Naapuri vie roskat aina keskellä yötä
Kommentit (73)
Ai terve. Minä taas ihmettelen että miksi sinä olet valveilla joka yö klo 02.00 ja vaan kyttäät ikkunasta? Yritän vaivihkaa viedä roskikseen sellaista mistä haluan päästä eroon enkä halua toisten näkevän. Riittääkö?
Töihin lähdössä. Ehkä leipomossa tms. töissä. Aamu kuudelta on oltava tuoretta leipää kaupoissa.
Ap mene töihin tai jos et kykene, niin hän itsellesi apua.
Koska päivällä on kuuma. Joo, on minulla reippaasti ylipainoa, mutta senhän sinä varmaan tiesitkin.
Jos sattumalta vie. Ei halua esitellä kaikille pussien vientiä ja roskashow:ta. Se on kiusallista olla pussukoiden kanssa keskellä keskipihaa ja yrittää selvitä katokseen saakka.
hävittää ruumiita, sarjamurhaaja, näitä on paljon Suomessa
Ap kuvaa parvekkeelta roskakatokselle koko yön ja viettää päivän katsellen tallennetta.
Rappukäytävissä alkaa kohta olla öisin liikettä ja ääntä enemmän kuin lentokentillä, kun tupakoitsijat käyvät yösauhuilla ulkona jahka laki kohta kieltää taloyhtiöissä parveketupakoinnin. Kenen hihat palavat ensimmäisenä siihen, kun tupakoitsijat saattavat kokoontua yöaikaankin kälättämään tupakkapaikalle josta äänet kantautuvat sisälle asti ainakin vuodenaikoina, jolloin ihmiset pitävät ikkunoita auki mistä on jo tänä kesänä kertynyt kokemusta taloyhtiössämne, kun ihmiset ovat vetäytyneet talon viileälle puolelle ulos tupakoimaan.
Toiset valvoo yöllä ja nukkuu päivällä. Eilen vein 23.00 ennen kuin menin nukkumaan. Ei kyllä törmää kehenkään.
Minulla on naapuri, joka kyttää toisten roskien vientiä ja käy sen jälkeen analysoimassa pussit. Mitä siellä on, onko lajiteltu oikein jne. Tulee huomauttamaan, jos huomaa mielestänsä virheen. Toivon, että ainakin yöllä saisi vietyä roskat rauhassa.
No on sullakin ongelma. Hankkiudu hoitoon, jotta lääkitys korjataan kohdilleen.
Kyttäämisestä en tiedä, mutta käsittääkseni jokaisella on lupa katsoa omasta ikkunastaan ulos. Mulla on ainakin kaunis maisema. Sen takia tähän asuntoon muutinkin.