Millainen IHMINEN tuo PARILLISEN määrän ruusuja ja viheltää toisen kotona?
Meille tämä ihminen on pässi ja saa sen mukaisen kohtelun. Tavat ja traditiot kunniaan!
Kommentit (18)
Minkälainen ihminen närkästyy tuollaisesta?
Millainen ihminen jankkaa siitä useammalla uudella avauksella?!
Törrkeäää! Miksi kukaan toisi sinulle kukkia? Ettei vaan olisi erehtynyt ovesta.
MILLAINEN IHMISOLETETTU ääliö ap on?
Vierailija kirjoitti:
Törrkeäää! Miksi kukaan toisi sinulle kukkia? Ettei vaan olisi erehtynyt ovesta.
Hullu! Sinä tietysti olisit ojentanut ne kukat kynnyksen ylitse vielä. Siksi ovet sulkeutuvat sinulle nenäsi edestä. Opettele tavat, röyhkimys!
AP
Vastaus keskustelun otsikkoon: tosi kiva ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vastaus keskustelun otsikkoon: tosi kiva ihminen!
👎👎👎👎👎👎
AP
Kohtelias ja huomaavainen ihminen.
Mistä näitä aloituksia oikein tulee?
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen on niin pöyhkeän tietämätön tavoista?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ehkä sinunlaisesi. Katso peiliin.
Ainakin sellaisen ihmisen vastakohta joka ei tuo kukkia ollenkaan.
Hyviä tapoja. Hyvä AP. Moni on niin juntti.😨
Niin no olen kerran antanut palautetta kun sain kaksi ruusua. Palautteen annoin vastasyntyneen isukille. Tää tulee kahden ruusun kans synnärille. Vähän noloa.
Tosiaan sanoin, että ruusuja ei anneta parillista määrää. Ja muutenkin oli noloa, kun muut synnyttäneet sai puolisoltaan kimpun kukkia ja minä kaksi ruusua orvon näköisenä isossa vaasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Yks tuttu aina tarkisti hinnat, mitä sai lahjaksi hän itse tai lapset, no minun kuulen sitten kertoi kun joku oli tuonut niin halvan lahjan. Arvaa mitä en sen jälkeen vienyt mitään ikinä enkä mennyt edes käymään. Toivottavasti tämä joka sinulle toi kukkia lukee ja unohtaa sinut kokonaan
ihan höpöhöpölöpö'!
Vanhanaikaista!
"Kukilla viestiminen juontaa juurensa ajoilta, jolloin miesten ja naisten välinen keskustelu ja kanssakäyminen oli rajattua tai etiketin vastaista. Tuolloin viesti saatiin perille kukkien välityksellä."
"Kukat verhoavat sisäänsä salaisuuksia. Tietty määrä kukkia voi kertoa rakkaudesta, ihailusta tai jopa vihasta."
EI näitä kukaan enää osaa!
Ruusujen lukumäärän parillisuudella tai parittomuudella ei ole mitään väliä. Taikauskoa, jos muuta väittää. Vihellellä saa, mutta jos se toista häiritsee, pitää ymmärtää lopettaa.