Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 50-vuotiaat miehet jäävät yksin

Vierailija
18.08.2025 |

Koska samanikäinen nainen ei enää miestä viehätä, ja 15 vuotta nuorempia naisia on vaikea saada Suomesta.

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saa leskeneläkettä pitää mennä naimisiin alle 50 vuotiaana. Omaisuudesta saa puolet, jos ei ole avioehtoa. 

Vierailija
102/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v mies ja avioero tuli muutama vuosi sitten. Nyt minulla on kaunis ja seksikäs 30v thai-tyttöystävä. Hyvin rokkaa. Olen hyvässä kunnossa nuorentunut 20 vuotta. Ei me miehet niin tyhmiä olla, että emme tietäisi thai tyttöjen metkuja. Pidetään hauskaa ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Eikö se ole missään vaiheessa ahdistavaa, että se nainen on sinun kanssasi vain rahan takia? Itse ajattelen, että olisin tuossa tilanteessa mieluummin yksin.

Aika rasistinen kuva. Eikö thainainen muka voi olla ihan puhtaasta rakkaudesta yhdessä?

Voi. Mutta tuo kirjoittajan viesti ei mitenkään huokunut rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa on ikävä ja lapsellinen ketju. Nolo suorastaan.

Tätä samaa aloitusta toistetaan noin viikon välein. Tätäkin.

Vierailija
104/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Yli 50 vuotiaat miehet eivät jää yksin. Elämä on valintoja täynnä ja jos valitsee harrasteensa sopivasti niin parisuhteen syntyminen on paljon todennäköisempää.

T. Lähes 60-vuotiaana uusi kumppani.

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
105/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni totesi tähän taannoin osuvasti: "Harmillisinta ikääntymisessä on se, että joutuu paneskelemaan aina vaan lihavampien ja rumempien naisten kanssa".
Tuossa on vinha totuus. Ja toki me miehet myös ymmärrämme, että muutumme itsekin samaan suuntaan, mutta kun niistä saavutetuista eduista on vaikea tinkiä... Miehet on keskimäärin visuaalisempia seksuaalisuudeltaan, ja kun on tottunut nauttimaan nuoresta ja timmistä, on vaikea uudelleenkalibroida syttymistään vanhaan ja lihavaan. Ei se auta että tiedostaa itsekin muuttuneen.

Vierailija
106/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Samanikäiset naiset ovat usein vuokralla asuvia mielenterveyssyistä eläkkeellä olevia narisevia tylsimyksiä. Reissaan paljon ulkomailla ja siellä on ihan erilainen tarjonta ja terveemmät naiset.

Pahoin pelkään että ei. Yleensä esim perheen hajotessa naisen resilienssi on parempi. MIehen todennäköisyys ajautua alkoholismiin ja edellen työttömäksi on moninkertainen. Tuonikäisillä naisilla on usein parempi verkosto ja alhaisempi kynnys hakea apua psyykeen ongelmiin. Näin myös töissä pysyminen on todennäköisempää. 

Kyllä jokaisessa ikäluokassa on vetävän näköisiä naisia, toki jos sulla on pakka kunnossa ja haaveilet edelleen parikymppisistä niin kyllä,  ostovoima ja tarjonta Pattayalla on  parempi kuin Suomessa. Siellä moni suomalainen thaimaannorppa käy. En tiedä onko suomalaismiehillä Euroopan maissa mikään ihmeellinen flaksi, mutta jos on niin onneksi olkoon, teet jotain oikein. 

Vierailija
107/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tähän ihmisoikeusloukkaukseen puututaan tuomalla naimattomia 50-vuotiaita varten aasialaisia sairaanhoitajia Suomeen. Näin saamme nostettua nämä miehet ihmisarvon piiriin.

Vierailija
108/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin että naisia ei kiinnosta enää se saman ikäinen mies kun se on niin nähty. Nainen elää yksin tai tapailee useampia.

