Miten on mahdollista, että tavallinen mies on kelpaamaton deittimarkkinoilla?!?
Tervetuloa vaan meidän miesten maailmaan nelikynppiset naiset...
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies kelpaa mikäli hän tarjoaa kivan talon ja hyvän elintason että nainen saa olla kotona perheilemässä..
Jotku suostuu tähän vaikka perheen lapset olisivat jonkun jami-petterin siittämiä 😁
Sitten, ap tiedät mitä tehdä: mene töihin. Ja lopeta uikuttaminen..
Minä taas en pidä itseäni tavallisena naisena, siis sellaisena miten miehet tuntuu sen määrittelevän. Olen pärjäävä ja itsenäinen, talous ja oma tahto on kunnossa. Minulla on vahvat mielipiteet, mutta empaattinen luonne. Osaan kommunikoida ja ottaa myös toisen näkökulman huomioon.
Ja mitä tekee tavallinen mies..viestittää ja sanoo ensin, että olet niin hyvännäköinen ja viehättävä ja empaattisen oloinen. Sitten selviää, että en olekaan pikkuvaimo, terapeutti enkä äidinkorvike. Mies valittaa, että hän itse asiassa etsiikin sellaista tavallista naista. Eli tavallinen mies tarvitsee sen pikkuvaimon, terapeutin ja äidinkorvikkeen, jotta hänen itsetuntonsa kestäisi. Tavallinen nainen olisi hajuton, väritön ja mauton, juuri kuten miehen tarpeisiin sopii.
Niin että tervetuloa vaan meidän naisten maailmaan miehet...meidän naisten elämä olisi teidän toiveidenne mukaan perlkkää holhoamista ja hoivaa, omien lasten, miesten ja sitten vielä omien vanhempien.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulee itsestään liikoja. Mä olen ihan tavallinen amis. Japanilaisille naisille kyllä kelpaa. Innostuvat, kun kertoo olevansa suomalainen. Asuessani 2 vuotta Tokyossa ollessani opettajana seurustelin 2 japanilaisen naisen kanssa. Ja vuosittain Japanissa lomamatkustellessa aina saan yökerhoissa ja baareissa seuraa.
Suomiakat luulevat itsestään liikoja. Haluavat rikkaan. M28
Montako vuotta vongut vielä tätä samaa virttä täällä, vai aiotko lähteä hakemaan se pimpsasi sieltä Japanista. Eikun lopputulos on siellä sama.,kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei tarvitse olla kuin ujo ja hiljainen, niin parisuhteen löytäminen on hyvin haastavaa.
Autisti. Jos pääsee tuppisuuna viisikymppiseksi, ei ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla runsaudenpula ja vaikeus valita. Ja monella vielä joku instamaailman luoma paine, että ei saa tehdä "huonoa" valintaa.
Sammuttaa tehokkaasti sponttaanit kipinät, ellet ole mitenkään erityisen kiinnostava yksilö jo tutustuessa.
Ei voi yleistää, mutta sellaisia havaintoja tein itse tavallisena miehenä deittimarkkinoilla. No, ratkaisin ongelman sillä että en ottanut asiasta paineita, vaan tarkensin omaa hakuani. Kun kriteerit oli selvillä niin se Oikea oli helpompi löytää.
Tinderiä en testannut. Uskoisin että se vielä korostaa tuota "sitä jotain" kriteerin hakua. Postimerkin kokoisesta kuvasta. Ei hyvä ei.
No ei ole mitään runsaudenpulaa kuin ainoastaan niillä kauniilla naisilla.
Ei ne parhaat miehet vaan yleensä ole uskollisia kun
Parhaat miehet on uskollisia, eikä kellekään ole naisia jonossa, urpo. Ota pää pois perseestäsi, podet hapenpuutetta ja hallusinoit.
Tavalliset, kiltit, kunnolliset, tasaiset ja rauhalliset hyvät miehet ovat hävinneet pelin ikuisiksi ajoiksi jos paketti ei ole nelikymppisenä kasassa... Silloin miehen pitää olla noususuhdanteessa oleva, hyväkuntoinen ja pitkä statusmies jykeväleukainen alfa.
Vässykkä- ja nyhveröpojat aikamiehen ruumisssa aiheuttavat korkeintaan säälinsekaista kuvotusta naisissa, jotkut näistä ovat jumiutuneet täysin lapsuuteen ja vieläkin esim. pelaavat jotain typeroä nuorten videopelejä. Ei naisia kiinnosta alkaa opettamaan tälläisiä miehiä vastuulliseen aikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä markkina alue
Tavismiesten markkina-alue on Thaimaassa ja thainaisten Suomessa.
Ei niille thainaisille suomimies ole se unelmien täyttymys, vaan yksi vaihtoehto monista länkkärimiehistä ja suurimmalle osalle passi pois omasta maasta ja itsensä ja lastensa ja oerheensä elättäjä. Ensisijainen vaihtoehto on jenkkilä tai britit ja ranska. Ja on se kumma, kun näillä naisilla ei ne lapset haittaa, mutta jos suominainen on yh, on hän alinta kastia.
Nää lompakkoäijät on pelkkä elinkeino. Turha muuta luulla. Kun rahat loppuu, "lempi" loppuu.
Ei se ole suurta rakkautta vaan kouluttamattoman thainaisen ainut mahdollisuus elättää perheensä kun sosiaaliturvaa ei ole.
No saitko ap pillua? Et.
Nämä ulinaketjut ei sua auta. Psykiatri ehkä auttaisi.
