Jotenkin surku tulee näitä tulevaisuuden aikamiespoikia....
Joiden hienoi seksikokemus tai fantasia on se kun näki tädin tai serkun saunassa. Näitä on täällä aika paljon.
Että elämänpiiri on ollut aika suppea. Ei ole löytynyt ihastuksia edes koulusta - olettaen ettänkysymys on poja koltiaisista. Jos aikamiehistä niin vielä huolestuttavampaa.
Miten on, pannaanko siellä maalla oikeasti serkkuja vai onko se vaan sellainen tunputusfantasia?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Maalla on ihan helvetisti inceleitä ja peräkammarinpoikia. Siksi meillä on tämä nykyinen hallitus.
Näyttää ne sikiävän tällekin saitille. Liekö sieltä ylilaudalta vai mikä se nyt oli.
Nämä serkkujaan painavat peräkammarin pojat ovat just niitä joilla on varmimmat tiedot siitä miten "Hesessä" ei uskalla liikkua koska ulkomaalaiset ja peukkuhuume.
Kun kaikki kirkonkylää kauemapana on no-go-zone.
No en osaa tähän ottaa kantaa enkä halua mutta luulisi että edes seksifantasioissa ajatus lentäisi vähän sukua ja saunaa kauemmaksi.
Minä sentään olen ollut naapurin kanssa saunassa mutta siitä joskus toiste :)
Vierailija kirjoitti:
Sorry tyypit: serkkua saa panna ja saa mennä naimisiin
Ei se laitonta ole mutta onhan se sukuun sekaantuminen ällöä.
Geenipoolin kapeutuminen ei myöskään tee hyvää jälkeläisten geeneille vaikkakaan ei yksi serkkupano vielä tee teistä habsburgeja.
Yrittäkää edes käydä naapuripitäjässä riiuulla tai yrittäkää edes jotain maatalouslomittajaa.
Täällä tohmajärvellä serkkujen paneminen on harvinaista, tiedän muutamia, mutta lampaita ja lehmiä melkein kaikki peräkammarin pojat naida napsauttaa.
T. Jorma-Kalevi
Vierailija kirjoitti:
Täällä tohmajärvellä serkkujen paneminen on harvinaista, tiedän muutamia, mutta lampaita ja lehmiä melkein kaikki peräkammarin pojat naida napsauttaa.
T. Jorma-Kalevi
Kuulostaa eksoottiselta.
Eikö siellä ole vaikka kouluja ja koulubileitä että pääsis ihan vierasta kokeilemaan?
Saunateema kyllä näissä fantasioissa pyörii, onhan se perisuomalainen ilmiö ja olen itsekin saanut paljon silmänruokaa saunassa. Aikoinaan koulukaverien kanssa yleistyi yhteissaunominen, ja tuntuu että kaikki olivat siitä yhtä innoissaa kuin minä. Tietenkin siinä on tietty etiketti: Ei saa tuijottaa, ei saa puhua tuhmia, miehillä ei saa seistä...mutta tuollaisella 18-vuotiaalle se oli melko miellyttävä kokemus. Tunsin itseni kauniiksi ja haluttavaksi mutta pystyin kuitenkin luottamaan siihen ettei homma mene ällöttäväksi. Ja omakin silmä lepäsi poikien vartaloissa, vaikkakin vähän sivusilmällä.
Joihinkin harrasteisiinkin tuo saunominen on liittynyt, mutta enimmäkseen silloin on menty uimapuku päällä.
Sauna on turhan kuuma paikka harrastaa seksiä mutta on sitäkin sitten myöhemmällä iällä kokeiltu. lauteet on myös kovat, joten jonkinlaisella pystyratkaisulla on menty.
Parempi se on ilman nalkuttavia akkoja olla. Ei siinä mitään huolestuttavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Parempi se on ilman nalkuttavia akkoja olla. Ei siinä mitään huolestuttavaa ole.
Mansikkikin ammuu usein vähän turhan ärsyttävällä äänellä.
Maalla on ihan helvetisti inceleitä ja peräkammarinpoikia. Siksi meillä on tämä nykyinen hallitus.