Palstamies, kerro itsestäsi!
Kiinnostaa tietää, millasia miehiä täällä pyörii!
Luetko Tekniikan maailmaa, syötkö makkaraa? Käytkö lenkillä? Kerro kaikki!
Kommentit (24)
Olen satunnainen käyttäjä, siis palstan käyttäjä. En provosoi, koitan keskustella rakentavasti ja yritän ymmärtää myös muita mielipiteitä. Annan myös asiallisia neuvoja kysyjälle. En ole sovinisti, mutta en myöskään hyväksy nykyistä feminismiä. Miesten tulee kunnioittaa ja arvostaa naisia, ja samoin naisten tulee toimia miesten kanssa. Nais- ja mies sukupuolet on omalla tavallaan erilaisia ja myöskin ajattelu- ja toimintatavat saattaa myös olla erilaiset, joten hyväksyn myös sen. Käytän kohtuudella alkoholia, olen savuton ja minulla on paljon harrastuksia jotka liittyy moninaisiin ulkoiluharrastuksiin. Olen naimisissa toista kertaa, meillä molemmilla on jo aikuiset ja omillaan asuvat lapset. Ei yhteisiä lapsia nykyisen vaimon kanssa.
Tääl 45 vuotias mies. Tykkään leikkiä edelleen legoilla ja lukea sarjakuvia. Olen piirtänyt elämäni aikana kolme täysipitkää sarjakuvaa, mutta ne ei ole myynnissä ja julkaistu japanin kielellä netissä ilmaisesti. Mulla on oma fanipiiri ja tykkään elellä työttömänä. Kokeilin työelämää, mutta ei natsannut yhtään. Rahaa ei jäänyt tarpeeksi säästöön, joten olen mieluummin siten että on 24h omaa aikaa ja köyhyys. Työssä käynti olisi pois mun taiteellisuudesta ja rahaa tulisi sen verran että olisin kuitenkin köyhä, niin tajuatte varmasti miksi taiteellinen nero valitsee mieluummin boheemin työttömyyden?
Tykkään kuunnella ysärin räppiä ja leikkiä legoilla. Kesä onkin mennyt legojen parissa. Olohuone on kokonaan legoille pyhitetty. Olen tehnyt myös animaatiota legoilla ja niistä saa hyviä juoni-ideoita sarjakuviin, jotka ei ole vielä ilmestyneet digitaalisina. Nuorempana osallistuin roolipeleihin ja suuriin roolipelisotiin. Olen tosi taitava miekankäyttäjä ja pravuurini oli kahden miekan käyttö joukkotaisteluissa. Kykenin miekoilla pyörittelemällä plokkaamaan jousipyssyn nuolia. Polvi meni, joten jouduin luopumaan soturin urasta ja siirtymään aikaiselle eläkkeelle niistä hommista.
Askartelen kuitenkin roolipelimiekkoja edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tääl 45 vuotias mies. Tykkään leikkiä edelleen legoilla ja lukea sarjakuvia. Olen piirtänyt elämäni aikana kolme täysipitkää sarjakuvaa, mutta ne ei ole myynnissä ja julkaistu japanin kielellä netissä ilmaisesti. Mulla on oma fanipiiri ja tykkään elellä työttömänä. Kokeilin työelämää, mutta ei natsannut yhtään. Rahaa ei jäänyt tarpeeksi säästöön, joten olen mieluummin siten että on 24h omaa aikaa ja köyhyys. Työssä käynti olisi pois mun taiteellisuudesta ja rahaa tulisi sen verran että olisin kuitenkin köyhä, niin tajuatte varmasti miksi taiteellinen nero valitsee mieluummin boheemin työttömyyden?
Tykkään kuunnella ysärin räppiä ja leikkiä legoilla. Kesä onkin mennyt legojen parissa. Olohuone on kokonaan legoille pyhitetty. Olen tehnyt myös animaatiota legoilla ja niistä saa hyviä juoni-ideoita sarjakuviin, jotka ei ole vielä ilmestyneet digitaalisina. Nuorempana osallistuin roolipeleihin ja suuriin roolipelisotiin. Ole
Jos olisi perustulo, niin voisit kelvata hyvinkin jollekin naiselle mieheksi ja saisitte lapsia. Lapset voisivat jatkaa roolipeliä. Heistä tulisi prinsessoja ja prinssejä tai ritareta.
Olen älykäs ja kulturelli. Tuoksun Mona Lisan hymyltä ja käytän baskeria pelatessani petanqueta.