Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksä

Vierailija
19.08.2025 |

Lähetti viestiä ensin ja minä vastasin viiveellä ja sen jälkeen olen parilla viestillä näyttänyt kaapin paikan. Eksä on vain toistanut itseään lyhytsanaisesti. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vitussa minä "roikun eksässä" enkä "jätä rauhaan", kun H Ä N otti minuun yhteyttä :'D olette kyllä uskomattoman tyhmiä ja kateellisia. :'D

Kateellisia mistä? Sun paukapäisestä autisti-exästä jolla on seinähullu exä (sinä)?

Oletko täysi idiootti? Enkö JUURI äsken kirjwume sanonut, että hän ei ole autisti. Miten et ymmärrä lukemaasi? 

Vierailija
22/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua te koko ajan vänisette minulle? Minä teen aivan tasan mitä itse lystään. Niin eksän kuin keskustelujenkin suhteen (palstalla.) Kiusaajapellet voivat jättää minut rauhaan, kun ette edes ymmärrä mitä tarkoittaa, että eksä ottaa ensin yhteyttä minuun :'D

Vierailija
24/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täysi idiootti? Enkö JUURI äsken kirjaimellisesti sanonut, että hän ei ole autisti. Miten et ymmärrä lukemaasi? 

Vierailija
25/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se laitto?

Pyytelee anteeksi ympäripyöreästi. Ei esimerkiksi käytä sanoja jättäminen ja ero, vaan muotoilee lauseet eri tavalla. Toistelee samoja asioita vaikka yritän saada jotain irtikin.

(Ei ole autisti, vaan ei selkeästi uskalla sanoa mitä kaikkea oikeasti ajattelee. Siksi hokee samaa asiaa.)

Ootko kysynyt siltä, että mitä asiaa sillä oikeasti on? Johtuiko teidän ero jostakin eksän tekemästä?

Vierailija
26/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sinä olet se joka tulee eksästään avautumaan vauvapalstalle. 

Tämä. Eksä väsäisti luodin.

Mitä vittua? :`D

Ap on melkoinen kyylä kun ei jätä eksää rauhaan . 

Etkö sinä idiootti tajua mitä tarkoittaa, että eksä lähestyi ensin minua viestillä? :'D

Niin, ja mitä sitten? Mikä tarkoitus tuolla sun aloituksella ylipäätään oli? Ketä kiinnostaa onko sun eksä ottanut yhteyttä, ja ottiko ekaks vai tokaksi. -sivusta-

Vierailija
27/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se laitto?

Pyytelee anteeksi ympäripyöreästi. Ei esimerkiksi käytä sanoja jättäminen ja ero, vaan muotoilee lauseet eri tavalla. Toistelee samoja asioita vaikka yritän saada jotain irtikin.

(Ei ole autisti, vaan ei selkeästi uskalla sanoa mitä kaikkea oikeasti ajattelee. Siksi hokee samaa asiaa.)

Ootko kysynyt siltä, että mitä asiaa sillä oikeasti on? Johtuiko teidän ero jostakin eksän tekemästä?

En ole kysynyt, osaa itsekin kertoa aikuisena ihmisenä. Sanotaan näin, että minä en tehnyt oikeasti yhtään mitään, eksä vain ylireagoi yhteen aivan järjettömään asiaan.

Vierailija
28/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksän kanssa ei pidetä yhteyttä ellei ole pakko sopia yhteisiin lapsiin liittyvistä asioista. Sun oma elämä ei kuulu eksälle ollenkaan ja kannattaa tehdä selväksi, että parisuhdetta teidän kahden välillä ei enää ole eikä tule. Sitten vain jatkat tyytyväisenä omaa elämääsi.

:"DD Ai sinä luulet määrääväsi minun elämästäni ja tekemisistäni? :'DDD

Vierailija
29/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän yhteyttä tasan kenen kanssa haluan eikä kukaan palstailija kerro minulle kenen kanssa olen suhteessa ja kenen kanssa en :"""DDDDD

Vierailija
30/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se laitto?

En ole kysynyt, osaa itsekin kertoa aikuisena ihmisenä. Sanotaan näin, että minä en tehnyt oikeasti yhtään mitään, eksä vain ylireagoi yhteen aivan järjettömään asiaan.

