Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20422)
Vierailija kirjoitti:
Älä mene pois
Miten voin mennä pois, kun et ole koskaan edes lähelläsi pitänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä ihanaa nussia kaivatun kanssa. Paljon.
Joskus laivalla promenade hytissä odottelin satamaan pääsyä, suora näköyhteys alempaan hyttiin missä nainen heittäytyi mekossa sängylle ja mies upotti naaman haaroväliin, molemmat etäältä hoikkia, oikein hyvännäköisiä, jatkui mulkulla suuhun jne. Lähdin ja mietin, että eipä ole tuollaista suhdetta siunaantunut. Millaista olisi olla haluttu sellaisen toimesta, jota itsekin pitää kuumana, jaa'a.
Samaa olen miettinyt. Millaista tosiaan olisi molemminpuolinen halu ja rakkaus? Pelkkä seksi ilman tunteita ei ole mitään.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Synkkä syksyinen aamu, kaunista.
Rakastan syksyä.
Ja synkkyyttä.
Niin minäkin. Ja mies johon olen ihastunut näyttää ihanan synkältä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus laivalla promenade hytissä odottelin satamaan pääsyä, suora näköyhteys alempaan hyttiin missä nainen heittäytyi mekossa sängylle ja mies upotti naaman haaroväliin, molemmat etäältä hoikkia, oikein hyvännäköisiä, jatkui mulkulla suuhun jne. Lähdin ja mietin, että eipä ole tuollaista suhdetta siunaantunut. Millaista olisi olla haluttu sellaisen toimesta, jota itsekin pitää kuumana, jaa'a.
Samaa olen miettinyt. Millaista tosiaan olisi molemminpuolinen halu ja rakkaus? Pelkkä seksi ilman tunteita ei ole mitään.
N
Siksi ulkonäköKIN on tärkeää. Vaikka joku olisi hyvä tyyppi yms. mutta ulkonäöllisesti ei sytytä, en yksinkertaisesti kokisi himoa tai halua olla kosketuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silti sattuu, että minun onnellani tai voinnillani ei ole sinulle lopulta mitään merkitystä. Kun on siinä uskossa, että on tärkeä, on kovaa havaita, että on sitä vain sanoissa.
oletko ollut yhteydessä häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene pois
Miten voin mennä pois, kun et ole koskaan edes lähelläsi pitänyt?
Oonhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
No kyllä mä olen tyytyväinen, että olen kuitenkin monesti harrastanut tuollaista yllä kuvatun kaltaista intohimoista seksiä mieluisan partnerin kanssa, vaikka en rakkautta olekaan löytänyt..
Eri
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Ja siis toki mulla on ollut tunteita, vaikka ei olekaan silleen rakastunut että menisi naimisiin, kertoisi vanhemmille tai voisi ajatella yhteistä tulevaisuutta/elämää.
Voi olla intohimoinen siinä hetkessä ja vaikka seuraavat puoli vuotta tai useammankin vuoden silloin tällöin, mutta se ei ole mitään suurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva nussiminen on ihan turhaa, keksikää parempaa tekemistä itsellenne.
Itse asiassa se on varmaan parasta mahdollista tekemistä. Vahvistaa positiivisia tunteita ja tuottaa mielihyvää, on edullista, jne. Make love, not war.
Jep paitsi jos on raskausriskiä, niin kaukana ilmaisesta :D Eikä kortsutkaan ilmaisia ole.
Mutta hyvä harrastus noin muuten joo!Eiku edullinen. No, raskaus seurauksena ei ole edullinen, kortsut voi joillekin olla ja joillekin esim. pienituloisille nuorille ei. Toki osa nuorista on esim. menestyneitä artisteja joilla on rahaa tai ihan vaan perus duuneissa eikä mikään kortsun hinta tunnu, mutta osa nuorista taas on köyhiä.
Teillä on taas väärä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluu paljastaa kaivatulle, että se tunne ei vieläkään päästä irti.😔
Ketä kaipaat?
Ehkä arvaat
Hip hip hippuselle säihkettä päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluu paljastaa kaivatulle, että se tunne ei vieläkään päästä irti.😔
Ketä kaipaat?
Ehkä arvaat
Miten tämmösiä voi arvata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin diktaattori niin kieltäisin polyesteriä käytön tekstiileissä, ehkä poikkeuksena urheiluvaatteet tms erikoisjutut😀
Mutta koska et ymmärrä yksinkertaistakaan tehtävänantoa, ei susta koskaan yhtään mitään
Miten niin en ymmärrä? Voidaan kokeilla, annappa tehtävänanto😌
Lähetä kaipaamallesi ihmiselle viesti IRL.
Sivusta
Tai ylipäänsä lukee otsikon. Toi emojityyppi lässyttää jatkuvasti ohista täällä, ei jaksa yhtään sen turhanpäiväisiä juttuja. Miksi se edes on ketjussa?
eri sivusta
Ei se nyt ainoa emojeita käyttävä ole. Eli äläpä taas tunnistele päin prinkkalaa ja sitten esimerkiksi poistattele muiden emojeita käyttävien tunnisteellisia viestejä.
Vaimoni Seija. Terveisiä sinne keittiöön. Täällä makoillaan ja odotellaan, että tulet luokseni.
Jatketaan mikä hetki sitten kesken jäi.. Touhutipat tulivatkin jo..
M58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Siksi ulkonäköKIN on tärkeää. Vaikka joku olisi hyvä tyyppi yms. mutta ulkonäöllisesti ei sytytä, en yksinkertaisesti ko
Ulkonäkö, haju(ttomuus), maku
Ja tietysti energia ja katse
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden miehen loukussa. Pelottavaa.
Ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko E, mikä sinun näkemyksesi mukaan teki sinusta silmissäni niin kauniin mysteerin? Mikä se juttu oli?
E- mmä tiiä. Miehet tuntuu tykkäävän avoimesta, rehellisestä kommunikaatiosta ja joskus hieman räävittömästä huumoristakin. Olen oma itseni, en mitään muuta. Heitän joskus sekaan tuhmuuksia. Nykyään ooon varovainen miesten kanssa, koska monilla on kiintymystarpeita ja ne kuvittelee kaikkeaheti ensi metreillä. Tykkään, että on myös miehiä ystävinä.
Tämä ei nyt kyllä mystiseltä kuulosta, vaikka miehillä onkin taipumusta mystifioida ihastuksiaan (ja varmaan naisillakin, ja AP:n tapauksessakin kyse ollut varmaan vaan tuosta)
eri
Joo ei ole mystistä.
Rakastan syksyä.
Ja synkkyyttä.