Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liehittelen lähes 80-vuotiasta papparaista, mutta mikään ei tunnu onnistuvan. Olen itse 70v ja luultavasti aika hyvin säilynyt ikäisekseni.

Vierailija
18.08.2025 |

Liehittelen lähes 80-vuotiasta papparaista, mutta mikään ei tunnu onnistuvan. Olen itse 70v ja luultavasti aika hyvin säilynyt ikäisekseni. Mitä tehdä? Mitä syitä arvelet hänellä olevan kun tuntuu ikään kuin piiloutuvan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut. Jätä rauhaan!

Vierailija
2/7 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä vanhalla papparaisella teet? Eihän siitä ole mitään iloa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
4/7 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei enää pysty nussimaan...myöntää faktat,ja käpertyy koloonsa odottamaan kaikesta armahtavaa loppua!

Vierailija
5/7 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinusta kiinnostunut. Vaikka olisit kuinka hyvin säilynyt, et välttämättä ole miehen mieleen, koska miehillä on erilaisia naismakuja.

Eräs samaan ikäryhmään kuuluva tuttu mies on tilanteessa, jossa naapurin nainen suorastaan vainoaa häntä. Nainen on uskovainen ja vaikka hän on ihan kivannäköinen, mies suorastaan inhoaa häntä :)  Heillä ei ole mitään yhteistä ja mies on liian kiltti häntä kohtaan, koska pelkää häiritsevänsä naapurisopua tylyydellä. 

Jättäkää rauhaan se joka ei ole kiinnostunut. 

Vierailija
6/7 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa olisi selvitettävää eikä seksi ole se eka juttu mikä merkitsee jotain.

Vierailija
7/7 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana on hyvä saada omat asiansa kuntoon 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi