Miten on mahdollista, että tavallinen mies on kelpaamaton deittimarkkinoilla?!?
Tervetuloa vaan meidän miesten maailmaan nelikynppiset naiset...
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulee itsestään liikoja. Mä olen ihan tavallinen amis. Japanilaisille naisille kyllä kelpaa. Innostuvat, kun kertoo olevansa suomalainen. Asuessani 2 vuotta Tokyossa ollessani opettajana seurustelin 2 japanilaisen naisen kanssa. Ja vuosittain Japanissa lomamatkustellessa aina saan yökerhoissa ja baareissa seuraa.
Suomiakat luulevat itsestään liikoja. Haluavat rikkaan. M28
Mitä väliä sillä on, kun tehän voitte hakea naisen Japanista?
Niinpä, sinne vaan vaimo hakemaan :D
Vierailija kirjoitti:
"Siksi on parasta, että miehet pysyvät kännykän etäisyyden päässä, kunnes on perusjutut selvitetty. Eli ensinnäkin pariutumiskelpoisuus ja toisekseen se, ettei ole uhka. "
Miten nuo asiat varmistetaan vain kännykällä?
Paskalla on sellaienn tapa että se puskee ain itsestään pinnalle. Eli jos bio näyttää muuten kelpoiselta niin sitten mätsi ja odottelee pari päivää. Yleensä mies itse paljastaa jos jotakin on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia miehiä on hyvin vähän. Suuri osa miehistä jakautuu hyviin ja huonoihin (naisten silmissä)
Näin. Hyviä on se 5 prosenttia max...
95% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä huonompia, niinhän se hypergamia menee...
Jos sinä et kelpaa ( enkä yhtään ihmettele tämän jatkuvan värinän pohjalta), niin se ei tarkoita, että muut eivät kelpaisi. Sinä et edusta 99% miehistä.
"Deittimarkkinat" eivät ole nelikymppisten juttu. Siinä syy. Perheet perustetaan ja kumppanit valitaan noin 20-30-vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia miehiä on hyvin vähän. Suuri osa miehistä jakautuu hyviin ja huonoihin (naisten silmissä)
95% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä huonompia, niinhän se hypergamia menee...
Tosiasiassa en usko ett naiset haluavat sitä 5%. He vaan luulevat haluavansa, sillä jotkut elävät vielä kuvitelmassa, että miehen omistelu on joku juttu. Mutta jos heillä olisi realistista perspektiiviä mitä elämä on ilman miestä, uskoisin etteivät he valitsisi jahdata näitä. Se vaan vaatii aika paljon itsenäisyyttä valita NAIS SIGMA TIE ja WOMEN GOING THEIR OWN WAY ja sanoa heippa parisuhteille. Eipä siltä tieltä kyllä kukaan nainen koskaan palaa...
#manspleining #anttitatti #incelfilosofia
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen suomalainen mies ja deittaillut viimeisen 10 vuoden aikana vaihtelevasti jäätyäni sinkuksi pitkästä parisuhteesta 38 vuotiaana. Missään kohtaan eole ole kokenut, että olisin kelpaamaton deittimarkkinoilla ja olen saanut treffejä mielestäni ihan mukavasti. Nykyään kriittisin osa koko juttua olen minä itse. Eron jälkeen kalenterissa olikin reilusti tyhjää ja koitti keksiä tekemistä. Sittemmin oilen aloittanut uuden harrastuksen, minkä myötä treenaaminen, valmentaminen ja seuran pyörittämiseen liittyvät jutut ovat omalta osaltaa täyttäneet kalenteriani. Olenkin nykyään pitkiä pätkiä ilman mitään deittiprofiileja tai hakuilmoituksia. Kun sitten teen lyhyeksi aikaa profiilin johonkin palveluun, niin olen varsin valikoivan lähdenkö jonkun kanssa treffeille. Toisaalta olen nykyään myös laiksa viestittelemään, koska minulla on parempaakin tekemistä kuin chättäillä jonkun tuntemattoman kanssa. Kun huonosti tulee viestiteltyä, niin
Niin. Vähän niinkuin laiska erektio. Ei meitä naisia kiinnosta sinun potkupallistijuttusi yhtään sen enempää. Ne miehet, jotka meitä kiinnostavat, saavat kyllä aikaamme ja huomiotamme. Kiva, että olet löytänyt sielunkumppaneitasi LAPSISTA.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tänään tuhan kertaa swaipannu oikealle. Nolla mätsiä
Tavallinen mies
Johtuu todennäköisesti juuri siitä. Algoritmin takia Tinderissä kannattaa olla valikoiva ettei profiilin näyttäminen naisille jää kokonaan pois. Jos profiili ei näy, ei tule osumiakaan. Kuviin kannattaa panostaa. Varsinkin yksi syväterävä kasvokuva on hyvä nostamaan profiilia
Vierailija kirjoitti:
Tavis naisilla on vaan niin paljon kriteerejä että miehet jää ikisinkuksi.
