Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22562)

Vierailija
22221/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy ystävyys, seksisuhde ja parisuhde. Päätyyn asti jos ei tule mitään selvää tyssäystä, eli jompikumpi toteaisi että ei pysty. Sitähän ei tiedä jos ei testaa. Sinänsä olen onnellinen jos saan vaikka sulle ovistopparina toimia, kunhan ollaan samaa tiimiä ja yhdessä edes hetken.

Onko miehelle?

Ei. Mieheltä.

Onneksi, koska vain mies voi sanoa noin menettämättä kaikkea uskottavuuttaan. Toivottavasti saat hänestä jotain toivomaasi. Sivu

Vierailija
22222/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastasit täällä, kun kysyn jotakin oikean elämän puolelta, asiat loksahtaisivat paikoilleen. Mutta et vastaa, ja sille on varmasti jokin syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22223/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne on ne sankarit, sellaiset sankarimiehet jotka naisiin kohdistuvaa väkivaltaa katuvat?

Vierailija
22224/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vastasit täällä, kun kysyn jotakin oikean elämän puolelta, asiat loksahtaisivat paikoilleen. Mutta et vastaa, ja sille on varmasti jokin syy?

Jep. Hän ei ole täällä. 

Vierailija
22225/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei varmaan olisi mitään ongelmia, paitsi ehkä romantiikan suhteen. Mä kaipaisin kävelyitä käsikädessä, oleskelua kainalossa jne, mutta hän ei ihan vaikuta sellaiselta. Se on oikeastaan sääli, koska se on mulle näin vanhemmiten kasvanut aika merkittäväksi haaveeksi mistä en suostu tinkimään. Ja siksi varmaan mun käytös voi vaikuttaa ristiriitaiselta, koska muuten niin täydellinen mulle, mutta ...

Mä olen oikeasti todella lempeä. mutta

Mutta?

En ole voinut sitä sulle näyttää. Hukun tunteeseen.

Näyttäisit. Jotenkin. Vaikka kyllähän mä ehkä sellasia pieniä ohikiitäviä hetkiä välillä huomaan, että ehkä kuitenkin ...

Vierailija
22226/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne on ne sankarit, sellaiset sankarimiehet jotka naisiin kohdistuvaa väkivaltaa katuvat?

Ja mitkä ne on sankarit, sellaiset sankarimiehet jotka toisen kodin tuhoavat?

Vierailija
22227/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vaikka että ajoitko illansuussa ohitseni valkoisella Y:llä?

Vierailija
22228/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaivattua tänäänkään. Pitänee poistua palstalta muihin hommiin. Huokaus.

Kaipastko sinä vain lounasaikaan? 

Vierailija
22229/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kysymykseen vastaus?

Vierailija
22230/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin tänään sun katseesta myös, että olisit halunnut sanoa jotain? Jotain muuta kuin töihin liittyvää. Voi olla, että kuvittelin. 

Vierailija
22231/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa kiinnitin huomiota kuinka paljon samankaltaisia tunteita muillakin on jotain ihanaa ihmistä kohtaan. (Tehkää jotain?)

Omalle kaivatulle sanoisin: haluan sut just niinkuin olet.

Joskus en tiennyt kuka hän olisi oikeasti minulle. Toivoin, mutta melkein menetinkin kokonaan kun pelkäsin. Nyt on kaipaus jäänyt ja ehkä myös hänelle. ..Ainakin jotain voin silmistä päätellä. On vain vaikea enää uskaltaa enkä tiedä mikä tästä voi nyt muodostua kun nyt on erilaiset kuviot. En tiedä mihin tämä enää perustuu. .... olemmeko viisaampia nyt?

Hän voisi viisaampana kertoa mulle.

Vierailija
22232/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto, itsetunto, totuus, puoliso ja lapset toisaalla, onko millään väliä ?

Vierailija
22233/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa, mikä sesonki alkaa jouluna.

Vierailija
22234/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ehdi kaikkeen vastaamaan, saati lukemaan. Sivusta 

Vierailija
22235/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei varmaan olisi mitään ongelmia, paitsi ehkä romantiikan suhteen. Mä kaipaisin kävelyitä käsikädessä, oleskelua kainalossa jne, mutta hän ei ihan vaikuta sellaiselta. Se on oikeastaan sääli, koska se on mulle näin vanhemmiten kasvanut aika merkittäväksi haaveeksi mistä en suostu tinkimään. Ja siksi varmaan mun käytös voi vaikuttaa ristiriitaiselta, koska muuten niin täydellinen mulle, mutta ...

Mutta?

Näyttäisit. Jotenkin. Vaikka kyllähän mä ehkä sellasia pieniä ohikiitäviä hetkiä välillä huomaan, että ehkä kuitenkin ...

Mielelläni näyttäisin, jos olisi sopivaa tai edes jos nähtäis. Kirjoitan sulle vielä tässä kuussa.🤭

Vierailija
22236/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin suhun 2016 ja sen jälkeen siitä ei ole ollut paluuta.💙 monta kertaa pitänyt koota itsensä todella pienistä paloista, mutta en vaan saa sua mielestäni.

Vierailija
22237/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutelit yllättäen niskaan siellä, sellainen hellähetki oli. 

Se oli hölmösti tehty. Hävettää vieläkin. Huomasin susta, että nyt meni ukolla pahasti mönkään.

Ite tykkäsin.

Vierailija
22238/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta?

Näyttäisit. Jotenkin. Vaikka kyllähän mä ehkä sellasia pieniä ohikiitäviä hetkiä välillä huom

Mielelläni näyttäisin, jos olisi sopivaa tai edes jos nähtäis. Kirjoitan sulle vielä tässä kuussa.🤭

Me nähdään arkisin ja aika usein juttellaankin joka päivä. Ainakin vielä toistaiseksi.

Vierailija
22239/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei nähdä.

Vierailija
22240/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voitais palata yhteyteen ja ystävyyteen ja puhumaan toinen toisillemme kuten silloin ennen. Vai onko tämä kuitenkin yksipuolista. Minä luulen ymmärtävåni sun vihjeet kyllä. Tunnustan minä tarvitsen sinua vähintään ystävänä. Ei mun ihastus kyllä ole mennyt minnekään. Olen vajaa.

Pistä viestiä