Aion tänä yönä kello 24-03 suorittaa saatanallisen rituaalin hylätyllä hautuumaalla saadakseni naisia ja paljon rahaa
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mistäs meinaat löytää hylätyn hautausmaan?
Hullujen hautausmaa Nokian Pitkäniemen sairaalan lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et viittis. Tekisit ihan normaaleja toimenpiteitä ja etsisit naisen vaikka lavatansseista. Menet tanssikurssille, opettelet tanssimaan, lopetat päihteet jne.
Ei sitä välttämättä löydy, ei ole minulleaan löytynyt sielunkumppania, mutta nautin elämästäni yksin sitten :)
Et löytänyt sielunkumppania koska et uskonut saatanaan, oma valintahan se toki on olla yksin. Toivon sinulle huonoa loppuelämää yksin.
😂
Tää ketju on taas parasta moneen päivään 😂
Saanko tulla mukaan katsomaan? Mitä tämä rituaali pitää sisällään?
PS olen lukenut LaVeyn raamatunkin.
Valhallaan siirtynyt valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin oli myös okkultismin ja salatieteiden tuntija joka kirjoitti kirjojakin asiasta sekä suoritti erilaisia riittejä lähtien mustasta magiasta aivan satanismiinkin saakka. Pekalla riitti myös alastomia naisia näissä esoteerisissa pippaloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla mukaan katsomaan? Mitä tämä rituaali pitää sisällään?
PS olen lukenut LaVeyn raamatunkin.
Se ei oikeasti uskonut edes paholaisen olemassaoloon vaan halusi rahaa, valtaa ja hengailla julkkisten kanssa. YouTubesta löytyy hänen tyttärensä haastatteluja, joissa tämä kertoo isästään.
Ei kannata. Ketään ei ole enää satoihin vuosiin haudattu arvoesineiden kanssa. Ja negrofialia??? Kuinka alas ajattelit vajota? 6 metriä?
Toimineeko, vaikutat aika sieluttomalta jo ennen prosessia. Tuollaisia collegehousut päällä koneella istuvia miehiä on 13 tusinassa, kovin arvokasta tai syvällistä sielua sinulla ei ole kaupata.
Suoritin yöllä rituaalin piirtämällä vuohen verellä pentagrammin, ja sytyttämällä sen päihin kynttilät. Nyt olen voittanut rahaa jo neljissä arpajaisissa, ja uusi nainen on tullut asuntooni aina tunnin välein kuudesta alkaen. Jostain syystä kaapeista on vain kuulunut koputuksia, valot ovat vilkkuneet ja nurkissa on näkynyt ihmisen muotoisia varjoja. Tämä on ilmeisesti normaalia?
- Ap
Ei kannata. Kävin tekemässä libaatio mutta ei tullut rahaa eikä äijää