No sinua en esimerkiksi huolisi ihan sen takia, että et osaa ihan perusasioita sivistyksessä, esimerkiksi tavallisia yhdyssanoja. Kertoo sivistyksessä tasosta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla runsaudenpula ja vaikeus valita. Ja monella vielä joku instamaailman luoma paine, että ei saa tehdä "huonoa" valintaa.
Sammuttaa tehokkaasti sponttaanit kipinät, ellet ole mitenkään erityisen kiinnostava yksilö jo tutustuessa.
Ei voi yleistää, mutta sellaisia havaintoja tein itse tavallisena miehenä deittimarkkinoilla. No, ratkaisin ongelman sillä että en ottanut asiasta paineita, vaan tarkensin omaa hakuani. Kun kriteerit oli selvillä niin se Oikea oli helpompi löytää.
Tinderiä en testannut. Uskoisin että se vielä korostaa tuota "sitä jotain" kriteerin hakua. Postimerkin kokoisesta kuvasta. Ei hyvä ei.
No ei ole mitään runsaudenpulaa kuin ainoastaan niillä kauniilla naisilla.
Ei ne parhaat miehet vaan yleensä ole uskollisia kun naisia on jonossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa en usko ett naiset haluavat sitä 5%. He vaan luulevat haluavansa, sillä jotkut elävät vielä kuvitelmassa, että miehen omistelu on joku juttu. Mutta jos heillä olisi realistista perspektiiviä mitä elämä on ilman miestä, uskoisin etteivät he valitsisi jahdata näitä. Se vaan vaatii aika paljon itsenäisyyttä valita NAIS SIGMA TIE ja WOMEN GOING THEIR OWN WAY ja sanoa heippa parisuhteille. Eipä siltä tieltä kyllä kukaan nainen koskaan palaa...
Biologinen kello kun tikittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on "tavallisia" miehiä, jotka lähestyy somessa, vaikka ei ole kyseessä deittipalsta. Kun antaa pakit suututaan. Lähetyy jonkin ajan kuluttua taas samaa naista saadakseen pakit ja taas suututaan. Hetken päästä yrittää vielä ja suuttuu. Haloo, onko järkeä? Nainen ei ole ollut edes seuraa hakemassa, vaan somessa niinkuin muutkin monet ihmiset ja väen väkisten yritetään eikä ymmärretä pakeista jatkaa elämää eteenpäin.
Monet miehet eivät saa deittiäpeissä osumia, joten joutuvat lähestymään muita kanavia pitkin. Useat omanikin suhteet ovat saaneet somesta alkunsa.
Eli höiriköittw, ajdistelette ja olette aggressiivisia? Miksi vielä ihmettelette,kun "tavismies" ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla runsaudenpula ja vaikeus valita. Ja monella vielä joku instamaailman luoma paine, että ei saa tehdä "huonoa" valintaa.
Sammuttaa tehokkaasti sponttaanit kipinät, ellet ole mitenkään erityisen kiinnostava yksilö jo tutustuessa.
Ei voi yleistää, mutta sellaisia havaintoja tein itse tavallisena miehenä deittimarkkinoilla. No, ratkaisin ongelman sillä että en ottanut asiasta paineita, vaan tarkensin omaa hakuani. Kun kriteerit oli selvillä niin se Oikea oli helpompi löytää.
