Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teiltä olisi viety mies (tai miksei vaimokin) miten kostaisitte sille joka kehtasi viedä?

Vierailija
17.08.2025 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vain, jos käy ajoissa ilmi, että joku muu onkin hänelle se oikea, enkä minä. Mitä sitä sellaista asiaa kostamaan?

Vierailija
2/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto jonka voin kuvitella on se että se äijä joutuisi elämään vaimon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidnappasiko joku sen miehen ja lukitsi kellariin? Kyllä se on ihmisten oma valinta lähteä, ei kukaan saa houkuteltua miestä tai naista mukaansa, jos se ei itse halua lähteä.

Vierailija
4/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoja viestejä. Noinkohan suhtautuisitte pettämiseen jos osuu omalle kohdalle?

Vierailija
5/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän sää kyllä joku äijä pitää hyvänään.

Vierailija
6/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen avovaimoni lähti kyllä ihan itse kaverini mukaan. Ei sitä väkisin viety. Tuosta on jo neljännesvuosisata aikaa ja olen sekä kaverini, että exäni kanssa ihan hyvissä väleissä. Ei se niiden juttukaan sitten kestänyt varmaan kuukauttakaan.

Vierailija
7/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi vain hymyillä, että nyt se ongelma tapaus putosi toisen syliin. Ei kannata minkään roskan perään surkutella

Vierailija
8/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäänhän ei voi viedä, mutta kyllähän se harmittaa. Olen ajatellut, että siinä on ihan tarpeeksi rangaistusta, että on exäni kanssa. 

Vierailija
9/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä voi viedä.

Sinä menetit miehen, ja syy on sinussa.

Vierailija
10/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarran ja kiittelen, aina kun näen.

Vierailija
11/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, koska olen aikuinen ja mieleltäni terve. Toiseksi, miten joku voisi viedä multa kumppanin väkisin? Jos kumppani lähtee toisen matkaan niin se tapahtuu hänen tahdostaan. Enkä minä voi ketään väkisin pitää, saati lähteä kostamaan.

M45

Vierailija
12/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku raivoaa sille, jolle mahdollisesti uskoteltiin että ollaan avoimia, vapaita tai mitä ikinä, kun se kumppanihan sen pettämispäätöksen on tehnyt. 

Vierailija
13/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Se, mikä on löyhästi kiinni, joutaa mennäkin. Ei se ollut oikeaa rakkautta. 

Vierailija
14/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoja viestejä. Noinkohan suhtautuisitte pettämiseen jos osuu omalle kohdalle?

Kyllä, juuri näin olen suhtautunut. En omista ketään.

M45

Vierailija
15/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni höpisi tuollaisia eromme jälkeen kun aloin seurustelemaan melko pian eromme jälkeen.

Ei, minua ei kukaan vienyt vaan lähdin ihan itse huonosta suhteesta. 

Vierailija
16/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa että fiksumpi nainen vie miehen naikkoselta?

-"jäi naikkonen itkemään ja nyt mä kaakon nään."

Vierailija
17/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vain, jos käy ajoissa ilmi, että joku muu onkin hänelle se oikea, enkä minä. Mitä sitä sellaista asiaa kostamaan?

En minäkään kostoa suunnitellut. Annoin asia Luojalle.... niipä heidän romanssi lopahti vuoden päästä...Itse löysin ihanan miehen ja olen elämääni tyytyväinen.  🤣🤣🤣

Vierailija
18/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua vihaa ja kostonhalua. Olisin varmasti vain surullinen ja pettynyt. Mutta toisaalta. Me emme ole sitten oikeita toisillemme. Jos rakastaisin miestä kovasti, olisin ehkä iloinen, että hän on löytänyt onnen. 

Vierailija
19/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hullua? Mitä kostamaan? Kannattaa mennä jutteleman jonkun terveysalan ihmisen kanssa, että voit käsitellä pahaa oloasi normaalisti.

Vierailija
20/59 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittelisin kädestä pitäen ja tarjoaisin kaljat.

-Pera

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä