Naapuri kertoi että on tuhlausta asua yksin isossa omakotitalossa
Mitä ihmettä? Kerrostalokoppiinko tästä pitää lähteä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kakskerroksinen rivitalo-asunto, 70neliötä. Miks yksinasuvien pitäis asua pienissä kopeissa?
No sano sinä kun asut pienessä kopissa
Vierailija kirjoitti:
Meidän dementikko mummi väittää kans kaikkien naapurien sanoneen, että ei pitäisi yksin asua ja muualle pitäisi muuttaa. Ovat vaan huolissaan mummon pärjäämisestä. Mutta eihän tuota jäärää muuallekaan saa!
Minkä takia mummin pitää tehdä niin kuin muut haluaa hänen tekevän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kakskerroksinen rivitalo-asunto, 70neliötä. Miks yksinasuvien pitäis asua pienissä kopeissa?
Ei se yhtä pieni ole kuin sinun kuutiosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 200 neliön okt parin tuhannen neliön tontilla on mun kuutio
Onhan se järjetöntä asua keski-ikäisenä tai sitä vanhempana yksin omakotitalossa. Yhdelle ihmiselle lämmittää taloa talvella ja viedä kaikki se tila itselle.
Lisäksi kun et tuosta ei nuorru ja vaivoja alkaa tulla, niin kukapa sitten hoitaa pihat ja korjaukset ja rempat ja luo lumet?
Ja onhan kerrostaloasuntojen haukkuminen "kopeiksi" todella lapsellista. Jos pelkäät asua yksin 25 neliön yksiössä, voit ihan rauhassa hankkia isomman, sellaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se järjetöntä asua keski-ikäisenä tai sitä vanhempana yksin omakotitalossa. Yhdelle ihmiselle lämmittää taloa talvella ja viedä kaikki se tila itselle.
Lisäksi kun et tuosta ei nuorru ja vaivoja alkaa tulla, niin kukapa sitten hoitaa pihat ja korjaukset ja rempat ja luo lumet?
Ja onhan kerrostaloasuntojen haukkuminen "kopeiksi" todella lapsellista. Jos pelkäät asua yksin 25 neliön yksiössä, voit ihan rauhassa hankkia isomman, sellaisiakin on.
Onko se sitten järkevämpää nuorempana? Keski-ikäisenä tai sitä vanhempana ei saa enää nauttia elämästä vaan pitäisi vain hiipua odottamaan kuolemaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut noin ahtaasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut noin ahtaasti?
Koska kaupunki ei salli enempiä neliöitä tälle tontille
Joillakin ihmisillä nyt on tarpeen kertoa kaikenlaisia yhdentekeviä näkemyksiä toisille ihmisille, jotka luonnollisesti tekee väärin. Meillä on töissä eräs mies, joka koki asiakseen kertoa mulle ettei alkaisi suhteeseen salilla treenaavan naisen kanssa kun sai tietää että mä treenaan. Olin vaan et jaahas, mitäs tuohon nyt sanoisi. Miksi ihmiset katsoo asiakseen kertoa tuollaista? Ei mulle tulis mieleenkään päin naamaa sanoa, että en alkaisi suhteeseen uskovaisen tai vanhan setämiehen kanssa, jos joku sattuu olemaan hihhuloiva setämies. Tai käy sanomassa vastaantuleville lihaville miehille, ettei pidä läskiä viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten järkevämpää nuorempana? Keski-ikäisenä tai sitä vanhempana ei saa enää nauttia elämästä vaan pitäisi vain hiipua odottamaan kuolemaa?
Joo niinhän se on että vain omistamassaan omakotitalossa elämästä voi nauttia, muualla asuessa voi vain kärsiä. On vain ihania isoja ei lainkaan homeisia omakotitaloja, muut asumismuodot ovat ällöjä vuokrakoppeja.
Herää kysymys, miten noin ahdasmielisenä ja tietämättömänä yleensä voi nauttia elämästä? Ja miten voi edes tehdä järkeviä päätöksiä elämässä, kun ajatusmallit ovat tuota tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niinhän se on että vain omistamassaan omakotitalossa elämästä voi nauttia, muualla asuessa voi vain kärsiä. On vain iha
---------------------------
Aloittaja ei selväsi aio muuttaa pieneen kuutioon.
Vierailija kirjoitti:
Naapurille ei kuulu sinun asiasi. Itse vetäisin mokomaa kyylää turpaan.
En sentään väkivaltaiseksi rupeaisi mutta voisin haistatella reilusti tommoselle naapurille. Mitä naapurille kuuluu mihin rahani laitan, tykkään asua väljästi yksin ok-talossani. En ole ap.