TEMU on mahtava, parilla eurolla saa 12 terän kolmiteräisen partahöylän!
miksi ostaisin noita prismasta ja maksaisin 7 e paketti! miksi ostaisin boksereita Suomesta ja maksaisin 5 e kpl kun Temulta saa 5 eurolla jopa 10 bokseria ja kasan sukkia 3-4 eurolla, ja muoti t paitoja 4-5 e jopa bändipaitoja esim pink floydia ja klassista
miksi ostaisin mitään muuta enää Suomesta kuin KALJAA? kun ruokajonosta saa ruoatkin!
Kommentit (21)
torstaina tulee taas 4 TEMUN pakettia, on motskari kypärää, tekotatuointeja, on tarrroja on tekonahkatakki, lenkkarit, jänniä kaikkia! ja paras NEIL YOUN lippis 3 e!
Miksi ihmeessä ostat noita moniterä paskoja. Osta perinteisiä teriä, paljon halvempia ja parempia.
Ostin kivijalka kaupasta pussillisen höyliä,oliskos siinä 30 kappaletta. Ei ollu edes vitosta. Ja on vielä yli puolet vaikka useampi vuosi ostamisesta. Mun talous ei ainakaan kaadu jos ostan pikkareita tokmannilta. 5 paria sukkia ostin tokkalta muutamalla eurolla. Hui kauhistus. Ei oo tarvinnut temutella yhtään.
ei jumankauta NEIL YOUNG lippis, tuo on saatava! kuulemma oli pink floyd sukkia ja pink floyd pipojakin, dark side of the miin tekstillä ja samoin MUKI jossa sama teksti!
pink floyd paitoja jo tilasin 3 kpl, 6 e hinta per kpl
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ostat noita moniterä paskoja. Osta perinteisiä teriä, paljon halvempia ja parempia.
koska ne on paskoja, jos olet mies ja sulla on parta. Hieman kivualiasta leikata partaa 1-teräisellä halpisterällä, se ei leikkaa edes partavaahdon avulla ja tekee kipeää. kolmiteräinen on tehokas, ei tässä mitään pillukarvoja leikkailla! eikä jalkakarvoja
Vierailija kirjoitti:
torstaina tulee taas 4 TEMUN pakettia, on motskari kypärää, tekotatuointeja, on tarrroja on tekonahkatakki, lenkkarit, jänniä kaikkia! ja paras NEIL YOUN lippis 3 e!
Moottoripyöräkypärä on kyllä sellainen asia jota en sieltä ostaisi, Suomen ja EU:n sisällä myytäville tehdään pakolliset testit siitä kypärä oikeasti suojaa. Toivottavasti et ainakaan lapsellesi sitä tilannut.
ja sukkia saa halvalla setin, tosin ne ei kestä pesua jos on ohutsukkioa mutta kyullä muutaman viikon kun pitää jalassa samoja niin sitten ne voi heittää roskiin taas
Vierailija kirjoitti:
Ok, nauti lapsityövoimalla valmistetuista myrkkykalsareistasi.
Mites itse nautit lapsityövoimalla tehdyn muumimukin lasten poimimasta kahvista?
Olen ostanut villasukkia joita saa viidellä eurolla kahdeksan paria, ovat todella laadukkaita paksuja ja kauniita. Aivan muuta kuin jonkun dementoituneen mummon hirveät kokoon harsimat harmaat sukat 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites itse nautit lapsityövoimalla tehdyn muumimukin lasten poimimasta kahvista?
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut villasukkia joita saa viidellä eurolla kahdeksan paria, ovat todella laadukkaita paksuja ja kauniita. Aivan muuta kuin jonkun dementoituneen mummon hirveät kokoon harsimat harmaat sukat 🤮
Laadukas ja Temu eivät ikinä kohtaa. Sun sukat eivät ole villaa vaan keinokuitua.
ps. Ei mene kauaa kun nukkaantuvat.
Toivottavasti saat pahan ihottuman noista tuotteista ja lopulta syövän.
ap:n kirjallinen anti kertoo kaiken millainen temu tilaaja kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukas ja Temu eivät ikinä kohtaa. Sun sukat eivät ole villaa vaan keinokuitua.
ps. Ei mene kauaa kun nukkaantuvat.
Sori vaan mummo mutta kukaan ei halua niitä sinun kamalia sukkia! Temun sukat ovat hienoja laadukkaita koneella kudottuja ja 80 % villaa niin kuin kuuluu olla.
Tätä paskajengiä haittaa Temun "myrkyt" ja "lapsityövoimat" ainoastaan heidän tyhjiin päihinsä syötettyjen mukavihreiden ja mukamoraalisten meemien takia. Muualta on aivan sopivaa ostaa täsmälleen samoja tuotteita. Jopa kirppareilta tämä sama porukka ostaa jobbareiden siellä myymää Temua hyvällä omalla tunnolla :D
Vierailija kirjoitti:
Tätä paskajengiä haittaa Temun "myrkyt" ja "lapsityövoimat" ainoastaan heidän tyhjiin päihinsä syötettyjen mukavihreiden ja mukamoraalisten meemien takia. Muualta on aivan sopivaa ostaa täsmälleen samoja tuotteita. Jopa kirppareilta tämä sama porukka ostaa jobbareiden siellä myymää Temua hyvällä omalla tunnolla :D
En osta Temusta. Enkä kirpputorilta. Ja tämä sama tuote ulina on todistettu useamman kerran vääräksi.