Kuntosalien suihkutilat
Millaisia ne yleensä on? Onko jokaiselle sellainen yksityinen, ovellinen suihku? T. Valis
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Meidän salilla on unisex-pukuhuone ja suihkut. Säännöissä on, että puhelimia ei pidetä esillä. Aluksi ujostutti, nyt tottunut.
Kampin Elixia?
Vierailija kirjoitti:
Trollihan alloitus on, mut te jaksatte.
No kun ei ole. Juuri nuo pesutilat kellarissa on mulle ongelma.ap
Ethän käy hikisissä trikoissa ruokakaupassa, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Trollihan alloitus on, mut te jaksatte.
Ai Valis on trolli? Vuosikausia ilmeisesti ollut täällä?
Osta kuntopyörä kotiin, todella hyvä sijoitus, vaikka TV.tä katsellessa helppoa ja mukavaa kuntoilua. Mä tykkään että kuntopyörää on jonkinlaisia toimintoja ns. voi valita oman ajomatkan...
Vierailija kirjoitti:
Osta kuntopyörä kotiin, todella hyvä sijoitus, vaikka TV.tä katsellessa helppoa ja mukavaa kuntoilua. Mä tykkään että kuntopyörää on jonkinlaisia toimintoja ns. voi valita oman ajomatkan...
Tuo suihkuasia tässä nyt tärkein on. Se pitää jotenkin järjestää. Ja mulla on kuntopyörä kotona.ap
Vierailija kirjoitti:
En ole millään kuntosalilla nähnyt ovellisia suihkukoppeja. Korkeintaan saattaa olla pienet välisermit, mutta yleensä ei niitäkään vaan kaikki suihkut ovat samassa tilassa.
Mee kotiin suihkuun salilta (niin mä itse teen, ellei jostain syystä ole pakko lähteä salilta suoraan jonnekin muualle).
Ai niin, mutta ethän sä sinne salille itsäsi saa kuitenkaan.
Typerä viimeinen lause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole millään kuntosalilla nähnyt ovellisia suihkukoppeja. Korkeintaan saattaa olla pienet välisermit, mutta yleensä ei niitäkään vaan kaikki suihkut ovat samassa tilassa.
Mee kotiin suihkuun salilta (niin mä itse teen, ellei jostain syystä ole pakko lähteä salilta suoraan jonnekin muualle).
Ai niin, mutta ethän sä sinne salille itsäsi saa kuitenkaan.
Typerä viimeinen lause.
Samaa mieltä, muuten hyvä ja asiallinen kommentti, mutta piti pistää tuommonen mukahauska lause loppuun.
Hyvin pienillä kuntosaleilla, esim kaupungin, olen nähnyt naisten pukuhuoneessa 1-2 yksityistä suihkukoppia
Mies ehdotti uimahallia. Mutta noloa sielläkin on käydä.ap
Joillakin saleilla saattaa olla vain pari suihkua, toisissa on saunat ja suihkut. Mä vaihdan salin jälkeen kuivat vaatteet ja otan vielä loppuverryttelynä kotimatkan kävellen. Kotona suihkuun vasta...