Palstamies, kerro itsestäsi!
Kiinnostaa tietää, millasia miehiä täällä pyörii!
Luetko Tekniikan maailmaa, syötkö makkaraa? Käytkö lenkillä? Kerro kaikki!
Kommentit (24)
Siinä menisi paljon aikaa jos kertoisin kaiken. Aika on rajallista niin mennään suoraan oleelliseen. Haluaisitko ap kokeilla aikuisten leikkejä?
M.54
Vierailija kirjoitti:
Siinä menisi paljon aikaa jos kertoisin kaiken. Aika on rajallista niin mennään suoraan oleelliseen. Haluaisitko ap kokeilla aikuisten leikkejä?
M.54
Ei sinusta ole niihin kun et ole ikinä päässyt kokeilemaan. Olisi noloa opettaa alkeita papparaiselle.
Laiha homoseksuaali joka tykkää lateksista.
Viiisikymppinen mies, jonka lemppari animehahmo on Simon Belmond ja Alucard.
En aja autoa tai tee yhään mitään ns miehisiä hommia.
Laatikkoleukainen astronautti ja iltapäivisin kirurgi. Harrastuspuolelta voisin mainita haikurunouden, triathlonin ja tai-chin.
35v korkeasti koulutettu vegaani, harrastan videopelejä ja lenkkeilyä. En ole koskaan seurustellut.
Tykkään kissoista ja nopeista autoista.
Töissä pyöritön sormia. Kunnan työvoimaviranomainen olen
Olen varakas ja melko ruma. Minulla ei ole ystäviä kuin kaksi. Asun yksin omakotitalossa.
Nopeat autot ja vuoristotiet.
M53
Olen muunsukupuolinen. Heräsin todellisuuteen viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen Jörn Donner.
En lue Tekniikan Maailmaa, en syö mielelläni makkaraa. Käyn lenkillä koiran kanssa, mutta ei se ole mitenkään olennaista itsessäni.
Olen kahden lapsen isä, erityisasiantuntija, omakotitalossa asuva, kesämökkeilijä. Harrastan lukemista, tutkimista ja kirjoittamista (suku- ja paikallishistoria), liikun luonnossa mielelläni, mutta en ole mikään eräjorma. Lasten harrastukset, omassa kodissa ja pihapiirissä sekä mökillä puuhailu vievät vapaa-aikani tarkkaan. Talvella, kun ei ole pihatöitä, luen nojatuolissani takkatulen ääressä. Mielikirjailijoitani ovat mm. Louis, Lindstedt, Aleksijevits, Sentšin, Šiškin, Steinbeck ja Morrison.
Vierailija kirjoitti:
Nopeat autot ja vuoristotiet.
M53
Vaikka ei ole vuoristotie kyseessä niin voin itse suositella fagervikintietä Inkoossa ja porkkalantietä Kirkkonummella.
T. tuo toinen nopeista autoista tykkäävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.54
Ei sinusta ole niihin kun et ole ikinä päässyt kokeilemaan. Olisi noloa opettaa alkeita papparaiselle.
Kokemusta löytyy ja sehän on ihan vapaa valinta mitä teet. Eikä ole pakko tehdä mitään.
M.54
Reilu kolmekymppinen eronnut isämies, jolla on mieslapsen harrastuksia. Uutta emäntää tässä etsiskellyt.
Vierailija kirjoitti:
Viiisikymppinen mies, jonka lemppari animehahmo on Simon Belmond ja Alucard.
En aja autoa tai tee yhään mitään ns miehisiä hommia.
Mäkin tykkään ruoskista!
Mul on lyhyt.