Vaihdoin kuusikymppisen kahteen neljävitoseen.

Tässä jotenkin kaikki voittavat.

Neljävitoset eivät saa palloa jalkaansa, enkä oikein itsekään jaksa parisuhdetta.

Samaa p**** viimeistään parin vuoden päästä, vaikka kuinka ihmeellisen valitsisi.

Naiselle tämä on helppoa, ei miehelle.

Vierailija
109/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua, yli viiskybäistä jeppeä on yritetty iskeä marketin hyllyjen välissä tämän vuoden aikana neljä kertaa. Kaikki yrittäjät +40 nätinpuoleisia milffejä, viimeisin varsin suorasanaisesti "ajattelin että voitaisiin mennä tuohon kahvilaan tutustumaan ja katsoa sitten jatkoa vaikka jo tänään..." - enkä muuta ollut tehnyt kun neuvonut naista retkeilyosastolla hänen kysyttyään jonkun makuualustan ominaisuuksista. 

Kerran otin vahingossa ns sinkkukorin, joten se johti ilmiselvään väärinkäsitykseen. Kolmella muulla kerralla ei mitään ulkoista tunnusmerkkiä, pl en ole pitänyt vihkisormusta kohta 10 vuoteen (ns työturvallisuusasia) mistä olisi voinut päätellä tarjollaolemisen.Viimeksi joskus parikymppisenä pari hassua kertaa tällaisia lähestymisiä, mutta ei todellalaan edes saman vuoden aikana. 

Juu, en lähde kokeilemaan, vaikka kotona onkin pihtaava rouva. Laiskuuttani, ei yksinkertaisesti jaksa nähdä vaivaa eli sitä säätöä asioiden piilotteluun yms.

Vierailija
110/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Samanikäiset naiset ovat usein vuokralla asuvia mielenterveyssyistä eläkkeellä olevia narisevia tylsimyksiä. Reissaan paljon ulkomailla ja siellä on ihan erilainen tarjonta ja terveemmät naiset.

Omistan auton ja asunnon. Käyn työssä ja kulutan kulttuuria vapaa-ajalla. En tarvitse sinua. 

N52.

Samoin minä (omistan itseasiassa 2 asuntoa, rahastoja, ja osakesalkun, ja 2 autoakin on), lapseni käytössä tuo toinen asunto ja auto. Käyn töissä, matkustelen yms. ja jos tähän jonkun miehen ottaisi, niin hänellä pitäisi olla vähän sama tilanne, mitään sovinistia ja elättiä en huoli.

Kunnon itsekehua. Ei mikään ihme että olette yksin. On mullakin asiat hyvin mutta ei sitä tarvitse huudella.

111/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joiden isällä on nuorempi, joudutte maksamaan perintöverot, mutta leskellä on elinikäinen asumisoikeus ja voitte joutua odottamaan perintöasuntoa 40 vuotta. 

Tuollaisessa tilanteessa voi myös luopua perinnöstä, mikäli on lapseton. Jos itsellä on rintaperillisiä (lapsia) niin hekin joutuvat perintöverolta välttyäkseen luopumaan perinnöstä, mikäli alaikäisvähennysten (60000) jälkeen jäisi heille perintöosuuksiksi yli 20000 euroa.

M60

Vierailija
112/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko ilman pillereitä? Mä en välttis enää haluais miestä, joka on alvariinsa tökkimässä. Että jos se aika on jo mennyttä ja sais nukkua rauhassa, nii voisin harkita. N51

Vierailija
113/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v mies ja avioero tuli muutama vuosi sitten. Nyt minulla on kaunis ja seksikäs 30v thai-tyttöystävä. Hyvin rokkaa. Olen hyvässä kunnossa nuorentunut 20 vuotta. Ei me miehet niin tyhmiä olla, että emme tietäisi thai tyttöjen metkuja. Pidetään hauskaa ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Eikö se ole missään vaiheessa ahdistavaa, että se nainen on sinun kanssasi vain rahan takia? Itse ajattelen, että olisin tuossa tilanteessa mieluummin yksin.

