Yli 50-vuotiaat miehet jäävät yksin
Koska samanikäinen nainen ei enää miestä viehätä, ja 15 vuotta nuorempia naisia on vaikea saada Suomesta.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä kauniita hoikkia naisia jotka kyllä ottavat yli 50v suomalaisen miehen.
Kannattaa kertoa tämä kaikille niille yli 50-vuotiaille suomalaismiehille, jotka kärsivät siitä, ettei heillä ole kumppania ja suhdetta. He eivät vissiin tiedä tää, koska ovat vuodesta toiseen yksin ja yrittävät epätoivoisesti löytää seuraa.
Epätoivoinen seuran etsiminen ei tunnetusti toimi juuri sen epätoivon näkyvyyden vuoksi. Ja jos mies hakee oleellisesti itseään nuorempaa niin aika epätoivoiseksi se haku menee.
Kumppanin löytämättömyys on usein kohtaanto-ongelma. Kun ei kohtaamisia niin ei löydy kumppaniakaan.
M60
Olen 55v mies ja avioero tuli muutama vuosi sitten. Nyt minulla on kaunis ja seksikäs 30v thai-tyttöystävä. Hyvin rokkaa. Olen hyvässä kunnossa nuorentunut 20 vuotta. Ei me miehet niin tyhmiä olla, että emme tietäisi thai tyttöjen metkuja. Pidetään hauskaa ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Samanikäiset naiset ovat usein vuokralla asuvia mielenterveyssyistä eläkkeellä olevia narisevia tylsimyksiä. Reissaan paljon ulkomailla ja siellä on ihan erilainen tarjonta ja terveemmät naiset.
Moi S, miten oma mielenterveytesi jakselee. Et ole kovin vakaata kuvaa itsestäsi antanut, edes työsi puolesta :)
Mies voi ottaa nuoremman vaimon, mutta jos on lapsia edellisestä suhteesta niin mutkikkaampaa.
Kun perintövero pitää lasten tuleva maksaa, mutta leskellä on elinikäinen asumisoikeus eli jos leski 50-vuotta niin se voi elää vielä 40 vuotta.
Te joiden isällä on nuorempi, joudutte maksamaan perintöverot, mutta leskellä on elinikäinen asumisoikeus ja voitte joutua odottamaan perintöasuntoa 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Te joiden isällä on nuorempi, joudutte maksamaan perintöverot, mutta leskellä on elinikäinen asumisoikeus ja voitte joutua odottamaan perintöasuntoa 40 vuotta.
Asuntoa ei voi myydä.
Asuntoa ei voi myydä, jos leski elossa. Leskellä on elinikäinen asumisoikeus, mutta perintöverot tulevat maksuun heti, kun isä tai äiti kuolee.
Jos on 20 vuotta nuorempi vaimo niin se voi elää vielä monta kymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v mies ja avioero tuli muutama vuosi sitten. Nyt minulla on kaunis ja seksikäs 30v thai-tyttöystävä. Hyvin rokkaa. Olen hyvässä kunnossa nuorentunut 20 vuotta. Ei me miehet niin tyhmiä olla, että emme tietäisi thai tyttöjen metkuja. Pidetään hauskaa ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Minulla on seksikäs 35v ukrainalainen nainen. Päihittää vastaavan ikäisen suomineitosen kaikessa, puhuu suomeakin kauniimmin kuin yksikään suomimatami. Toki hänelläkin on naisten oikut mutta ei omaa niin pahoja ideologisia pinttymiä kuin suomalaiset naiset.
Suosittelen kaikille miehille, että laajentaa hakua ulkomaalaisiin ja ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä kauniita hoikkia naisia jotka kyllä ottavat yli 50v suomalaisen miehen.
Idässä, mistä halutaan kaikin keinoin länteen.
Nyt miehet saa kiittää itseään itänaisistaan tässä maailmantilanteessa 💕
Naiset kannattaa mennä Norjan tinderiin. Norjalaiset miehet on rikkaita. Norja on rikas öljyvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole missään vaiheessa ahdistavaa, että se nainen on sinun kanssasi vain rahan takia? Itse ajattelen, että olisin tuossa tilanteessa mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole missään vaiheessa ahdistavaa, että se nainen on sinun kanssasi vain rahan takia? Itse ajattelen, että olisin tuossa tilanteessa mieluummin yksin.
Nainen haluaa varmaan naimisiin, jotta saa puolet omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Yli 50v miehet haluavatkin olla yksin ja rauhassa. Naisten draamailut on jo nähty.
Höpöhöpö, mies ottaa ihan kenet vaan kunhan se pesee sen pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rasistinen kuva. Eikö thainainen muka voi olla ihan puhtaasta rakkaudesta yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Yli 50v miehet haluavatkin olla yksin ja rauhassa. Naisten draamailut on jo nähty.
Päinvastoin.
Jos +50-miehellä toimii vielä ylä- ja alapää, se tahtoo nuoren missinaisen seksiin ja itseään elähdyttämään ja tekee vielä lapsiakin sen kanssa, koska pikkulapset "nuorentavat" miestä.
Kun +50-miehellä alkaa joku paikka brakata, sille kelpaa rupsahtanut samanikäinenkin nainen hoivaajapuolisoksi.
Se nuorempi nainen varmaan on sun kanssa rakkaudesta. Ei tarvitse mennä naimisiin, koska se ei halua puolta sun omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin.
Jos +50-miehellä toimii vielä ylä- ja alapää, se tahtoo nuoren missinaisen seksiin ja itseään elähdyttämään ja tekee vielä lapsiakin sen kanssa, koska pikkulapset "nuorentavat" miestä.
Kun +50-miehellä alkaa joku paikka brakata, sille kelpaa rupsahtanut samanikäinenkin nainen hoivaajapuolisoksi.
Ei kukaan nainen enää tietyssä vaiheessa mene.
Vain ne saavat leskeneläkettä, jotka menevät naimisiin alle 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Baarityttö? Käytä kumia.
M-1965 kirjoitti:
Nytkö meidän yli 50-vuotiaiden miesten pitäisi loukkaantua trollauksesta ja ryhtyä riitelemään tai puolustelemaan hyväkuntoisuuttamme?
Trollaa keskenäsi.
Tottakai teidän pitäisi! Ja naisten myös!
Vttu miten tyhmää ininää. Ap tietää hyvin, ettei katkerilla rupsahtaneilla ukoilla ole minkäänlaista kysyntää.
Thaimaahan voitte toki mennä jakamaan vähät säöstönne pois. Kun ne on käytetty, so long ja ukko hylätään.
Konsulin palvelut on maksullisia. Kotimaassa ulosoton kautta eläkkeestä.