Naapuri vie roskat aina keskellä yötä
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Minusta on huvittavaa kun jotkut tietää kertoa kuinka joku on kotona aina eikä poistu mihinkään. Mistä helvetistä sinä sen voit tietää, ei minulla ainakaan ole pienintäkään hajua naapureiden liikkeistä. Miten sitä pystyy edes valvomaan vaikkapa kerrostalossa 24/7?'
'Asensin lähes huomaamattomat kamerat käytävään. Niissä on liiketunnistin joka hälyttää kännykässäni...'
Ei 👋 kumpikaan.
Mun naapuri vie koiransa ulos joka yö puolenyön maissa. Enkä vahdi hänen menojaan, mutta herään siihen, sillä hän puhuu samaan aikaan kovaäänisesti puhelimessa ja paiskoo ovia ja lampsii äänekkäästi.
Jos on vaippaikäisiä lapsia niin tottakai jokapäivä.
Miksi katselet klo 2 yöllä ulos ja joka yö ? Meidän naapurin leskirouva vie joskus yöllä roskat, huomaan kun olen itse tupakalla, toki on kaksi alakouluikäistä ja heidän iltahommat menee roskien edelle. Tekee muutenkin vuorotyötä hoitoalalla, mies kuoli talvella syöpään
Naapuri kyttää 24/7 ikkunasta mitä muut tekee.
Aloitus on jälleen psykåpaatin tasoa oleva tekstisetti salakamerajuttuineen.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kyttää 24/7 ikkunasta mitä muut tekee.
Ja sinä tiedät tämän koska..?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tehdä huoli ilmoitus?
Kyllä, ap:sta.
No millon niitä ruumiiosia on sit paras aika piilotella roskien sekaan?!
Vierailija kirjoitti:
Naapurikyylä
Turpa kii autistìretardi.
Vaimonsa paloja ujuttaa pikkuhiljaa sekajätteisiin.
Naapurikyylä nimittelyt ei minulta,
mä sanon että hän on amisdude.
Näkeehän sen heti, mikä sivistystaso.
Psyykkinen mielen epätasapaino huokuu.
Tässä tapauksessa pyöreä 0.
(Koulutettu) kaupunkilaisihminen
omaisi täysin toiset
intressit ja puheenaiheet..
Minä vien joskus roskat illalla myöhään. Työviikon päätteeksi innostun siivoamaan, enkä halua jättää roskia lojumaan eteiseen. Kauhea rikos.
Se on ruma ihminen eikä tahdo muiden näkevän sitä?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää miten sillä tulee niin paljon roskia että on joka päivä vietävä.
Mä vien biojötteet joka päivä. Meillä ei ole myöskään tilaa millekään metallitölkeille tms eikä lasipurkeille joten vien ne sitä mukaan kun niitä kertyy ja poistun jonnekin asunnostani. Muovi"roskaa" tulee myös päivittäin (elintarvikepakkaukset).
Vierailija kirjoitti:
Ei käy missään muualla kuin roskiksella yöllä.
Kukaan ei pysy elossa valvomalla 24/7/365.
Paloittelusurmaaja tyhjää pakastintaan
Itse. Ien joka päivä, en keräile sisälle haisemaan.