Mihin asiaan sun eksä ylireagoi?

Vierailija
31/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap roikkuu eksässä. Onko se oululainen tapa?

MINÄ roikun, kun EKSÄ ottaa yhteyttä :'D Ei kukaan voi olla noin tyhmä kuin sinä.

Miksi sulla vielä on ex:n numero? Teillä tuskin on yhteisiä lapsia.

Sinä et edes tiedä mitä kautta olemme viestitelleet :))) Lisäksi jos minä säilyttäisin eksän numeron niin sehän ei kuuluisi sinulle pätkän vertaa ::)))))

Sen verran kuuluu kun täällä palstalla asiasta vingut.

Vierailija
32/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua te koko ajan vänisette minulle? Minä teen aivan tasan mitä itse lystään. Niin eksän kuin keskustelujenkin suhteen (palstalla.) Kiusaajapellet voivat jättää minut rauhaan, kun ette edes ymmärrä mitä tarkoittaa, että eksä ottaa ensin yhteyttä minuun :'D

Sitä saa, mitä tilaa. Samoin me teemme mitä haluamme ja vastaamme sulle mitä haluamme, älä tee aloituksia jos vastaukset eivät kelpaa.

Vierailija
33/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan mun exä... Just laitoin taas viestiä kun tää kuspää oo vieläkään maksanut kolmosten elareita. Seuraavaksi laitan viestiä Kelaan.

Vierailija
34/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, vuoden rasittavin jankkaaja-ex taas ryöminyt kolostaan valittamaan ihan itse kehitettyä ongelmaa.

Onneksi apn exä pääsi eroon apsta, koska me kyllä ymmärrämme, miten todella raskas, yksinkertainen ja jankuttava ihminen ap on. 

Mikä HELVETIN "apsta" 😂😂 Opettele kirjoittamaan, pelle! Toistetaan kymmenennen kerran: eksä otti minuun yhteyttä ::)))))

Vierailija
35/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämhän on mielenkiintoista ja kysyisinki miksi soitit exälle jos  et halua kolmen kimppaa makuuhuoneeseen ja kuitenki itket ettei dildosi riitä lohduttamaan perversiä tarpeita ja ootko kokeillut imeä exäsi anustappia.

t. kontulan YH-siideri pissis

Vierailija
36/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, vuoden rasittavin jankkaaja-ex taas ryöminyt kolostaan valittamaan ihan itse kehitettyä ongelmaa.

Onneksi apn exä pääsi eroon apsta, koska me kyllä ymmärrämme, miten todella raskas, yksinkertainen ja jankuttava ihminen ap on. 

Mikä HELVETIN "apsta" 😂😂 Opettele kirjoittamaan, pelle! Toistetaan kymmenennen kerran: eksä otti minuun yhteyttä ::)))))

Mutta minulle ei selvinnyt miksi sinä soitit vänkäät ettet saa sanottua.....soitellaa. Tämähän on mielenkiintoista joten jatka vielä juttua Pirkko-Petteri

terv. psykiatrian uimamaisteri

Vierailija
37/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän yhteyttä tasan kenen kanssa haluan eikä kukaan palstailija kerro minulle kenen kanssa olen suhteessa ja kenen kanssa en :"""DDDDD

Miksi sitten soittelet exällesi kännipäissään?

Vierailija
38/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laita se estoon, kun et näköjään osaa olla sille vastaamatta.

Miksi helvetissä minun pitäisi olla vastaamatta??

Kiusaa sitä, kiusaa ja hauku! Itepähän kerjää.

Vierailija
39/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että exäs otti suhun yhteyttä, ei poista sitä tosiasiaa, että olet yksinkertainen jankuttava tollopää 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
40/40 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap roikkuu eksässä. Onko se oululainen tapa?

MINÄ roikun, kun EKSÄ ottaa yhteyttä :'D Ei kukaan voi olla noin tyhmä kuin sinä.

Miksi sulla vielä on ex:n numero? Teillä tuskin on yhteisiä lapsia.

Kolme lasta on. Yksi täysikäinen.