin tuntuu kuivuneen kasaan, Jeesustakin ristiinnaulitaan jossakin ketjussa. Olisikohan tämä kaikki nyt tässä. Jumalankin pilkka on kestänyt aika kauan.
Järjettömän kova ikävä miestäni. Hän oli älykkäämpi ja kauniimpi kuin kukaan näistä kusipäistä jotka pilaavat elämääni.
Ajattelen ettet halua nähdä tai kuulla minua.
Se, haluaako vaimo erota vai ei, ei oo mulle niin tärkeetä.
Mutta se nainen, josta mä oikeesti tykkään, ei saa olla toisen miehen kanssa.
Siinä on se syy, miks mä oon täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
We certainly had our moments. Mutta josko minä häivyn täältä kohta. Nyt kun samanikäinen kuin sinä olit silloin piirittää mua, tajuan jutun naurettavuuden. Pahoittelen kaikkea, vaikka et koskaan oikeasti tiennyt tästä jutusta.
Joku sua 15 vuotta nuorempi?
Ehkä
Okei, vaihdat lennosta kohdetta. Ei kai siinä. 😥
En. Sanoin, että joku piirittää minua. Mutta en ole vähäistäkään määrää hänestä kiinnostunut.
Mene minne menet. Kauan jaksoit kiusata.
Miksi allapäin?