Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22562)

Vierailija
22241/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa, mikä sesonki alkaa jouluna.

Paasto?

Vierailija
22242/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olosuhteet tarpeen mukaan moisen välikön muodostavat niin ehkei siihen kannata väen vängällä koittaa ihmisen väliin mennä.

Mieltäisin taannoisen esimerkin riittäneen asiaa alleviivaamaan mutta senhän siitä kun olettelemaan ryhtyy. Eipä silti, eihän se samakaan toisaalta ole joten ehkä sitä voi kun voikin jotakin..

Eri kohta taas tietysti kannattaako mutten ala siitä mitään punneja tässä veistämään. Muutenkin, joitain rajoja ei.. oh, right. No silti.

Sille joka päätyy sivusta viisastellen tätä kommentoimaan sen sijaan ei ole tehty mitään lupauksia, viittausten kautta tahi muutoin so I just really, really wouldn't.. but you can't fix stupid now, can you?

No se jäänee nähtäväksi. 8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22243/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22244/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei narsku miestä.

Jännämies on aina jännittävä ja ihana ensimmäiset 2 kuukautta, jonka jälkeen huomaat että niiden hihatatuointejen ja ylettömän itsevarmuuden takaa kuoriutuu erittäin huonoitsetuntoinen yksilö joka purkaa huonon olonsa toisten alistamiseen ja teennäiseen elosteluun.

Narskuksi alat näitä kutsumaan. Itse olet naisena vain niin heikko, että langeat moiseen silmänkääntötemppuun. Suosittelen miettimään omaa toimintaasi ja syitä oman alapään kostumiselle / klitoriksen turpoamiselle.

Vierailija
22245/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paasto?

Pääsiäinen, jos kaupan alalla noudatetaan samaa logiikkaa kuin joulun alla.

Vierailija
22246/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paasto?

Pääsiäinen, jos kaupan alalla noudatetaan samaa logiikkaa kuin joulun alla.

🤣

Vierailija
22247/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin suhun 2016 ja sen jälkeen siitä ei ole ollut paluuta.💙 monta kertaa pitänyt koota itsensä todella pienistä paloista, mutta en vaan saa sua mielestäni.

Missä nähtiin eka kerran?

Vierailija
22248/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22249/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen osoitit todeksi sen, minkä päivällä näkyviin kirjoitin.

Vierailija
22250/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko mies ei koskaan tiedä, mitä tehdä vahvan naisen kanssa. Nainen ei ole vaikea... hän on suora. Hän ei ole töykeä... hän on rehellinen. Mutta miehelle, joka on epävarma, epäjohdonmukainen tai emotionaalisesti alikehittynyt, naisen vahvuus tuntuu uhkalta eikä siunaukselta.

Nainen sanoo mitä ajattelee... ja mies säpsähtää. Nainen pyytää selvyyttä... ja mies sanoo naisen olevan "liikaa". Nainen asettaa rajoja... ja mies kutsuu naista kontrolloivaksi. Nainen haastaa miehen kasvamaan... ja mies sanoo naisen yrittävän muuttaa häntä. Mutta syvällä sisimmässään miestä eivät vaivaa naisen sanat... vaan se, että nainen näkee hänen lävitseen. Mies ei voi manipuloida naista viehätysvoimalla. Hän ei voi rauhoittaa häntä tyhjillä lupauksilla. Hän ei voi pitää häntä hiljaa huomionmurusilla.

No ei kuulosta kypsältä ihmiseltä tuo nainenkaan. Luul

Sä tykkäät itsesä nuoremmista, mutta sanot niiden olevan lapsellisia. Haluat niiden olevan lempeitä, mutta sanot ettei ne puhu mitään. Toivot niiden hoitavan kotia, mutta sanot ettei ne ole itsenäisiä. Vaadit niiden olevan epäitsekäitä, mutta sä itse nyhjäät kaikesta.

Vierailija
22251/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin sateessa kotiin ja muistelin syksyistä iltaa parin vuoden takaa, kun tulit minua vastaan. En uskaltanut katsoa sinua, kun olit kohdalla, vaan katsoin vähän myöhässä, olit jo menossa ohi. Näin miten käänsit pääsi pois ja hymyilit. Tämähän on hullua, mutta ajattelen sinua ihan liian paljon.