Tinderiä en testannut. Uskoisin että se vielä korostaa tuota "sitä jotain" kriteerin hakua. Postimerkin kokoisesta kuvasta. Ei hyvä ei.
Ei ne parhaat miehet vaan yleensä ole uskollisia kun naisia on jonossa...
Parhaat miehet ovat AINA uskollisia, jos mies ei ole uskollinen kun on naisia jonossa, niin silloin ei ole kyse parhaasta miehestä vaan erittäin huonosta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä markkina alue
Tavismiesten markkina-alue on Thaimaassa ja thainaisten Suomessa.
Ei niille thainaisille suomimies ole se unelmien täyttymys, vaan yksi vaihtoehto monista länkkärimiehistä ja suurimmalle osalle passi pois omasta maasta ja itsensä ja lastensa ja oerheensä elättäjä. Ensisijainen vaihtoehto on jenkkilä tai britit ja ranska. Ja on se kumma, kun näillä naisilla ei ne lapset haittaa, mutta jos suominainen on yh, on hän alinta kastia.
En tiedä eikä kiinnosta enkä jaksa palstailla.
Vierailija kirjoitti:
Se on mahdollista koska naisetkin elävät nykyään omaa elämäänsä eivätkä ole olemassa vain miehiä varten
Ja parisuhde huonontaa naisen elämänlaatua,joten miksi olla vain jonkun taviksen kanssa,joka ei tuo elämään mitään lisäarvoa, vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei tarvitse olla kuin ujo ja hiljainen, niin parisuhteen löytäminen on hyvin haastavaa.
Miksi mies on ujo ja hiljainen? On jäänyt oppimatta jotain oleellista ihmisenä olemisesta.
Ahaa. Mitäs multa on sitten jäänyt oppimatta?
Normaalit sosiaaliset kyvyt? Kiva ja ystävällinen käytös? Juttelu naisten kanssa ilman taka-ajatuksia?
Näin, mutta kun ap:n kaltaisilla miehillä on pillun kuva naamassa, ja "pakko saada joku, ihan kuka vaan, vaikka oikeasti mulle kelpaisi vaan miss Helsinki!"- olemus, ja sitten luonne mikä on, niin mikä on lopputulos?
Millainen on tavallinen mies? Mitä ylipäänsä tarkoittaa 'tavallinen'? En ole koskaan tavannut tavallista ihmistä. Kaikissa on ollut jotain erikoista, kun tarpeeksi penkoo. Se erikoinen voi olla hyvää tai huonoa, sekin riippuu toisen näkökulmasta.
Ainoa miten 'tavallisen' käsitän on se negatiivinen ajatus, että sellainen ihminen yrittää sulautua lammaslaumaan. Kuka sellaista haluaa. Sellainen ihminen ei hyväksy mitään persoonallista toisessakaan, kun mitä ne naapuritkin nyt sanoo, tai äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mahdollista koska naisetkin elävät nykyään omaa elämäänsä eivätkä ole olemassa vain miehiä varten
Ja parisuhde huonontaa naisen elämänlaatua,joten miksi olla vain jonkun taviksen kanssa,joka ei tuo elämään mitään lisäarvoa, vaan päinvastoin.
Juuri näin. Naiset eivät halua muita kuin korkeintaan niitä ei-taviksia. Tavismiehille ei riitä edes deittiseuraa ja tavisnaiset eivät saa haluamaansa miestä - sitä ei-tavista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet ovat AINA uskollisia, jos mies ei ole uskollinen kun on naisia jonossa, niin silloin ei ole kyse parhaasta miehestä vaan erittäin huonosta miehestä.
Auttaisiko ymmärtämään jos sanottaisiin että "tavoitellut miehet" ovat tavoiteltuja eivätkä kaikki heistä ole yhden naisen miehiä?
Ujous yhdistyy varsin usein siihen, että ei osaa tai uskalla kohdata toista ihmistä vuorovaikutustilanteessa ja silloin ollaan nimenomaan sosiaalisten taitojen alueella. Tämä taas vaikuttaa mahdollisuuksiin solmia ihmissuhteita ja silloin on täysin perusteltua puhua sosiaalisista taidoista osana kokonaisuutta.