Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillunkarvat alkaneet harmaantuu

Vierailija
18.08.2025 |

Olen 38! Hitto.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja ne pois 

Vierailija
2/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja ne pois 

Kiitos. Yksinkertasin ratkaisu ei ikin tu mieleen heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vanhuus saa ja pitää näkyä ja paras kun se näkyy pillussa

Vierailija
4/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai ei uskota!

Vierailija
5/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin nuorena voi alkaa harmaantua.

Vierailija
6/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin nuorena voi alkaa harmaantua.

Sitä just iteki ihmettelen. No mut sheivailin ny niin katsotaan mitä kasvaa tilalle.

Vierailija
7/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisyysikä lähenee loppuaan. Enää ei tarvitse olla viehättävä.

Vierailija
8/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hiuksetkin alkaneet harmaantua? Yleensä alkaa harmaantua ylä- ja alapäästä samoihin aikoihin. Ei ole iästä niin kiinni, yksilöllistä milloin kenelläkin. Miehilläkin joillakin alkaa jo nelikymppisenä harmaantua hiukset. Joillakin vasta lähempänä 60 harmaantuminen alkaa. Mutta on se vaan rumaa, kun on harmaat alapään karvat, ja vielä rumempi jos ajaa paljaaksi:DD

Vierailija
9/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pysynyt ruskeina. Mut nyt mun pillu on oikeestaan aika söpö ilman karvoi.

Vierailija
10/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset pysynyt ruskeina. Mut nyt mun pillu on oikeestaan aika söpö ilman karvoi.

Nuori olet vielä, niin onhan se söpö varmasti.

Vierailija
11/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat vittukarvat ovat jo sinänsä kauniit. Eräällä tuttavapariskuntamme rouvalla, joka ei vähääkään leikannut karvojaan, vuosien mukana ne kävivät niin harvoiksi, että saattoi nähdä hänen vittunsa aivan kokonaan. Ei tosin avannut vittuaan, mutta päällisin puolin koko vitunraonkin. Kaikkein kauneinta on, jos lisäksi trimmaa lyhyeksi, välillä voi sheivata paljaaksikin.

Erityisen sievä oli ikäiselläsi vaimoni kummitytöllä, vaikkei ollutkaan vielä harmaa. Idea oli se, että naisen kolmio on ylhäältä liki vaakasuora. Hän sheivasi klitoriksen alapuolelle asti, mutta piti kiinni naisellisesta vaakalinjasta. Klitoris tuli sievästi esille. Alapuolelle jäävät karvat hän lyhensi puolentoista sentin pituisiksi.

Hätkäyttävän kaunista. Täytyy myöntää, että itse kerroin hänelle tästä erityiskauniista mallista, ja hän toteutti sen. 

Mutta palaan kysymykseesi. Harmaantuminen niin kutrissa kuin vittukarvoissakin on PALJON kauniimpaa, kuin värjäys, sillä se on silloin värjätyn näköinen.  Paljon iloa sinulle!  Kynis.mi 

Vierailija
12/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaat vittukarvat ovat jo sinänsä kauniit. Eräällä tuttavapariskuntamme rouvalla, joka ei vähääkään leikannut karvojaan, vuosien mukana ne kävivät niin harvoiksi, että saattoi nähdä hänen vittunsa aivan kokonaan. Ei tosin avannut vittuaan, mutta päällisin puolin koko vitunraonkin. Kaikkein kauneinta on, jos lisäksi trimmaa lyhyeksi, välillä voi sheivata paljaaksikin.

Erityisen sievä oli ikäiselläsi vaimoni kummitytöllä, vaikkei ollutkaan vielä harmaa. Idea oli se, että naisen kolmio on ylhäältä liki vaakasuora. Hän sheivasi klitoriksen alapuolelle asti, mutta piti kiinni naisellisesta vaakalinjasta. Klitoris tuli sievästi esille. Alapuolelle jäävät karvat hän lyhensi puolentoista sentin pituisiksi.

Hätkäyttävän kaunista. Täytyy myöntää, että itse kerroin hänelle tästä erityiskauniista mallista, ja hän toteutti sen. 

Mutta palaan kysymykseesi. Harmaantuminen niin kutrissa kuin vittukarvoissaki

perv0

Vierailija
13/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmällisyysikä lähenee loppuaan. Enää ei tarvitse olla viehättävä.

Olet ap. viehättävä, tarvitsit sitä tai et.  Kynis.mi

Vierailija
14/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki 'perv0' kopioi kirjoitukseni klo 19.27. Siitä hänelle sulimmat, nöyristelevät ja matelevat kiitokset.  Kynis.mi

Vierailija
15/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuuko kaikki, vai jokunen sieltä täältä? Mun rouvalla harmaantuu vain jokunen muuten olis musta. Ajelee kyllä silti. Harmi . No kerkiää välillä kasvaakkin aikalailla. 

Vierailija
16/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadimme kuvan!

Vierailija
17/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut ajoa runsaasti 

Vierailija
18/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono verenkierto? liian vähän iloa siinä kohdin.. 

Vierailija
19/49 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadimme kuvan! 

Uskon aloittaja sanaan ilman kuvaakin. Sen verran hienosti käyttelee kieltäänkin. Taatusti on söpövittuinen.  Kynis.mi

Vierailija
20/49 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten hajujen kanssa?

Onko pillussa yhä kutsuva kiiman haju?