Tässä ovat Miss Suomi 2025 -finalistit
Mielestäni on todella hupsua, että missikilpailuja vielä järjestetään. Vaikka nämä naiset kauniita ovatkin, eikö heitä suoraan sanottuna hävetä tulla tunnetuiksi siitä, että he pitävät itseään Suomen kauneimpana?
Kommentit (754)
Tää joka nyt esiintyy, on kauniimpi kun kukaan noista finalisteista.😅
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki näyttää vai alfan antennitalouksissa
Netistä voi katsoa, esim. permanto.fi.
Kaikki ovat nättejä tavismittapuulla. Mutta Universumeihin ei ole kellään mitään asiaa. Eikä monella olisi edes näihin kisoihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vain tilaajille? Mulla ei näy.
Mulla on TV-kaista ladattu koneelle ilmainen siitä näkyy lähes kaikki ja myös Alfa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cloudflare estää.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kaumiimmat kasvot, kun useammalla näistä. Olen Gay mies.
No kyllähän tuomaristossa istuva Henny Harjusola on paljon kauniimpi kasvoiltaan kuin monet noista kilpailijoista ja minusta hän on todella kaunis transnaiseksi.
Harmi! ALinan esitys meni ihan penkin alle tuon korvamikin irtoamisen takia! Tekninen porukka mokasi ja Alina joutui painamaan korvallistaan eikä laulusta tullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä tykännyt Lolasta.
En mäkään missinä, mutta vuosikausia sitten kävi työpaikallani sovittamassa vaatteita muotinäytökseen ja oli tosi symppis ja mukava.
Tuo Julianna joka kertoi tuovansa Miss Universe kruunun SUomeen vois yrittää uraa Stand up koomikkona :D
Minusta on positiivista että kilpailijat ovat nykyään "tuhdimpia" kuin aikoinaan. Terveen hoikkia, jopa urheilullisia. Joskus olivat laihaläskejä.
Janette olisi todella kaunis, mutta tuo muokattu suu. Harmi. Sara on kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cloudflare estää.
En edes tiedä mikä se on, itse kyllä pystyn katsomasn tuolta.
Sarah oli ihan nätti mutta vähän pyöreät kasvot.
En aluksi ollut yhtään innostunut Katjasta, mutta nyt tykkään.
Oi kun toi Mariangel on sulosen söötti, ei missiksi kyllä sopiva. (Naisen mielipide)
Eveliina voittoon, kiitos.
Oon saman ikäinen kun toi Mikael konttine, mutta se näyttää saman ikäiseltä kun mun isä
Onko vain tilaajille? Mulla ei näy.