Ei ahdista yhtään. Naimisiin en ole hänen kanssaan menossa. Ollaan yhdessä niin kauan, kuin siltä tuntuu. Jos alkaa kyllästyttämään, niin erotaan. En enää jaksa naisten vinkumista ja temppuilua yhtään.  Olemme tällä hetkellä molemmat tyytyväisiä tähän järjestelyyn.

Vierailija
114/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Yli 50 vuotiaat miehet eivät jää yksin. Elämä on valintoja täynnä ja jos valitsee harrasteensa sopivasti niin parisuhteen syntyminen on paljon todennäköisempää.

T. Lähes 60-vuotiaana uusi kumppani.

Näin se on!

50-60v sinkkumies on karrikoiden joko yhteiskunnan elätettävänä.Tai omillaan toimeentuleva.

Molemmille löytyy seuraa.

Ensimmäiseen kategoriaan kuluvat löytävät sensaman ikäisen marjatan tai pirkon lähibaarista.

Jälkimmäiseen ryhmään kuuluvat, vähänkin itsestään huolta pitävät miehet todellakin saavat seuraa ja seuralaisia yllin kyllin.

Sekä Suomesta että ulkomailta.

Vierailija
115/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Hyvä ystäväni totesi tähän taannoin osuvasti: "Harmillisinta ikääntymisessä on se, että joutuu paneskelemaan aina vaan lihavampien ja rumempien naisten kanssa". Tuossa on vinha totuus. Ja toki me miehet myös ymmärrämme, että muutumme itsekin samaan suuntaan, mutta kun niistä saavutetuista eduista on vaikea tinkiä... Miehet on keskimäärin visuaalisempia seksuaalisuudeltaan, ja kun on tottunut nauttimaan nuoresta ja timmistä, on vaikea uudelleenkalibroida syttymistään vanhaan ja lihavaan. Ei se auta että tiedostaa itsekin muuttuneen.

Toimi kuten naiset ja unohda kumppaninhaku, ellei realismi maistu. Problem solved.

Vierailija
116/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Itse juuri ajanut tapailemaan kolmekymppistä miestä ja olen itse pian 50. Ei mene asiat aina ihan noin mustavalkoisesti. 

Vierailija
117/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan auton ja asunnon. Käyn työssä ja kulutan kulttuuria vapaa-ajalla. En tarvitse sinua. 

N52.

Unohdit mainita koiran, sen kanssa saat jonkinlaista läheisyyttä mutta jos sulla on seksuaalisia tarpeita jotka yhdistyy läheisyyden tarpeeseen - mites sitten?

Vierailija
118/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50-v miehissä on usein sellaista pappautumista havaittavissa: hidastunut kävely ja puhetapa. Roikkuva kaksoisleuka ja mahapussi.

Naisilla 30v jälkeen.

Vierailija
119/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista yhtään. Naimisiin en ole hänen kanssaan menossa. Ollaan yhdessä niin kauan, kuin siltä tuntuu. Jos alkaa kyllästyttämään, niin erotaan. En enää jaksa naisten vinkumista ja temppuilua yhtään.  Olemme tällä hetkellä molemmat tyytyväisiä tähän järjestelyyn.

Hyvä jos juttu toimii! Itse en ole joutunut kokemaan mitään vinkumista ja temppuilua naisilta, joten en ihan ymmärrä miten olet sellaiseen päätynyt.  Fiksuja ja hyvin käyttäytyviä naisia on ollut. 

Vierailija
120/208 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rasistinen kuva. Eikö thainainen muka voi olla ihan puhtaasta rakkaudesta yhdessä?

Kyllä niillä isoilla tulo-ja kulttuurieroilla on merkitystä mitä pitempään ollaan. No jokaisessa suhteessa on omat haasteensa.