Vierailija
22252/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy ystävyys, seksisuhde ja parisuhde. Päätyyn asti jos ei tule mitään selvää tyssäystä, eli jompikumpi toteaisi että ei pysty. Sitähän ei tiedä jos ei testaa. Sinänsä olen onnellinen jos saan vaikka sulle ovistopparina toimia, kunhan ollaan samaa tiimiä ja yhdessä edes hetken.

Paras lover 🏆

Vierailija
22253/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen osoitit todeksi sen, minkä päivällä näkyviin kirjoitin.

mitä se oli? On jäänyt näkemättä

Vierailija
22254/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin suhun 2016 ja sen jälkeen siitä ei ole ollut paluuta.💙 monta kertaa pitänyt koota itsensä todella pienistä paloista, mutta en vaan saa sua mielestäni.

Missä nähtiin eka kerran?

Näin hänet siellä, missä sen jälkeenkin.

Vierailija
22255/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jos törmätään jossai kahellee ni heittäydytäänköhä me himon valtaan? Huh.

Vierailija
22256/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
22257/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy ystävyys, seksisuhde ja parisuhde. Päätyyn asti jos ei tule mitään selvää tyssäystä, eli jompikumpi toteaisi että ei pysty. Sitähän ei tiedä jos ei testaa. Sinänsä olen onnellinen jos saan vaikka sulle ovistopparina toimia, kunhan ollaan samaa tiimiä ja yhdessä edes hetken.

Onko miehelle?

Mulle kelpaisi kaikki kolme kaivattuni kanssa. Mut ovistoppariksi en rupea. Naiselle, tärkeimmälle. /sivu

No voi hitsin hitsi, kun ovistopparia mä justiin oisin tarvinnut. Mitäs nyt sitten? Tulisko ap? Niin tai kumpi teistä nyt sitten on se "mun" ovistoppari? 🤔

Sivusta kans

Vierailija
22258/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko mies ei koskaan tiedä, mitä tehdä vahvan naisen kanssa. Nainen ei ole vaikea... hän on suora. Hän ei ole töykeä... hän on rehellinen. Mutta miehelle, joka on epävarma, epäjohdonmukainen tai emotionaalisesti alikehittynyt, naisen vahvuus tuntuu uhkalta eikä siunaukselta.

Nainen sanoo mitä ajattelee... ja mies säpsähtää. Nainen pyytää selvyyttä... ja mies sanoo naisen olevan "liikaa". Nainen asettaa rajoja... ja mies kutsuu naista kontrolloivaksi. Nainen haastaa miehen kasvamaan... ja mies sanoo naisen yrittävän muuttaa häntä. Mutta syvällä sisimmässään miestä eivät vaivaa naisen sanat... vaan se, että nainen näkee hänen lävitseen. Mies ei voi manipuloida naista viehätysvoimalla. Hän ei voi rauhoittaa häntä tyhjillä lupauksilla. Hän ei voi pitää häntä hiljaa huomionmurusilla.

No ei

Sä tykkäät itsesä nuoremmista, mutta sanot niiden olevan lapsellisia. Haluat niiden olevan lempeitä, mutta sanot ettei ne puhu mitään. Toivot niiden hoitavan kotia, mutta sanot ettei ne ole itsenäisiä. Vaadit niiden olevan epäitsekäitä, mutta sä itse nyhjäät kaikesta.

Juttusi on tuollaista uli-naisen väninää, kaukana mistään vahvasta naisesta. Ei vahvat ja aidosti itsenäiset kyllä edes alleviivaa sitä koskaan, tai sano itse niin. Se on oikeastaan poikkeuksetta jotain reppanan voimaantumisyritystä julistaa vahvuuttaan. Tai tsempataan siipirikkoa siskojen kanssa, että sä oot vahva nainen pärjäät kyllä, nyt pää pois peräreiästä ja eteenpäin!

Vierailija
22259/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin joskus miehen jonka kanssa oli ihan oikea intohimo.

Vierailija
22260/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghost love...

...score on muuten hieno biisi.