Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot nykyään vakava, iloton ja tommosen takakireen vaikutelman annat itsestäs? Huumori ja rentous on hävinnyt savuna ilmaan.
Tajunnut että olet kiinnostunut ja yrittää viestiä ettei itse ole
Olen ollut vain ystävällinen ja ystävä. Luulen, että tässä olisi kysymys jostakin muusta.
Jos on paha olla, se ratkeaa sillä, että huolehtii kuntoon ne asiat, jotka pahaa oloa aiheuttavat.
Tiedossa on, että maailma on epäoikeudenmukainen, mutta sillä ei voi oikeuttaa yhtään ikävää tekoa.
Liisa Keltikangas-Järvinen kertoi esimerkin ahdistuksesta ja sen hoitamisesta. Psykan graduseminaarilainen oli pyytänyt, että voitaisiinko seminaarissa käsitellä tällä kertaa gradujen sijaan graduahdistusta, kun sen tekeminen ahdistaa niin paljon. Seminaarin vetäjä oli sanonut, että ei: ahdistus häviää sillä, kun tekee sen gradun.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Se on mun lempparilausahdukseni.
Vierailija kirjoitti:
Jos on paha olla, se ratkeaa sillä, että huolehtii kuntoon ne asiat, jotka pahaa oloa aiheuttavat.
En pysty tekemään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn tääl kyl sit varmaan viikoittain, mut voisit tulla perässä..
Mähän oon täällä jo päivittäin. Menny pikkusen yli 🤏 mut jos puhut toisesta jutusta, niin voihan se olla ehkä mahdollista myöhemmin käydä siellä viikottain. Ehkä kirjoitat kuitenkin jollekin muulle.
Siis käyn tässä fyysisessä paikassa varmaan viikoittain, en puhunut palstasta😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti pystyt, jos haluat.
Koitin jo.
Halaus ja suukko ihastukselleni. 🤗🧡
Mulla harvoin tulee mitään seksuaalisia haluja miehistä, mut tää yks... haluaisin repiä vaatteet pois siltä. En saa silmiä irti ja on tosi vaikee olla koskematta muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin jo.
Mitä yritit?
Puhua.
Kyllä silti sattuu, että minun onnellani tai voinnillani ei ole sinulle lopulta mitään merkitystä. Kun on siinä uskossa, että on tärkeä, on kovaa havaita, että on sitä vain sanoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tosin taitaa olla nussimiset nussittu osaltani. En kyllä sanoisi, että koskaan olisin edes nussinut. Intohimoista seksiä ei ole koskaan ollut, koska ei ole ollut sellaista kumppania, joka tuollaisia tunteita olisi saanut aikaan.
Oot jääny pahasti paitsioon.Älä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin jo.
Mitä yritit?
Puhua.
Irl?
Kyllä täällä on ihan asiaa. Ei se kaipaus aina niin positiivista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin jo.
Et riittävästi. Kuuden kaatumisen jälkeen ,nouse seitsemän kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin jo.
Mitä yritit?
Puhua.
Irl?
Tietenki. Ei liity tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva nussiminen on ihan turhaa, keksikää parempaa tekemistä itsellenne.
Riippuu tilanteestakin. Jos on nuori ja vitaalinen, umpirakastunut pari, niin tietysti ne nussii paljon.
Ei pidä paikkaansa.Ikä on vain numero.
Ikä ei todellakaan ole vain numero. Nuoret rakastuneet jotka EIVÄT nussi paljon, ovat ehkä aseksuaaleja tai muutoin poikkeavia.
Jahas ohispaskan jankkaajat paikalla häiriköimässä
ei viestejä minulta
👋
Outoa pyytää seuraksi ja aloittaa synkistely.Osaan minä sanoa ei.