Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 50-vuotiaat miehet jäävät yksin

Vierailija
18.08.2025 |

Koska samanikäinen nainen ei enää miestä viehätä, ja 15 vuotta nuorempia naisia on vaikea saada Suomesta.

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne yli 50 vuotiaat miehet, jotka on onnistuneet säilymään terveinä ja nuorekkaina ovat tosiaan aika suosittuja

Muistan kun nuorekas serkkuni pyöritteli yli 50-vuotiaana parikymppisiä opiskelijatyttöjä, kun itse olin sinkku 20 vuotias opiskelijamies.

Näinhän se menee. Saman ikäiset naiset eivät koskaan pääse kokemaan samaa.

En minä halua pyöritellä parikymppisiä opiskelijatyttöjä. N51

Vierailija
202/208 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50-v miehissä on usein sellaista pappautumista havaittavissa: hidastunut kävely ja puhetapa. Roikkuva kaksoisleuka ja mahapussi.

Onneksi minun mieheni 59v, on hoikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60-vuotiaat miehet eroavat omasta toiveestaan.

Vierailija
204/208 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Toki tiedän että tämän sanominen ääneen herättää naisissa tunteita, mutta kyllä on todella harvassa ne 50+ naiset jotka saa miehen viisarin värähtämään. On niitä, mutta todella harvassa siis. Ja itsekin pitkään ajattelin, että olen sitten mieluummin ilman naista. Että miksi mä otan mitään daamia, jos mulla ei ole halua häntä panna.

Mutta tarpeeksi kun etsii, niin etsivä löytää. Lopulta löytyi se vähän päälle nelikymppinen nainen. On hyvässä kunnossa, urheilullinen ja meikäläisen mittapuulla siis nuori nainen. Ikäeroa on yli 10 vuotta. Mutta paitsi että tää on tuuripeliä, niin myös sinnikkyyttä.

Mitä kuvittelet että itsesi ikäinen nainen menettää miehessä jonka viisari ei värähdä hänelle? Minusta on hieman surkuhupaisaa kuinka te jotkut oikein ylpeilette noilla erektiohäiriöillänne. Luuletko että se on naisesta jotenkin hyvää se

ksiä jos se pyörii vain sen ympärillä että miten SEN saa ylös ja pidettyä ylhäällä? Puhumattakaan siitä että erektiohäiriöisen miehen itsetunto on niin kovalla koetuksella että muutenkin pitää kävellä munankuorilla etkä mistään voi sanoa ettei se hauras ego vain kärsi lisää. 

Oikein hyvä että ette edes lähde yrittämään sellaisia suhteita joissa teillä ei edes värähdä. Mutta älkää nyt kuvitelko että se on sen naisen mielestä jotenkin huono juttu. Se on hyvä juttu. Ei se teidän erektiohäiriö ole ongelma vain teille itsellenne. Kyllä se on sitä mitä suuremmissa määrin ongelma myös sellaiselle naiselle jota hyvä seksi vielä kiinnostaa. 

Herätti näköjään tunteita.. - eri

Vierailija
205/208 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat miehet ei jää koskaan yksin, mikäli tamman haluaa. Nuorinkaan nainen ei voi vastustaa charmia.

Vierailija
206/208 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v mies ja  yksin, mutta se ei ole mitään uutta kun olen ollut koko elämäni yksin, joten mikään ei ole muuttunut.

Vierailija
207/208 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v mies ja  yksin, mutta se ei ole mitään uutta kun olen ollut koko elämäni yksin, joten mikään ei ole muuttunut.

Kuolemanjälkeisessä elämässä ei kenellekään ole kumppania.

Vierailija
208/208 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne yli 50 vuotiaat miehet, jotka on onnistuneet säilymään terveinä ja nuorekkaina ovat tosiaan aika suosittuja

Muistan kun nuorekas serkkuni pyöritteli yli 50-vuotiaana parikymppisiä opiskelijatyttöjä, kun itse olin sinkku 20 vuotias opiskelijamies.

Näinhän se menee. Saman ikäiset naiset eivät koskaan pääse kokemaan samaa.

Suurinta osaa naisista ei kiinnosta merkittävästi nuorempi mies. Olemme jo panneet niitä, silloin kun olimme itsekin parikymppisiä. Nyt valitsisin huomattavasti ennemmin hyvätuloisen ja koulut käyneen miehen jolla on jo lapsia edellisestä suhteesta. Tämä on jostain syystä monen miehen vaikea ymmärtää.

Ja jos kiinnostaa, niin huomattavasti helpompi keski-ikäisen naisen on saada nuorelta mieheltä seksiä kuin keski-ikäisen miehen nuorelta naiselta. Ihan vaan huomio täältä sivusta.