Mutta ethän sinä mene, joten kuolet yksin ja ennenaikaisesti päihteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen suomalainen mies ja deittaillut viimeisen 10 vuoden aikana vaihtelevasti jäätyäni sinkuksi pitkästä parisuhteesta 38 vuotiaana. Missään kohtaan eole ole kokenut, että olisin kelpaamaton deittimarkkinoilla ja olen saanut treffejä mielestäni ihan mukavasti. Nykyään kriittisin osa koko juttua olen minä itse. Eron jälkeen kalenterissa olikin reilusti tyhjää ja koitti keksiä tekemistä. Sittemmin oilen aloittanut uuden harrastuksen, minkä myötä treenaaminen, valmentaminen ja seuran pyörittämiseen liittyvät jutut ovat omalta osaltaa täyttäneet kalenteriani. Olenkin nykyään pitkiä pätkiä ilman mitään deittiprofiileja tai hakuilmoituksia. Kun sitten teen lyhyeksi aikaa profiilin johonkin palveluun, niin olen varsin valikoivan lähdenkö jonkun kanssa treffeille. Toisaalta olen nykyään myös laiksa viestittelemään, koska minulla on parempaakin tekemistä kuin chättäillä jonkun tuntematt
Mistä ihmeestä puhut? Kuka puhui mistään potkupallojutuista tai sielunkumppaneista? Juurihan totesin, että olen saanut hyvin treffikumppaneita. Sinulla oli kovin vihamielinen vastine kirjoitukseeni.
Menkää pojat päälääkäriin. Teillä on harhaluuloja, pakkomielteitä, fobioita ja äärettömän heikko itsetunto.
Nuo tunnistaa teissä maallikkokin ja välttelee teitä, kun sekopää-äijät on arvaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mahdollista koska naisetkin elävät nykyään omaa elämäänsä eivätkä ole olemassa vain miehiä varten
Ja parisuhde huonontaa naisen elämänlaatua,joten miksi olla vain jonkun taviksen kanssa,joka ei tuo elämään mitään lisäarvoa, vaan päinvastoin.
Juuri näin. Naiset eivät halua muita kuin korkeintaan niitä ei-taviksia. Tavismiehille ei riitä edes deittiseuraa ja tavisnaiset eivät saa haluamaansa miestä - sitä ei-tavista.
Älä jankuta naisista. Ainut mitä tiedät, on oma kelpaamattomuutesi.
Aloita menemällä lääkäriin. Saat tasaavat lääkkeet ja terapialähetteen.
Ota viimeinkin selvää, mikä olet ja mikä sinussa on niin pahasti pielessä, että ihmiset kiertää sinut kaukaa.
Psykoterapia on oppimisprosessi: opit itsestäsi ja voit muuttaa haitallista käytöstäsi.
Että mä inhoan näitä paukapäämiehiä. Aivot on niillä päässö, mutta niitä ei ikinä ole viitsitty opetella käyttämään.
Olen älykäs ja lahjakas nainen, eikä ole mitään syytä alkaa tomppelia hyysäämään. Typeryys särkee päätä.
Oma valintanne, pojat. Henkinen laiskuutenne tekee teistä hylkiöitä. Ihmisen tunnusmerkki on älykkyys ja symbolifunktio. Kumpaakaan ette hallitse.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia miehiä on hyvin vähän. Suuri osa miehistä jakautuu hyviin ja huonoihin (naisten silmissä)
Miesten hajonta on suuri. Silti tavallisten numerus on suurin. Tavallinen on yleisen, normaalin, keskimääräisen synonyymi, hölömö.
Äläkä setäselitä mitään siitä, mtä naiset näkevät.
Minä voin naisena sen sinulle kertoa:
Alisuorittavia laiskimuksia, luonnevikaisia ilkiöitä, itsekriittisyyteen kykenemättömiä, jotka yliarvioivat itsensä rankasti.
Näissä ketjuissa ulisee miesten suuri pohjasakka. Ne NORMAALIT on parisuhteessa jo.
Mua ei ainakaan nelikymppisenä naisena kiinnosta miehet enää kummemmin. Saa olla kyllä muuta kuin tavallinen mies ja antaa paljon lisäarvoa mun elämään jotta kiinnostaisi. Tiedän paljon meitä 35-45v naisia jotka ollaan sinkkuja omasta tahdosta. Seksiä ehkä kerran vuodessa jos sitäkään. On niin paljon muutakin mielenkiintoista elämässä, harrastuksia, matkailu, lemmikit, tyttöjen illat jne, eipä miehiä saa muutenkaan tekemään oikein mitään mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Menkää pojat päälääkäriin. Teillä on harhaluuloja, pakkomielteitä, fobioita ja äärettömän heikko itsetunto.
Nuo tunnistaa teissä maallikkokin ja välttelee teitä, kun sekopää-äijät on arvaamattomia.
Miksi niputat kaikki miehet yhteen koriin? Suurin osa suomalaisista miehistö on parisuhteessa naisen kanssa, joten kovin huonosti ei ole mennyt.
20-40v miehiä on enemmän kuin naisia, mikä tekee heterosuhteiden muodostamisesta vastavirtaan uimista miehille ja hyvin helppoa naisille. Lisäksi naiset ovat erittäin valikoivia ja kilpailevat keskenään samasta viidenneksestä sinkkumiehiä. Naiset on ohjelmoitu haluamaan muiden naisten haluamia miehiä, ja Tinderin algoritmit ovat ruokkineet tätä vaikutusta edelleen, sillä vain tavoiteltu mies saa näkyvyyttä.
Mitä enemmän on ikää tullut, sitä vaativammaksi olen myös muuttunut miehen suhteen.
Nykyään on myös paljon käytettyjä ja pilaantuneita naisia parisuhdemarkkinoilla. Sellaisia naisia ei kukaan halua!
Oman kokemuksen mukaan reilusti yli puolet naisista täyttää ulkonäkökriteerit vastaavan miesryhmän silmissä. Naisilla taas päin vastoin. Hankalaa