Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (22562)
Vierailija kirjoitti:
Ei narsku miestä.
Ei. Kerran oli hengenlähtö lähellä. Tämä siis ihminen, jolla ei ole mitään moraalia eikä empatiaa. Väkivaltainen hyväksikäyttäjä. Velkaa kaikille. Päihderiippuvainen loinen.
Miellyttävät miehet ovat pelottavia sitten kun näyttävät oikean luonteensa.
Vierailija kirjoitti:
Seksi seksi seksi seksi. Vaikka pidän seksistä, olen muodostamassa sille vastareaktioita koska sitä on joka tuutti täynnänsä. Tilanne pahenee päivä päivältä. En jaksa lukea enää yhtään uutista seksistä!!
Tätinainen on seksivastainen? Ylläri
Upea Sarkku. Onkohan harjoitus tehnyt mestarin muutenkin kuin hevosten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi seksi seksi seksi. Vaikka pidän seksistä, olen muodostamassa sille vastareaktioita koska sitä on joka tuutti täynnänsä. Tilanne pahenee päivä päivältä. En jaksa lukea enää yhtään uutista seksistä!!
Tätinainen on seksivastainen? Ylläri
Ei kyllä se panee vaikka hevosta jos se kuuluu ajan henkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei nähdä.
Ei niin
💙
Oli silloin liikaa tunteita niin parempi, ettei nähty enää. Nyt olet jo unohtanut minut ja toivottavasti olet onnellinen. Hyvää yötä.
Mä en ole edes harrastanut seksiä moneen vuoteen enkä kiinnitä huomiota seksijuttuihin mediassa.
Luulen, etten vaan ole sillä tavalla seksimaanikko kuin jotkut.
Kirjoita mulle huomenna tänne ja kerro mun paidan väri. Tunnistan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut koko ajan vahva usko siihen että meistä tulee vielä jotain vaikka ei olla nähty? Täältä etäältä oon seurannut ku oot mennyt määrätietoisesti eteenpäin. Sitä en edelleenkään tiedä kuulunko mä jossain vaiheessa suunnitelmiisi. Sen kun vielä tietäis
Usko on koetuksella, mutta toivo elää vieläkin. Läheistä ystävyyttä toivon tässä elämänvaiheessa, vaikeuksista huolimatta. Tulevaisuutta en yritä ennustella, se on niin arvaamaton. Jätän kohtalon haltuun.
Miksi onnistuisi sellainen mikä ei onnistunut jo vuosia sitten?
Vierailija kirjoitti:
Oli silloin liikaa tunteita niin parempi, ettei nähty enää. Nyt olet jo unohtanut minut ja toivottavasti olet onnellinen. Hyvää yötä.
Liiat tunteet hyvästä. Haluaisin nähdä sua. En ole unohtanut sinua, enkä ikinä unohda. Enkä ole onnellinen.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita mulle huomenna tänne ja kerro mun paidan väri. Tunnistan.
Voit tietysti puhua myös suoraan, mutta siihen tuskin on tilaisuutta.
Onko sulla oikeesti ollut ketään muuta naista kuin se sun lähes 20 vuoden vaimo, joka haluis että sä määräilet sitä?
Olen todella huolissani siitä, miten tulet elämään yksin, jos vaimosi ei enää halua sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa unohtanut, mutta kun en. Jäit ihon alle. Sivusta
10.18