Liehittelen lähes 80-vuotiasta papparaista, mutta mikään ei tunnu onnistuvan. Olen itse 70v ja luultavasti aika hyvin säilynyt ikäisekseni.
Liehittelen lähes 80-vuotiasta papparaista, mutta mikään ei tunnu onnistuvan. Olen itse 70v ja luultavasti aika hyvin säilynyt ikäisekseni. Mitä tehdä? Mitä syitä arvelet hänellä olevan kun tuntuu ikään kuin piiloutuvan?
Kommentit (7)
Mitä sä vanhalla papparaisella teet? Eihän siitä ole mitään iloa enää.
Se ei enää pysty nussimaan...myöntää faktat,ja käpertyy koloonsa odottamaan kaikesta armahtavaa loppua!
Ei ole sinusta kiinnostunut. Vaikka olisit kuinka hyvin säilynyt, et välttämättä ole miehen mieleen, koska miehillä on erilaisia naismakuja.
Eräs samaan ikäryhmään kuuluva tuttu mies on tilanteessa, jossa naapurin nainen suorastaan vainoaa häntä. Nainen on uskovainen ja vaikka hän on ihan kivannäköinen, mies suorastaan inhoaa häntä :) Heillä ei ole mitään yhteistä ja mies on liian kiltti häntä kohtaan, koska pelkää häiritsevänsä naapurisopua tylyydellä.
Jättäkää rauhaan se joka ei ole kiinnostunut.
Tässä tapauksessa olisi selvitettävää eikä seksi ole se eka juttu mikä merkitsee jotain.
Vanhana on hyvä saada omat asiansa kuntoon
Ei ole kiinnostunut. Jätä rauhaan!